Bekijk volle/desktop versie : wat jaloezie kan doen

Pagina's : [1] 2 3 4

08-01-2006, 16:01
Salaam
Ik heb al vele verhalen gelezen en ze waren echt allemaal top en ik wil er nu ook een beginnen hier alvast een beginstukje ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vinden anders hoor ik het wel..

Dit zijn een paar mensen die in dit verhaal spelen er zijn er nog meer maar die komen jullie wel in het verhaal tegen
Laila 19
Khalid 23
Karima 20
En de ouders.

Ik keek rustig voor me uit het regende heel hard. Ik wou zo graag gaan wandelen maar ja het kon gewoon niet.
Yemma: Laila!!
Laila: Ja wat is er yemma?
Yemma: Wil jij ff brood voor mij gaan halen? Je vader komt zo thuis en het brood is op.
Laila: Maar het regent..
Yemma: Neem dan een paraplu mee
Mijn moeder kon al aardig Nederlands.Met tegen zin stond ik op en ging naar me kamer om te kijken wat ik aan zou doen, want ik zat in me hartjes pyjama :P. Ik pakte snel een zwarte broek en een wit colbertje deed me haren in een hoge staart en ging naar beneden. Pakte me jas, schoenen en paraplu.. Ik liep snel door naar de winkel want het regende al heel hard toen ik aan kwam in de winkel pakte ik snel wat ik nodig had.. Ik pakte het brood en had wel zin in een chocolade reep. Ik liep snel naar de chocola net toen ik een reep wou pakken werd ik hard omver geduwt ik gilde heel hard. Want er was een karretje kei hard tegen me zij geknalt ik kon niet meer opstaan van de pijn. Iemand had het blijkbaar gezien en rende op me af ik zag niet wie het was..
Onbekende: Gaat het??
Laila: Wat denk je zelf ik kan amper opstaan..
Onbekende: Ohh sorry
Ik keek op en zag 2 mooie grote bruine ogen hij had stekeltjes in zijn haar gedaan en was best gespierd. Ik bleef hem voor een tijdje aanstaren hij merkte het en glimlachte. Ik werd rood en draaide me gezicht naar beneden.
Onbekende: Hoe heet je?
Laila: Uhh.. Laila en jij?
Onbekende : Mooie naam ik heet Yousef
Laila : kun je me even helpen om op te staan?
Yousef: Ja hoor kom maar.
Hij pakt me vast mij me arm en trok me zachtjes omhoog.
Laila: Bedankt. Maar ik moet weer gaan
Yousef: oke maar kun je wel zo lopen?
Laila: ik denk het wel
Ik probeerde een stuk te lopen maar ik moest me snel al aan een rek vasthouden
Yousef liep op me af en zei dat hij me beter met de auto naar kon brengen. Ik weigerde maar toch bleef hij aandringen tot ik akkoord ging.
Laila: ik moet dan wel eerst ff de bootschappen betalen
Yousef: oke is goed ik loop met je mee
Hij ondersteunde me en we liepen naar de kassa (nou jah ik hinkte). Ik betaalde de boodschappen en we liepen naar zijn auto ik zag eerst een lelijke eendje staan en dacht nee dat kan toch niet zijn auto zijn. Maar we liepen snel al door naar een BMW 7serie. Hij maakte de deur open en tilde me de auto in. Ik schrok van die aktie en werd al WEER rood.. Hij deed de deur dicht en stapte snel weer in hij vroeg waar ik woonde. Ik legde hem uit en al snel stonden we bij mij in de straat om de hoek hij vroeg nog een keer of hij me echt niet moest brengen tot de deur ik zei nee en bedankte hem net toen ik wou uitstappen hield hij me aan me arm vast
Yousef: Mag ik misschien je 06 dan kan ik je een keer bellen
Ik twijfelde eerst maar al snel gaf ik het hem
Laila : oke 0658823976 Maar ik ga he nogmaals bedankt
Yousef : Was geen moeite Dag schoonheid.
Ik deed de deur dicht en liep naar huis ik moest de hele tijd denken aan toen hij zei dag schoonheid ik kon me oren gewoon niet geloven.

