Bekijk volle/desktop versie : **!!!!! Liefdesleven van Khalid !!!!!**



Pagina's : [1] 2 3 4

08-01-2006, 12:32
Hallooo iedereen, ik ben miss_anvers en dacht eraan om een verhaal te schrijven
Het is echt gebeurd en ik zal mijn best proberen om zijn gevoelens in detail te vertellen.
Here I go!



Het was een vrijdag namiddag ik was echt moe van het werk en was een beetje vroeger
gestopt. Ik reed onderweg naar huis(borgerhout). En reed op de Turnhoutsebaan.
En daar zag ik Abdel ik maakte een demi-tour hij was m'n beste maatje! Ik riep "olaaa abdel"
hij keek om en zei "salaam zine!! alles goed a sahbi?" ik had hem al de hele week niet gezien
ik had het druk opt werk. "Naar waar moet je? Kzal u anders brengen" "Kga naar rosevelt"
"ewa stap dan in el hmaar" Hij stapte in en gaf me een ellenboogstootje voor te spelen.
"ay haay meneer heeft een date en hij voelt zich zahma ghataar "
zei ik om te lachen. "haha ja kga naar Sarah kheb haar al eve niet gezien en er is iets gebeurd met
haar en ik weet niet wat dus ga ik eve polsen!" Sarah was al 5jaar samen met Abdel. Inch'allah
gaat hij deze zomer haar hand vragen over een paar maanden dus. We waren aangekomen aan
rosevelt en daar stond Sarah al. Ze glimlachte vriendelijk naar me en ik glimlachte terug.
"moehim Khalid chokran eh" "ewa saaafi a beo denya henya als ik u ergens moet kome hale
call me" ik stond voor het rood licht en keek naar rechts bij Atheneum van Antwerpen.
Daar zag ik een meisje met donker haar en licht bruine ogen lachen met een vriendin van haar
een redelijk lelijk meisje met zo van die Elvis Presley bakkebaarden. Het was groen maar ik bleef
nog even staren tot er eentje toetterde. Ik reed door en deed de tour voor terug te gaan naar huis.
Ik zag haar nog even in een flits. Het meisje kwam me bekend voor maar ik wist niet van waar.
Toen ik eve nadacht wist ik het jaah, ik zag haar vaak naar een turks meisje gaan van m'n buurt.

En verder gaan of niet?

08-01-2006, 12:48


jahaaaaaaaaaaaaa verder...

het is een goed begin!!

08-01-2006, 12:48
jahaaaaaaaaaaaaa verder...

het is een goed begin!!

09-01-2006, 14:00

Maar zij zelf was niet van m'n buurt. M'n telefoon ging af ik zag op het schermpje Karima.
Kh: Hallo?
Ka: Heey sgattie, alles goed?
Kh: Jah. zei ik kortaf
Ka: en wat ben je aant doen?
Kh: Ik ben onderweg naar huis!!!
Ka: ooh jammer, kan ik je mss zien vandaag ik verveel me.
Kh: Nee!!!
Ka: oke is nix ik bel wel iemand anders daag

tuutuutuut
Ik schoot gewoon in de lach.Yahla goeikope meisje! Thuis aangekomen zag ik m'n ouders in
de woonkamer zitten, ik begroete hun en ging eten ik had HONGER!!Fatiha(mn zus) kwam erbij
zitten en we waren over koetjes en kalfjes aan het kletsen. Ik kon het niet laten
"Fatiha ken je dat turks meisje je weet wel van achter de hoek van Mohamed El bahdaoui??"
zei ik met brood in m'n mond. "neeeeh khalid geen turk" zei ze met een smile. "nee hmara,
er is soms een meisje bij haar ken je haar niet toevallig?" "jaaah, ik weet wie je bedoeld maar
ik ken haar niet persoonlijk, ze zit in de klas van Samira. Ze komt toch strax eve moet ik iets
vragen?" hahaha ik weet niet waarom maar ik kreeg plots een glimlach en zei "fix me haar nummer
anders ben je dood!" we lachtte nog even en toen kwam m'n moeder dus we verandere van
onderwerp. M'n zus ging trouwen binnen 2 weken dus spraken we daar over. M'n telefoon ging
over en zag dat Abdel me belde
K: Olaaaa titches!!!
A: khalid wil je me komen halen in de straat van ugc aub
K: melik je klinkt serieus??
A: kun je kome ja of nee? anders ga ik wel te voet.
K: rustig a sahbi ik kom nu!

