Bekijk volle/desktop versie : De avintuurtjes van Nora en Houda, vakantie 2005

Pagina's : [1] 2

08-01-2006, 17:49

Nora=> 16 jaar
Houda=> 17jaar ( nora's beste vriendin)
Khalid=> 17 jaar ( Nora's beste vriend )
Moustapha=> 18
Omar, Lahcen, Hassan, Tariq, Rachid, Youssef bijna allemaal 18jaar

Nora werd juist wakker gebeld, school is al gedaan, en het was tijd om naar marokko te vertrekken, ze zou er een onvergetelijke zomer van maken !
de ringtone van La turtura
N: Avec Nora, met wie spreek ik?
H:Nora, wa Tama3dort ( ey gestoorde), Kom je mee?!
N:Naar waar dan?
H: ik moet nog ff naar de stad gaan, ik moet nog wa spullen halen voor onderweg, en voor in Marokko!!
N: Ja oke, kom maar naar mn Thuis, dan kan je gelijk mn Moeder overhalen
H: Okidoki

Ik legde af, pff wat moet ik toch aandoen ?! Na z'on 10minuutjes denken, ik pakte mijn witte rok met een zwarte truitje en haar witte muiltjes, haar tas en liep naar beneden, make'up deed ze niet op, ze had een getinte huid met mooie zachte lippen en mooie donkerbruine, bijna zwarte ogen waar je in kon verdrinken.
ze liep de trap af en ging naar de keuken, waar zoals gewoonlijk haar moeder te koken...
N: Sbah elgier mama ( goeiemorgen mama)
M: Sbah elgier?! het is al 1uur 's middags!
N: Ewa safi a mama, is toch niet erg, het is vakantie!
M: Jajaj, schhol gedaan, dan altijd slapen, slapen, slapen...
N: Ja mama, waar is Amir? ( amir= haar grote broer, is 20 jaar, ook mooie getinte huid, lichtbruine ogen, en gespierd)
M: ah die is samen met je vader naar Brussel om ataay, parfum enzo gaan halen
N: Ah, en Samira? ( haar kleine zusje van 5)
M: ze zit in de woonkamer tv te kijken
N: Ah, waga, mama rieg ekem sksag ( mama, ik wil je iets vragen)
M: ja zeg maar
N: mag ik naar de stad gaan, samen met Houda?
M: ja ga maar, maar niet te laat komen, want je moet me nog helpen opruimen, en schoonmaken
N: Okidoki
Ik pakte mn telefoon, en belde naar houda om te vragen waar ze is
tuut....tuuut......tuu..
H: Hallo, met houda
N: Ey zbel waar ben je ?
H: ik kom er zo aan
N, ben je al voorbij de bushalte van ons?
H: Nee
N: oke wacht daar maar, ik kom er zo aan!

Voila dit is mijn verhaal, graag reacties, dit is geen waargebeurd verhaal, maar sommige gebeurtenissen wel

X amel

08-01-2006, 19:36

hOii meid..

Je eerste fan..

Ga snel verder..

zoen Neïla -x-

08-01-2006, 19:45
hey zina ga door je tweede fan lijkt me een leuke verhaal ewa jallah zidie plaats een vervolgje

08-01-2006, 21:54
[COLOR="Navy"] Ik kwam aan de bushalte en zag houda, weer dagdromen Ik ging achter haar staan en zei BOE!! hahahaha ze schrok zich dood ik kwam niet meer bij van het lachen! Ik zei tegen haar:
N: Ewa waar moet je zo diep over na denken?
H: hahaha, mn neef en ik hadden vorig jaar een relatie, maar ik heb het niet meer uitgemaakt
N: Ini Wollah ?! hahaha straks komt die gozer je hand vragen
H: Nee man, ik laat dat niet gebeuren, en trouwens ben maar pas 17 geworden
N: ewa lmohiem, ik kom Nu pas Echt tot leven

Mn vriendin komt 1 weekje bij me logeren, wordt egt lachen Vorig was ik een lelijk meisje, ik had mn beugel nog, Ik droeg zo van die jampotglazen als bril en had totaal geen stijl, ik ging alleen naar buiten met tegenzin Maar Nu, Nu wordt het Leveuuhh!! Ik heb mn beugel vorig jaar mogen uit doen, heb lenzen gekregn en draag alleen een bril als ik geen zin het in lenzen
Ze gingen naar de stad en kochten genoeg kleren voor een heel leger en wat slippers en juwelen enzo van die stuff