Hier hebben jullie alvast een begin ik hoop dat jullie het leuk vinden

31-01-2006, 16:07

Zied schat eerste fan
Ga snel verder
je weet wie

05-02-2006, 03:23
waar blijven die vervolgjes?

05-02-2006, 09:09
eeeeyy zinnn ewaaa dit is je 2e fannn...

Maar ga do0rr oke!!

VervolgJee..

05-02-2006, 09:46

Uppp
xxxx

05-02-2006, 13:37
Ewaa meiidd we W8ten ho0rr!! dusz zid!!!!

Trouwens.. wil je dat we veel Reactie's schrijfen of weinig.. want dan hou ik me grote xxxx maar..!!!

Samiira!

05-02-2006, 17:47
Ewa soelly nog niet genoeg fans

05-02-2006, 18:31
w8 ik ga wel ff pratenn

05-02-2006, 21:14
Eyyyzz mesgot moet ik je stalken op msn

06-02-2006, 14:57
Heey Dames...
echt bedankt voor de reacties ik heb al lang geen vervolgje geplaats maa ik hadhet ook erg druk hier een lang vervolgje..

Boessa Souad
Ik deed de deur dicht en liep naar huis ik moest de hele tijd denken aan toen hij zei dag schoonheid ik kon me oren gewoon niet geloven.
Ik kwam al snel thuis
Yemma: Waar was je? Ik zit al de hele tijd op je te wachten
Laila: Ja sorry maar ik was in de winkel gevallen
Yemma: Is er iets ernstig ofzo???!!
Laila : Nee yemma er is niks
Mijn moeder liep toen weg naar de keuken. Ik liep de woonkamer in en begroete me vader als eerst
Laila: Salaam aleikoum baba
Baba: Aleikoum salaam
Laila : Hoe was het op werk vandaag?
Baba : Saai zo als gewoonlijk.. :P
Ik kon altijd goed opschieten met mijn vader we lachten altijd samen
Laila: Ik ga naar boven en omkleden
Baba : is goed ga maar roep tegen de rest dat we zometeen gaan eten
Laila : is goed
Ik liep naar boven en ik luisterde eerst aan de deur van me broer. Ik deed dat altijd, want soms dan zat hij wel met zijn vriendin aan het praten en dan luisterde ik hem soms wel af meestal met karima dat is me oudere zus. De deur ging al snel open en me broer die stond er. Ik schrok en rende snel naar me kamer. Hij kwam me achterna en pakte me vast hij gooide me op het bed en begon me te kietelen
Khalid: Wat deed je daar??
Laila: Hahaha neej stop pleas stop niks ik deed niks
Khalid: Jah Jah ik geloof jou niet doe je dit wel vaker ofzo??
Laila: Neee echt niet stop stop dalijk pis ik in me broek
Khalid: Oke dan maar de volgende keer heb ik geen genade
Hij liet me los en wou me kamer uitlopen ik riep er al snel achterna dat we zometeen moesten eten. Hij zei oke en liep door. Ik liep naar de kamer van me zus en ging naar binnen ik groette haar en ging op haar bed zitten
Karima: Heey zusje wat was dat daarnet ik hoor jou vanaf hier..
Laila: Oh niks, maar we gaan zometeen eten ik moest iedereen roepen oke
Karima: ga maar alvast ik kom er zo aan
Laila : oke
Ik liep haar kamer uit en ging naar de douche ik deed rodo en trok een Marokkaanse pyjama aan. Ik ging bidden en liep naar beneden. We gingen met zijn allen samen eten toen we klaar waren zaten ik en karima te vechten wie de afwas ging doen en wie ging afruimen