tuutuutuut
Damn wat zou er zijn... Snel deed ik m'n jas aan en reed door, ik weet niet waarom maar ik wou
langs de straat van dat turks meisje rijden. Stiekem hoopte ik haar te zien. Tot mijn grote verbazing
zag ik een meisje in de straat stappen het was zij ik stopte ik weet niet waarom m'n beste maatje
wachte op me en ik parkeerde me, en stopte.Ik keek gwn naar haar. Miskiena ze moest voorbij
een pleintje ze stak over en liep dan rechtdoor daar stonden een paar jongens tegen een auto
ze stak terug over. De jongens riepen "pssst,ewa zina" ze stapte gwn naar het huis. Ik reed door
SHIT ABDEL WACHT, ik scheurde door de straten en maakte snel dat ik bij Abdel was.

09-01-2006, 14:57


salaam,
je verhaal begint al heeellll mooiiii.
ga gauw verder
dikke zoen
xxx

09-01-2006, 15:03


Miskien daar stond hij, ik toette en hij stapte in. Ik vroeg meteen wat er was. Hij begon te vertellen
Sarah had het gedaan gemaakt, ze voelde haar niet meer goed bij hem en zag het niet zitten om
met hem een toekomst te bouwen. Ik was in choque en probeerde hem te trooste. Ik reed door
maar had medelijde met hem, ik keek eve naar hem en zag een traan rolle ik remde meteen en zei
"ewa safi abdel, als je weet dat een meisje zo is, dan weet je goed genoeg dat ze je tranen niet
waard is!!" hij zweeg en keek voor zich. Ik begreep hem hij wou gwn met rust gelaten worden
ik ken hem lang genoeg om dat te weten. Ik zette hem thuis af hij bedankte mij en liep door.
Miskien ik had zoveel medelijde met hem. Ik kon het niet laten en belde naar Sarah.

S: Hallo?
K: Sarah je spreekt met Khalid, volgens mij heb je vandaag iets gedaan dat je niet had moete doen!
S: Luister Khalid, jij speelt alleen met meisjes dus jij kan over liefde niet mee spreken..
(damn dat was een klap in de roos)
K: De tijd dat ik met meisjes aan het spelen was, bleef Abdel je trouw, 5jaar lang heeft ie dat gdn
hij hield van je, hij wou je hand komen vragen. Miskien zijn jeugd verspild aan jou!Moehim
ik ga me niet moeien maar ik verzeker je, geen enkele andere jonge gaat die moeite doen vr jou!

en legde neer!
Ik besloot Abdel even met rust te laten en ging naar huis. Daar zag ik m'n zus en haar vriendin
(Samira)in de woonkamer."salaam ou alikoum" zei ik en liep naar de keuken ik dronk en ging
naar boven. Ik besloot even op de pc te gaan. En na een half uurtje kwam m'n zus.
"broer kheb een verassing" ik keek haar vragend aan "en die is?" haha"domoor hier is de nummer
van het meisje van samira haar klas" ik was echt blij.Ik bedankte Fatiha en ze liep m'n kamer uit.
Ik wou haar onmiddelijk bellen maar ik stopte. Wat ga ik zeggen? jah hallo ik ken je naam niet
ik heb je daarjuist nog staan bespieden en jah wil je daten? ik schoot in de lach van die gedachten.
Ik riep Fatiha naar boven en zei jah wat moet ik nu zeggen?
ze lachte en riep dan samira, ze kwam verlegen naar boven
S: jah?
K: chokran voor die nummer hé!
S: euhm, sgraag gedaan ze!
K: Oké, maar hoe noemt ze eigenlijk?
S: Farah
K: Ze is dus geen turkse?
S: haha nene das zo'n meisje van onze klas een hele goeie vriendin van Farah, ze studeren
altijd samen enz.
K:ahzow, dus een Marokaanse?
S: ook niet het is een halfbloedje..
K: aah daarvan dat mysterieuse schoonheidje in haar!
samira/fatiha: WHAHAHAHA HIJ MEENT HET ECHT!!HAHAHHAHA
K: Kom bol af hahaha
Fke oke oke oke kom Samira we gaan hem naar zijn Halfbloedje laten bellen hihihi!!