Voila 1 vervolgje, ik ga door zo snel ik kan

XxX amel[/COLOR]

09-01-2006, 21:42

Dag van vertrek
Ok we vertrekken nu uit onze straat, ik zag mn zusje nog roepen, "dag huisje, dag tuintje, dag vieze kat van de buren " We hadden samen met houda haar ouders afgesproken om aan de Q8 juist voor de afslag van brussel te wachten op ons.Ik viel als een blok in slaap, was zo blij, dat ik de hele dag niet heb uitgerust, heb vanalles gedaan, kon maar niet slapen! Toen ik wakker werd waren de andere al gaan ontbijten, het was 10uur 's morgens! wejow, en we vertrokken om 3h 's morgens! Ik liep naar de auto van Houda, en zag dat ze er niet in lag, .. Vreemd, waar zou ze zijn, ze is niet bij haar ouders, of bij mijn ouders, ik ga ff verder zoeken OOeehh, ik zag net een Hele mooie jongen voorbij komen Hahaha, ik zag Houda aan de overkant staan, haar Ogen vielen er bijna uit Hahha, ik lachte mij Ziek!, Oh i Love This Girl Ik liep op haar af en zei:
N: Houda, qen iemienm, ( doe je mond dicht) er komt kwijl uit
H: Mééh Nora, heb jij die lekkere jongen juist gezien?
N: Nee, ik was naar de lucht aan't kijken, Tuurlijk heb ik die gezien a Tama3dort djellie ( gestoorde van me)
H: Ey wil je nu eens wat weten!
N: Ja, come on, spill it
H: het is een soussie, want heb hem aan de telefoon horen praten en tegen zn ouders Tachel7iet te praten
N: Echt, en wat nog ?! Ik voelde opeens iets trillen in mijn broekzak, <ik pakte mn gsm en keek:
Hey Zina, alles goed, raad eens, er komen nieuwe mensne in onze straat wonen!! Het zijn naar het schijnt, ook chlu7, en ze komen uit belgië
Maar kzie je als je aankomt waga?!
XxX Khalid
H: Ey wie was het ?
N: Het was khalid, hij is al in Marokko, en raad eens, hij heeft verteld dat er nieuwe mensne komen wonen in mijn straat
H: Echt waar?! Geef me snel uw Gsm
Ik gaf haar mijn gsm, en ze keek egt blij, ze zei dat deze zomer niet stuk kon gaan! Ze ging eerst naar haar huis, ff familkie terug zien, en dan komt ze naar Agadir met haar ouders, want zij zelf woont in Ouarzazat...
Mn Vader roepte mij en zeiu dat we gingen vertrekken, had niet zo veel hongen dus ik pakte snel nog wat te drinken en stapte de auto in, houda deed het zelfde, maar zij had al gegeten

Ik ga in het volgende vervolgje al aankomen in Marokko hé, anders duurt het te lang

XxX amel[/CENTER]

09-01-2006, 22:45
hey zina ga gauw verder

11-01-2006, 18:03

Aangekomen in Marokko

We zijn nu in Agadir, in Maraksh zijn ik en houda gescheiden, Ik mis die meid, Ok, Who do we have here ?! meeh, ik heb zo vaak uit de woonkamer raam op de 2de verdieping gekeken dat ik deze jongen nog nooit heb gezien, aha! Ik weet waar hij woon, hIj lijkt heel hard op Khalid Eigenlijk, mn maatje van Agadir, is even oud als ik hij is van de weige mensne die ik ken, ik zag hem vroeger vaak als ik de voor de deur ging schoonmaken of aan het dweilen was, mn vader en moeder kennen hem, en ik mag nog altijd met hem omgaan :d is een hele lieve jongen, is heel gevoelig en heeft een hart van goud, vele jongens kijken mij soms vies aan omdat ik met hem loop fzo, maar de meeste weten het al Ik ga ff Naar khalid zijn huis, alles is al thuis, mn vader maakt schoon, Moderne Man Hahha, ik ga tegenover staan en bel aan Opeens doet die jongen open met alleen een jeansbroek, blijkbaar was hij zich aan het omkleden, ik keek recht in zijn ogen ik weet waarom, maar ik ben het zo gewoon ik kijk altijd recht in mensen hun ogen...