Laila : vandaag is het jou beurt om de afwas te doen ik deed het gisteren
Karima : Jaa dag denk jij doe jij maar de afwas
Khalid stond lachend toe te kijken
Khalid : wollah jullie zijn echt grappig dit is gewoon gratis t.v
Ik keek naar Karima en lachte snikie naar haar ze wist wat ik verplan was we ruimden samen de tafel af. Khalid stond nog steeds te kijken maar was verbaast
Khalid :en wie doet de afwas?
Laila: Karima kan ik jou hier ff spreken?
Karima : Ja hoor
We liepen naar de gang terwijl Khalid heel raar ons na keek Snel riepen we tegelijk..
Karima&Laila: Yemma Khalid wil de afwas doen…..!!!!!!
Khalid schrok en wou net terug zeggen dat het niet waar was. Maar me moeder kwam al de keuken binnen en zei oh zoon oke is goed ik ben trots op jou.. Boos keek hij ons aan en zei dat we nog niet van hem af waren. We liepen lachend naar boven en gingen naar de kamer van Karima
Karima : Laila ik moet jou iets belangrijks vertellen.
Laila: Wat dan??
Karima: Ik heb al een tijdje iets met Amien dat weet je toch?
Laila: Ja??
Karima: Hij komt overmorgen om mijn hand vragen
Laila: WAT….!!!! Wollah ik ben supper blij voor jou ik hoop dat je gelukkig word
Karima: Rustig onze ouders hoeven het niet te horen
Laila Srry
Karima : maar ik moet het wel eerst tegen baba en yemma vertellen
Laila: kom op je weet dat ze er geen probleem van gaan maken ze zullen juist heel bij voor jou zijn
Karima: Ja oké ik wil het eigenlijk nu vertellen ga je mee??
Laila: Ja is goed
Samen liepen we naar beneden we zagen Khalid nog steeds staan in de keuken. We liepen samen de woonkamer in en gingen zitten al snel begon Karima
Karima: Yemma baba
Yemma&Baba: Ja??
Karima: ik moet jullie iets belangrijks vertellen
Yemma: vertel maar mijn dochter
Karima : ehm…. Hoe moet ik dat nou zeggen
Baba: vertel nou maar je kan ons alles vertellen
Karima : oke overmorgen komt iemand om mijn hand vragen…
Yemma sprong meteen op van vreugde
Yemma ; mijn dochter gaat trouwen wejaauw
Baba: Mligh mijn dochter ik ben heel erg blij voor jou
We zaten nog wat te kletsen met zijn alles Khalid was ondertussen al klaar met de afwas hij kwam er bij zitten en was ook heel erg blij met het nieuws iedereen ging pas om 12.00 slapen ik bleef nog met Karima op tot 2.00 we zaten te plannen wat we dan nog moesten doen we gingen allebei snel naar bed ik keek eerst snel naar me tel en zag dat ik 10oproepen gemist had en 3 berichtjes ik las ze
========^^^^^========
Heey lieverd..
Alles goed? Waarom neem je niet op is
Er iets aan de hand? Ik maak me zorgen
Om jou sms of bel snel
-xxx- Nadia
========^^^^^========
Wejauw Nadia is echt een Schat wij zijn al van kind af aan beste vrienden ik sms haar snel terug
========^^^^^========
Heey Schat sorry dat ik niet reageer
Maar er komt iemand om mijn zus
Haar hand vragen dus ik was de hele
Tijd beneden meid echt sorry
-xxx- Laila
========^^^^^=========