Toen ze weg waren was ik nog even aan het na lachen. Ik belde haar tuuut tuuut tuuut tuut ze
nam maar niet op. Ik bleef bellen ik hoorde een zachte stem

09-01-2006, 15:04

Citaat door teshilhiet:
salaam,
je verhaal begint al heeellll mooiiii.
ga gauw verder
dikke zoen
xxx
haha bedankt heb nog snel een vervolgje geplaatst!!
kusss

09-01-2006, 16:50
ga snel verderrrrrrrrrrr

09-01-2006, 19:18
gaaaaaaaa veeeeerder...

09-01-2006, 23:30


Farah's verhaal:

Zoals altijd kwam ik te laat op school...Altijd de schuld van ilyas die onozelaar die me elke nacht
doet huilen...Ik kwam te laat in de klas en ging naar Samira zitten.
S: Goeiemorgend slaapkop!
F: haha lach me maar uit kemera!
S: hahahaha wejew hoe doe je dat nu elke dag te laat komen?
F: ik weet het echt niet!
(door ilyas wist ik in mijzelf)
S: Moehim hier is mijn agenda schrijf maar over
F: chokran;-)

Bij het 2de lesuur ging ik naast Leila zitten een goede vriendin van mij waar ik enorm goed
mee kan spreken en ik studeer altijd bij haar thuis.
L: pff Farah weeral te laat vanmorgen haha!
F: jah kweet het :-(
L: Let me guess wrm ge weer te laat kwam
F: doe geen moeite!
L: Farah wrm blijf je bij hem? Hij doet u meer pijn dan goed!
F: tfoe wij hebbe test ik wist da niet ohnee wacht snel spiekbriefje maken, kheb geen zin
om in mijn laatste jaar een C-attest voor mijn neus te zien ze haha!(snel ff van onderwerp veranderen)
L: jah idd kom nog een paar maandjes EN WE ZIJN ER VAN AF BABY!!
haha we lachte zo ff door tot de test begon.
De dag was redelijk rustig verlopen. Kging de tram pakken naart Stad en Samira ook.
S: En wa gade nog doen vandaag?
F: niveel naar huis en dan zien ik wel eh en gij?
S: naar Fatihatje!! haha

09-01-2006, 23:31


ze moest afstappen, ik moest nog een halte wachten en dacht ooh was ik er maar bij die Fatiha
heeft een hele mooie broer. Ik stapte af en wandelde naar mn bushalte aan opera kwam ik
Halima tegen een meisje die vroeger op m'n school zat, een lief meisje. Ze moest ook m'n richting
uit en we babbelde een beetje we waren aan het spreken aan de bushalte. Snel werd ik weer
afgeleid door een grijze E-classe de auto van de broer van Fatiha dacht ik onmidelijk.Maar hij reed
te snel dus kon ik niet goed zien. M'n telefoon ging af ilias belde;

F:hallo?
I: heey sgat, alles goed?
F: jah hmdl
I: sorry houbi van gisteren het was m'n bedoeling niet
F: what ever dat is ie nooiit!
I: ewa ni graaf doen, waar zit je?
F: op een plaats
I: pffff zie ik probeer lief te doen en kijk hoe jij nu doet!
F: ben op rozevelt op m'n bus aant wachten.

tuutuutuut! Woofff dat deed hij altijd nog geen 2minute later stond hij voor m'n neus. Hij deed
teken met z'n hand van stap in. Ik stapte in, "salaam"." Amai zo snel hier".Zei ik op een hoge
toon. "pff ist weer nie goe ofwa?" zei hij stoer! "jawel jawel". Het werd even stil. Plotseling zei hij
Farah? Ja? Kijk meisje we verkeren nu al een half jaar, khou echt enorm veel van je al laat ik dat
soms niet blijken maar je moet begrijpen het is moeilijk voor mij. M'n ogen stroomde vol met tranen
oooh wat was hij m'n alles!! Hij kan me van de verdrietigste persoon op aarde de gelukkigste maken!
We kusten elkaar hartstochtelijk! Maar ik moest door gaan. Ik kon het niet laten en wou hem bellen
om te zeggen dat ik hem miste.

