Bekijk volle/desktop versie : Studie Boeken voor HBO-rechtenstudenten...



07-01-2006, 13:20
Assalaamoe alaikoum wa rahmatu'Allah,

Ik ben nu een 2e-jaars HBO-rechtenstudente, maar ik ben van plan om in september over te stappen naar de Universiteit insha'Allah. Ik zit dan met boeken opgescheept die voor mij geen waarde meer hebben. Ik zal deze boeken dan ook verkopen, voor een mooi prijsje natuurlijk...

Omdat ik dit jaar nog afmaak heb ik enkele boeken nog nodig, deze zal ik dan aan het einde van het schooljaar verkopen insha'Allah. Meldt je dus aan als je graag boeken voor zowel het eerste als het tweede jaar HBO-recht wilt hebben. Ik zal deze topic regelmatig uppen en als ik al boeken heb die ik kan verkopen, dan zal ik ze zo snel mogelijk verkopen. Houd deze topic dus in de gaten als je boeken voor een mooi prijsje wilt kopen (ze zijn in de winkel namelijk erg duur!)...

Ma3a salama

07-01-2006, 16:24


UPPPPPPP!!

Genoeg mensen die HBO-rechten doen, maar niemand die (goedkope) boeken nodig heeft? Jammer...

08-01-2006, 15:46
Hé,

ik ben er geinteresseerd in


kan je me ff pmen, over de prijs enso?

09-01-2006, 09:34

Citaat door Sima_4_leven:
Hé,

ik ben er geinteresseerd in


kan je me ff pmen, over de prijs enso?
Ik moet zelf nog even uitzoeken welke boeken ik al kan verkopen en voor welke prijs...

Ik zal er deze week nog op terugkomen insha'Allah...

Ma3a salama

09-01-2006, 10:06


Oke InshaAllah dankje!

17-01-2006, 20:20
Assalaamoe alaikoum wa rahmatu'Allah,

Ik ga insha'Allah dit weekend de boeken en de boekenlijsten doorkijken en even bekijken welke boeken ik al kan verkopen en voor welke prijs...

Hou de topic dus in de gaten mensen!

Ma3a salama