Bekijk volle/desktop versie : hoi dames wat doen jullie bij een miskoop..



09-01-2006, 15:13
Ik heb toch een slaapkamer gekocht. De slaapkamer ziet er mooi uit alleen is de kwaliteit minder. HEt bed kraakte vanaf het begin en de lak gaat er vanaf.. ik heb het bij turken gekocht . maar het is niet zo.n kitch slaapkamer. De meeste hebben die gezien.. ik heb die in het begin alleen in het boek gezien en hun hadden beloofd dat de kwaliteit harstikke goed is dus niet..

en ik heb zo.n spijt dit is de laatste keer dat ik iets bij turken koop.. eerst waren ze poes lief en nu proberen ze er omheen te praten..

wat zouden jullie doen dames..

09-01-2006, 15:16


Je krijgt er toch garantie op?

kijk op de bon. Als het niet zo is, dan ben je echt voor de gek gezet.
Je moet er bij buitenlanders als je iets koopt altijd extra om vragen.

09-01-2006, 15:23
Gewoon blijven lastigvallen, echt!! Dat helpt, de aanhouder wint!!
Niet schamen, gewoon eisen dat ze er wat aan doen, je hebt er een flinke som voor neergeteld, je moet je niet zo maar laten afschepen..

09-01-2006, 15:24
ja, ik hoop van wel.. ik ga nu kijken .. tfoe dat is het laatste keer dat ik iets bij buitenlanders koop.. afzetters zijn het.. en vooral turken..

09-01-2006, 15:29


Ja, ik ben nu op ze aan het wachten en mijn man is niet thuis.. dan baal ik helemaal.. anders had hij hun wel op de donder gegeven . ik ben veel te zacht..

09-01-2006, 15:36
niemand ervaring....

09-01-2006, 15:38
Neee vooral niet zacht zijn! Niet laten inpakken!

Gewoon op een kalme manier zeggen, "is dit normaal?" Kardash ik had vertrouwen in jullie, bla bla.. Ik was zo blij, jullie waren zo aardig, dit had ik niet verwacht, enz enz..

JIJ moet hun dus inpakken!!!!

09-01-2006, 15:39
Gewoon aanhouden en dreigen dat je de Belbus van Kassa gaat bellen...

09-01-2006, 15:41

Citaat door islamwoman:
ja, ik hoop van wel.. ik ga nu kijken .. tfoe dat is het laatste keer dat ik iets bij buitenlanders koop.. afzetters zijn het.. en vooral turken..
oei het stinkt hier naar discriminatie...


Je kan kwaad zijn vanwege je miskoop dat is begrijpelijk maar bovenstaande gaat te ver. Misschien is het wel dat jij gewoon niet kan kopen en zomaar alles inslaat cursusje shoppen?

09-01-2006, 15:55
alles wat je koop en EEN BON HEEFT, heb je 1 jaar fabrieksgarantie.Wat het ook is.

IK ZOU DUS erop aanspreken.

09-01-2006, 16:03
En zijn die turken al geweest Islamwoman?????

09-01-2006, 16:45

Citaat door nissaa:
oei het stinkt hier naar discriminatie...


Je kan kwaad zijn vanwege je miskoop dat is begrijpelijk maar bovenstaande gaat te ver. Misschien is het wel dat jij gewoon niet kan kopen en zomaar alles inslaat cursusje shoppen?
Nee, helemaal niet. IK kan wel kopen.. wat weet jij ervan.. het zijn gewoon gladjanussen.. is toch waar.. ik denk dat wel meerdere slechte ervaringen hebben met hun. En ik discrimineer niet maar is gewoon zo..

09-01-2006, 16:51



Citaat door Sibel_flower:
En zijn die turken al geweest Islamwoman?????
ja klootzakken. ik baal mijn man is niet thuis hij moet werken. Anders had hij hun op hun donder gegeven.. echt niet normaal.. ze hebbben het bed niet goed gemonteerd vandaar dat die in elkaar gezakt is.

09-01-2006, 17:24
Nou niemand die mij kan helpen :traan:

11-01-2006, 23:56
Geen ervaring met Turken maar heb ook altijd het idee dat hun producten ervan buiten goed uitzien maar van binnen

Meid blijf klagen en zeggen dat dit niet is wat je had verwacht. Geloof me op een gegeven moment zullen ze je klacht behandelen.

Wanneer heb je ht gekocht?