Moustapha zn gedachten:

ah ik kwam juist mn straat in toen ik zag dat er mensne aan het uitpakken waren , misschien weer van die ait elgariezj, maar Boeit mij niet, ik zag een klein meisje rondjes te lopen opeens hoor ik een stem' Samira Kshem jallah( kom naar binnen), papa gaat rosom aanzetten', opeens zie dat kleine meisje naar binnen gaan, spijtig zag ik dat meisje niet, haar stem klonk zo lief , maarjah, andere keer misschien, ik liep naar binnen, had juist mn shirt uitgetrokken toen de bel ging, ik dacht dat het een van mn matties was, maar was een mooie meid, ik zag datz e stil was, en vroeg:
M: Ja kan ik je helpen?
N: Ja is khalid thuis?
M: en van waar ken jij Khalid dan?
N: ah is een goeie vriend van mij
M: nee hij is momenteel niet thuis, hij si samen met mn moeder naar de markt gegaan
N: Ok als hij trug, kan je dan zeggen dat hij langs moet komen, hier juist tegenover?
M: OK dan, en je naam is.....
N: oei sorry, mn naam si Nora
M: aangenaam mijn naam si Moustapha
N: Ok iga he bslama

Ik deed de deur toe, ik stond met mijn rud tegen de muur, zo een mooi meisje heb ik nog nooit gezien! hoe ze met haar donkerbruine ogen recht in mijn ogen keek Mashallah! Ik ben denk ik verlieft op haar.............

Dit was het dan XxX amel tot nog eens Lees ze!

11-01-2006, 18:34
hey lieverd ga gauw verder

11-01-2006, 18:56
Zina..
Mooi Verhaal&Bedankt Voor Je Vervolgjes..
Ga Snel Weer Verder
Ciao..
Boessa Laila x -x-

11-01-2006, 20:05
leuk verhaal

12-01-2006, 23:42
ewa zina jallah nog een vervolgje

12-02-2006, 16:38
Waarom ben je niet verder gegaan..

12-02-2006, 19:19

Lieverdjes!!!! Sorry Voor het zolang wachten

k deed de deur toe, ik stond met mijn rud tegen de muur, zo een mooi meisje heb ik nog nooit gezien! hoe ze met haar donkerbruine ogen recht in mijn ogen keek Mashallah! Ik ben denk ik verlieft op haar.............

Nora:
Wejow, wat een Mooie jongen!! wat zou die van mij vinden ? misshien zo een trutje Maarjah, ik ging ff naar de teleboutiQue om ff naar Rasheed( haar neef) bellen
N: Alloe, Rasheed, ben je daar a sahbi?
R: Nee, het is de kerstman, Ja natuurlijk ben ik het, wie anders?
N: weet ik veel! 1 van je maten, je weet wel die ene Mo en, Musti enzo
R: ewa safi, was 1 keertje maar
N: Waga, ewa benje al vertrokken?
R: Ja ik ben al in Frankrijk
N: wanneer vertrok van bij je thuis ?
R: 3uur 's morgens
N: Ewa dan ben je goed op schema hé maar ik ag afleggen, ik heb mùaar een paar Dirhams bij
R: waga Lieverd Doei, en geef de groetjes aan 3mie en de rast van de Gang
N: Okay Doei
tuut.....tuut..

Ik ging naar buiten nadat ik het meisje had gegroet die "toezicht" hield
toen ik naar buiten liep, botste ik tegen een gestalte
Sem7iej ( sorry)
mekin moeshkiel Nora
WTF hoe kent die gozer mijn naam ( ik had mn ogen naar beneden gericht dus wist ik niet wie
ik keek naar boven en wie was daar? KHALID MN BESTE MATTIE
Alles goed met jou?
ja hmdlh en met jou ( dit gesprek si natuurlijk in het tachel7iet)
Jaja gaat wel, ewa wat heb ik gehoord? heb je met mn broer gesproken?
Ja jaloers?
HAHAHAHAHA nee hoor op wie dan?
Op jou broer
Domme geit ga ga, er zijn gevaarlijke mensne hier, ga nar huis
Okay, la vache ( de koe) ik zie je later
Inshallah

zo dat was em dan Ik zal in't vervolg wel doorgaan, Mijn excuses voor het lange wachten...

15-02-2006, 19:24
Safi, niemand leest meer

Zou ik dit verhaal op stop zetten dan?

15-03-2006, 21:09

NEEEEEEEEEEEEEEEEE Waaaag heet Niet

Pagina's : [1] 2