?: Hallo?
F: WAT HALLO WIE BEN JE??!!!
?: euhm ik ben de vriendin van Ilyas!!
F: VRIENDIN??? KGEEF U 3 LAPPE JA!!!
?: meisje, kweet niet wie je bent maar ilyas is druk bezig met me oke!!!
op de achtergrond hoorde ik hem roepe A KAHBA ATINI TILIFOEN A ZBEL!!!
tuutuutuut

Ik gooide m'n telefoon neer en barste in tranen uit! Ana hmara die zoveel van hem hield wou hem
bellen om te zeggen dat ik hem miste en dan pakt er een of andere xxxx op! Ik was kwaad,
ik kon gewooon niets meer opkroppen m'n huistelefoon ging af Leila belde. M'n moeder riep me
ik probeerde me gewoon mogelijk te gedragen maar het ging niet huilend nam ik de telefoon op
leila merkte het op en nodigde me uit bij haar thuis. Onderweg was ik wat gekalmeerd.
Ik stapte door haar straat en daar stonden een paar onozele koppen ik deed al het mogelijke om
hun blik en woorden te vermijden. Ineens vloog er een grijze E-classe door de straat, het was
de broer van Fatiha. Pfff Farah hij is een player doe geen moeite om over hem te dromen, hij zou
waarschijnlijk nu snel nr zijn vriendinnetjes crossen!!!Leila stond al voor de deur. SGATTT
KOMMMM BINNEN en ze nam me in haar armen ik die zo m'n best deed om niet te huilen begon
als een klein kind te janken. Ze trooste me enz moehim alles werd beter, ik belde m'n moeder op
en zei dat ik bij Leila bleef slapen, m'n moeder vond het geen enkel probleem.Later in de avond
belde iemand me op ik had geen zin om op te nemen maar het bleef rinkelen mss was het m'n zus ofzo

F: Hallo?
?: ....
F: Halloo?Met wie spreek ik?
?:....
F: Hey ga je nog spreken?
?: euhm jaja spreek ik met Farah?
?: Jah, met wie spreek ik?
?: Ja ik heb je nummer gekregen en ik zou je beter willen leren kennen en...
F: wel luister ik heb geen zin in spelletjes ga maar op chat.to.be ofzo daag!
tuuttuuuttuutt
Khad geen zin in niets meer kwas nog kwaad van ilias enz.

09-01-2006, 23:47


Khalid's verhaal.
Damn dat was kortaf over KAPSONES gesproken!!! Nog geen halve minuut erna dacht ik er
compleet anders over. Misschien heeft ze een vriend en wilt ze geen contact, njah kzal maar geen
moeite meer doen zeker. En dan dacht ik, het is een voordeel moest ze met mij zijn en ze zou ook
zo reageren zou het een teken zijn dat ze serieus is. WTF KHALID SAMEN ZIJN?DAMN BOY!!! Ik
was idd te ver aan het denken! Inchallah zei ik nog snel tegen me. Ik liet het zo en ging slapen.
Toch spookte er een ander idee om met haar in contact te komen in me op.Leila haar vriend ken ik.
Na een tijdje viel ik in slaap. De volgende ochtend/middag ik had goed uitgeslapen stond ik op
en waste m'n gezicht en ging naar beneden. Begroete iedereen en ging eten. Fatiha kwam met een
big smile binnen en zei: wejewww kheb haar gisteren gezien met Abdel!!! Wie vroeg ik? Farah zei
ze.. OW KIFESH, ABDEL GAAT MET FARAH OM??? TFOEE ZEMEL!!! IK HEM HELPE EN DAN PAKT
HIJ M'N VRIENDIN AF!!! Fatiha schoot in de lach ze kreeg zelfs tranen A FLODDER IK SPEEL MAAR MET JE!!
Ik kon niet volgen oowww fi sbahlilah zo'n mopjes maken. Ik keek boos en eigenlijk verschoot ik
ook van m'n reactie HAHAHAHAHAHAH ik begon te lachen enz. Moehim we gingen zo'n tijdje door.
Ik dacht direct aan Abdel miskien kheb hem gisteren niet meer gebeld. Ik ging naar boven en belde hem

