Bekijk volle/desktop versie : probeer uit elkaar te halen



07-01-2006, 21:26
hoi ik ben Missy_Roosje ik heb een echt waargebeurde verhaal ik wil dat aan jullie verttellen




Op een dag waren 2 getrouwdstel getrouwd Dounja&Mohamed.De was famillie was blij voor hun omdat ze met elkaar getrouwd waren.Maar een iemand was niet blj voor hun Sarah.Ze is de nichtje van Dounja.Sarah probeert wraak op Dounja op te nemen zodat Dounja & Mohamed uit elkaar gaan.Ze was zo jarloers dat ze het niet konden geloven `



moet ik verdergaan of niet

07-01-2006, 21:39


Sarah wou met die man trouwen maar hij wou niet met haar trouwen.Omdat ze een xxxx was en ze wouden alleen met hem trouwen om dat hij veel geld heeft.En ze was een slecht mens.Ze gebruikte drugs ze handelde der in ,En ze is weggelopen van huis.Sarah&Dounja waren met elkaar heel goed bevriend maar toen Dounja met mohamed ging trouwen.haatte Sarah Dounja

07-01-2006, 21:40
oke hier heb je je eerst fan
ga maar verder

07-01-2006, 21:55
lijkt me mooi verhaal ga verder. en dan komen er meer fans

07-01-2006, 21:57


Sarah had de nummer van Mohamed .Ze gaf die nummer van Mohamed aan haar vriendinen.Zodat de vriendinen Mohamed ging pesten met bellen.Hiij kocht telkens een niewe kaart.Hij was echt boos.Hij zei in ziijn hoofd wie doe er nou zo iets stoms.hij tfwijfeld aan Sarah en aan zijn Ex-Vrouw.Op een dag belde Sarah naar die ouwe nummer van hem.Maar ze kon de nummer niet meer berijken.Toen ging ze even naar Dounja langs niet voor haar plezier maar voor wraak.Dounja zij tegen waarom kom je langs niet meer naar mij.Sind ik getrouwd ben kom je niet meer naar mij.Sarah zei tegen Dounja.Ik heb het het druk met werk.Maar sarah liegt.Dounja zei ow wat jammer.Dounja zei tegen Sarah wil je wat drinken toen zei sarah ja.Toen ging Dounja naar de keuken om wat drinken voor Sarah te halen.Toen ging Sarah dounja de telefoon zoeken,ze had hem op de gevonden ze ging naar de nummer kijken van Mohamed.Die nummer schreef ze op een blaadje.Daarna had ze die blaadje in haar zakken gedaan.Even later kwam

07-01-2006, 21:59
schrijf grotere stukken

07-01-2006, 22:03
nieuwe fan
wil je gauw doorgaan?

07-01-2006, 22:06
hoorde ze dounja aankomen ze legde de tel heel snel terug toen ging ze gelijk zitten.Dounja had koekjes en drinken op tafel neergelegt.Sarah dronk een glas cola.En zei tegen Dounja ik moet weer weggaan gaan.Dounja zei waarom ga je zo snel weg.Sarah zei: ik moet werken.dounja zei jammer .sarah zei ja jammer.Ze ging weg naar haar vriendinen gaf die niewe nummer van Mohamed aan haar vriendinen

07-01-2006, 22:07
wejooow echt sneu van haar
maar ga verder!

07-01-2006, 22:34
Sarah ging toen weg naar haar vriend.Die vriend heet Soufian.Ze had geld nodig omdat ze drugs wil kopen en andere mensen wille verkopem zodat ze geld heeft.Ze vroeg aan haar vriend om geld.Ze zei tegen Soufian mag ik wat geld lenen van je .Hij zei hoeveel.Sarah zei 200 euro.Soufian zei waarom 200 euro wat ga je ermee doen met dat geld.Sarah zei niewe schoenen kopen.Hij zei oke vooruit dan maar.als ik maar die geld terug krijg.Ze zei geen probleem.Ik word over 2 dagen uitbetaald bij.Hij zei oke is goed.Ze belde haar vrienden op .Ze ging Ismael bellen.Om wat drugs te kopen.Ze ging naar hem toe om een zakje drugs te kopen.Ze had het gekocht.Even later ging ze het verkopen aan haar vrienden.Ze ging naar vier vrienden toe.De eerste vriendin ging ze naar Katja.Katja gaf haar 100 euro even later ging ze naar nog een vriendin. Soukena.Soukena had haar geen 50 euro gegevn maar 100 euro.Daarna ging ze naar 2 jongens naar Yeffrie en Rachid.Hun hadden haar allebei 200 euro gegeven ze was heel blij.Toen ging ze weg.Daarna ging ze naar huis.Even later zag ze Mohamed man van Dounja.Ze ging verwaand doen tegen hem net als of zij hem niet zag maar ze zag hem wel en Mohamed zag haar wel maar hij gaf geen aand8 aan haar.

07-01-2006, 22:36
verder gaan

07-01-2006, 22:51
morgen ga ik inshallah verder okeej beslama tot morgen inshallah

07-01-2006, 23:34


Jaa verder gaan!

08-01-2006, 16:03
mohamed liep naar huis.Hij zei tegen zijn vrouw Dounja ik heb Sarah gezien.Dounja zei ja ze was net bij op bezoek.Mohamed zei wat deed ze hier.Dounja zei ze kwam even kijken hoe het met ons gaat.Dounja wist niet dat Sarah drugs verkoopt en dat ze wraak op hun doet.Maar Mohamed wel.Even latter belde Halima op vriendin van Sarah.Hij nam op en zei wie ben jij trut.Halima had opgehagen.Hij zei tegen Dounja hoe komen vreemde meisjes aan mijn nummer.Dounja zei ik weet het niet.Mohamed zei tegen Dounja het is vast Sarah.Dounja was boos ze zei waarom gaat ze nou iets stoms doen.Wij zijn beste vriendin en nichtje van elkaar.Ze was boos omdat mohamed Sarah gewoon de schuld krijgt.

08-01-2006, 16:06
ga snel verder !!