Al snel viel ik als een roos in slaap……

06-02-2006, 15:01
Neej joh samiira ben blij als ik veel reactie's krijg... en mocrotje stalk me maar stalk ik je terug ben ik goed in :P

06-02-2006, 15:08
ik schrok me te plette joh ik had dat lang vervolgju gezet stond die er in een keer niet maar het lag aan me pc maar dames kom maar op met die reactie's misschien zet ik er vanavond er wel nog eentje of morgen of misschien pas overmorgen ik weet niet

Boessa Souad

06-02-2006, 15:50

nee vanavond vind k wel een goede ..

ewaa meiidd echt ,, je maakt t als maar spannenderr en spannenderr..

maar oook steeds leuker en leukeerr...:P

Boesaa
Samiira!!

06-02-2006, 18:27

ga Door

06-02-2006, 19:34
Hier 1 vervolgjuh wou er eigenlijk geen zetten maar voor deze ene keer dan wel

Karima: Opstaan schoonheid…!!!!
Laila: laat mij met rust laat me slape!!
Karima schuift de gordijnen open ik gooi een kussen naar haar toe en trek me deken over me hoofd
Karima: Zied!!! A luilak we moeten nog inkopen doen en al en het huis moet nog schoongemaakt worden je krijgt 2min of ik haal een emmer met water..
Laila: ik kom ik kom al
Ik stond op en ging naar de douche ik stond ong een uurtje onder de douche en kwam eruit met alleen een handdoek om ik liep naar mijn kamer een keek wat ik aan zou trekken vandaag ik zag dat het mooi weer was dus ik koos voor een witte linnen broek en een fel geel truitje ik droogde me haren en liet ze gewoon los over me schouders. Liep naar beneden en zag dat er een jongen in de woonkamer zat met mijn broer de jongen kwam me bekend voor…!! Ahh dat was de jongen in de winkel ik schrok van de gedachte maar snel liep ik door naar de keuken
Karima: Waar bleef je zo lang denk je dat je modeschow gaat lopen ofzo
Laila: wat denk je zelf ik heb vandaag fotoschoot
Samen lachten we nog een beetje
Laila: karima wie is die je in de woonkamer??
Karima: Dat is die beste vriend van khalid
Laila: Shxt weet je nog toen ik zei da ik in de winkel was gevallen
Karima: ja
Laila: hij was degene die mij had geholpen toen ik onderuit ging weet je hoe voorschut nou!!
Karima: doe normaal a gek mens zied ga hem begroeten
Laila: Oké oké
Ik loop de woonkamer in mijn broer merkt me op en maakt al snel een opmerking
Khalid: A slaapkop wrm bleef je niet tot 17.00 slapen was nog beter…
Laila: Hahahahaha Khalid Grappig NOT..!!
Yousef lag hellemaal in een deuk hij had van die schattige kuitjes in zijn wangen als hij lachtte
Yousef : oOh leuk je weer eens te zien
Laila : Ingelijks
Khalid: Waar hebben jullie elkaar dan eerder gezien??
Laila: In de winkel
Khalid : oh.. oke
Ik zag dat me broer het niet helemaal vertrouwde
Laila: er is heus niks hoor
Khalid : zeg ik dat dan?
Laila: ik ken je al sinds me geboorte ik weet wanneer je het niet helemaal vertrouwt
Khalid : Jah ja oke
Yousef : Maar zullen we gaan jonge??
Khalid : is goed kom
Laila: Waar gaan jullie heen?
Khalid: Hoef je niet te weten nieuwsgierig zusje
Laila: Vertel gewoon..!!
Yousef: We gaan naar een paar vrienden van ons in het centrum
Laila: Ohhh dan heb ik even geluk ik heb een rit nodig naar het centrum
Khalid: Nee nee komt niks van in zusje
Laila: Jawel of moet ik het via yemma regelen?
Yousef: Wollah zei is echt goed jonge
Khalid: OPSGIETEN dan je krijgt 5 min anders rij ik aan..
Laila: Dank je lieve broer..
Ik liep snel naar de keuken zei tegen me moeder en karima dat ik naar het centrum ging om boodschappen te doen.. Ze zeiden ga maar. Ik liep snel naar buiten en zag Khalid en Yousef wachten Yousef die zag er echt perfect uit..ik liep naar ze toe en ging instappen. We reden naar het centrum ik zag Yousef wel eens stiekem in zijn spiegel naar achter kijken als ik dan keek dan draaide hij snel om weer zag ik het maar dit keer knipoogde hij en toen pas draaide hij om. Ik vond het echt geweldig die ene knipoog was al goed genoeg voor mij. We waren aangekomen bij het centrum we stapten uit Khalid en Yousef wouden net weg lopen toen ik zei jullie moeten mij wel terug brengen..!!
Khalid: Wejaauw volgende keer vertel ik jou echt niet waar ik naar toe ga
Laila: Jaha ik bel je wel als ik klaar ben chauffeur..
Yousef: Jonge jij moet betere strategie bedenken zei is gewoon te slim voor jou
Khalid : Denk jij maar ik krijg haar nog wel 1x nog voor de afwas en voor nu zei is nog niet van me af..
Laila: Het was me een genoegen om jou de afwas laten doen..
Khalid: Jah jah is goed ga jij nou maar..
Laila: Ik ga al ik ga al doei
Yousef: Tot strx
Khalid: Laterz..

HeeY een ervolgjuh en dames let niet op de titel eigenlijk is dit verhaal niks met die titel bekant ik wist er geen dus dit verhaal hoort niet bij de titel

Boessa Souad

Pagina's : [1] 2 3 4