A: Hallo?met een hele zware stem.
K: Salaam bro! Ewa koulshi labas?
A: Jah hmdl gaat beter heb uitgeslapen, met jou?
K: Jah goed wat ga je today nog doen?
A: Heb geen plannen maar blijf thuis er valt niets te doen.
K: neeej gek! ik ga je niet thuis laten binnen een uurtje voor je deur owkej?
voor hij kon antw legde ik snel neer.
Ik deed snel nog wat buikspier oefeningen en pompen en ging dan de douche in en maakte me klaar
schoor me snel en pakte snel kledij. De bel ging en deed open. WEJEW M'N OGEN SPRONGEN ERUITTT!!!

09-01-2006, 23:54




!!!! MABROUK EL AID !!!!!



10-01-2006, 01:31
allahie barek fiek..

en ga door

10-01-2006, 23:21


HET WAS FARAH!!!!

Heel normaal gaf ik een glimlach. Ze gaf een engelenglimlach terug en zei "salaam, is Samira
hier toevallig ik moest hier komen aanbellen i.v.m een taak". Ik staarde haar gwn aan zo mooi
zo'n zachte stem, zo beleefd zo'n verdriet in haar ogen HUH??? wejeeeeeeewwww spreek
Khalid zeg iets. Euhm jah ik zal haar
even roepen ik draaide me op en deed de deur dicht en stond enkele seconden tegen de deur!
A WIELIE IK HEB HAAR BUITEN LATEN STAAN EN DE DEUR OP HAAR DICHTGESMETEN!!!
ik deed snel de deur terug open en zei: "sorry... oeps euhm... de wind..." ik riep snel
"Fatihaaaaaaaa!!!!" ze kwam naar beneden en begroete Farah en zei kom binnen heel verlegen
zei ze " euhm hallo ik ben Farah en ik..." Fatiha onderbrak haar en zei jaja ik weet het kom binnen
ni verlegen zijn!! Ze kwam binnen. DAMN ik was net een kind van 14jaar ofzo!!!
Moehim Ik moest naar abdel ik ging snel ff naar m'n moeder. Ik ging terug
naar de gang en ze wou juist de deur open doen en verschoot door me.
"Ow ben ik zo lelijk, dat je zo verschiet?" zei ik om te lachen. ze lachte heel verlegen terug en zei:
"je moest is weten" OOWWW WAT BEDOELDE ZE DAARMEE??? Moehim we stapte samen m'n
huis uit ze ging links stappen maar leila is naar de rechter kant. ik vroeg" hey moet je naar de tram ofzo?"
Ja zei ze ik woon in Kapellen dus pak ik tram 10 tot rosevelt en daar m'n bus zei ze vriendelijk.
Hey ik moet toch die richting uit, wil je datk je anders afzet ofzo? (whaha abdel woont nog geen 1
minuut van me MENNA die richting uit dacht ik in mijzelf)ze glimlachte en zei: nee bedankt
ik verkies optie 1 de tram;-) Jah ik zou niet blijven aandringen dus zei ik "oké geen probleem,
zie maar dat je veilig thuis geraakt he". ze knipoogde terug en stapte door. Ik stapte in m'n auto
en reed nog voorbij haar ze keek met verdrietige ogen voor haar. Ik ging door naar Abdel.
Bij zijn huis aangekomen liet z'n broertje me binnen hij is boven zei hij. Normaal gezien zou die
klojo al klaar staan.Ik ging naar z'n kamer A WIELIE DAAR LAG HIJ NOG TE SNURKEN. ik maakte
hem wakker en zei "ewa abdel nood a sahbi" Hij draaide zich om en zei mommpelend"ghalini naas"
"ewaaaa saaaafi sta op!!!" ik deed de gordijnen en de raam open.Hij verschoot en sprong recht
boos zei hij "safi, kun je mij nu ni gewoon gerust laten a wielie de enigste manier dat ik Sarah en m'n
probleme kan vergeten is door te slapen, wil je da ook nog van me afpakken??" Ik was echt in choque
van zijn reactie normaal sprak hij nooit zo tegen me. Ik stond op en zei: "smahli ik zal je maar laten" en
ging door. Wejew die heks heeft hem kapot gemaakt...

Pagina's : [1] 2 3 4