Bekijk volle/desktop versie : ** Liefde maakt blind **



15-06-2003, 17:14
nou gaan jullie nog verder of hoe zit het?

15-06-2003, 17:16


ga verder!!!!

15-06-2003, 17:52
jah sorry dat er geen vervolgjes stonden maar i will make it up today.

zo dadelijk om 1 uurtje een lang vervolgje kuzzz hayat.

15-06-2003, 18:46
Oke ik wacht en by the way je hebt nog 5 minuten. hihi
Groetjes en Wanise om jou vervolgjes heb ik me ziek gelachen vooral bij die marokkaanse vervolgjes. Wallah echt grappig.
Oke hayat nou is het jouw 'n beurt.

15-06-2003, 19:05


De dag verliep verder rustig. we hadden wel tonnen huiswerk, maar jah wanneer nou niet. Ewa nog even en we zijn klaar en dan hup naar het volgend schooljaar (als ik het haal inshallah). ik liep samen met Anour de lokaal uit opweg naar mijn auto. Wallah ik ben echt blij dat hij het weer doet, en nou maar hopen dat hij het niet weer opgeeft midden op de weg.
Ewa schatje een euro cent voor je gedachten hoorde ik Anour zeggen, Ik keek hem aan en zei ewa safie is dat alles wat je daarvoor over hebt Ewa zo belangrijk zullen die gedachten van je niet zijn hoor. Waarom vraag je er dan naar zei ik! Hmm ik weet niet....ik moest toch wel iets zeggen om de stilte te verbreken. Ik keek hem aan met een glimlach. Ondertussen waren we al aangekomen bij de auto. Hij keek me aan en zei schatje weet je wel niet hoeveel ik van je hou? Nee zei ik met een big smile vertel , want ik heb totaal geen idee
hij kwam steeds dichterbij en gaf me een kus op mijn voorhoofd.......daarna kuste hij mij nek uiteindelijk kwam hij terecht bij mijn lippen........
Wajouw je zoent me alsof je leven er vanaf hangt. Hij keek me aan en ze schatje....lieverd...miss universe van me...jij bent mijn leven en een leven zonder jou kan ik me niet voorstellen. Als ik ga slapen dan ben jij het laatste waaraan ik denk, en als ik wakker word de eerste.

Wajouwwww ik smolt van binnen door het horen van deze woorden damnzz. Toen besefte ik me dat hij de ware is voor mij. Je moet weten dat ik nog nooit zo sterk iets voor een meisje hebt gevoelt.

Wallah met jou in mijn leven voel ik me compleet ik hou van...... ik liet hem niet eens uitpraten en drukte een zoen op zijn lippen en zei vervolgens ik hou ook van jou.
We stonden daar nog en praatte over koetjes en kalfjes. Maar het begon aardig laat te worden want ik had om 5 uur afgesproken met Nisrine en ohh wee als ik te laat kom dan ben ik nog lang niet jaarig. Hey lieverd het werd maar eens tijd dat ik ging. Nu al? Ja het is al 10 over half 5 en ik heb met Nisrine afgesproken om wat leuks te gaan doen vandaag. En wat versta jij onder leuk zei hij. Gewoon wat winkelen iets gaan drinken. Hmmm okey, waar? Misschien Utrecht of Denhaag. Tot hoe laat blijf je daar? Shitt je bent nog erger dan min moeder!!! Het lijkt wel of je me aan het intervieuwen bent? Ahhh sorry schat wallah was mijn bedoeling niet werd alleen nieuwschierig.
Jahhh inderdaad te nieuwschierig zei ik met een smile.
Ik pakte mijn auto sleutels en opende de deuren en de ramen want dmanzz wat was het er benauwd. Mijn tas legde ik naast mij neer. Ewa schatje ben je niet iets vergeten. Iets vergeten Mijn sleutels heb....mijn tas ook...... hmmm als het goed is heb ik alles. Hmm dat betwijfel ik zei hij. Ohhhhh jah nou weet ik het mijn pen
Jah ik weer die krijg je later maar daar had ik het niet over. Ewa vertel waarover dan wel? Kom die auto eens uit zei hij. Ik deed wat hij me vroeg en stapte uit. Ze3ma je heb lst van geheugenverlies. Geheugenverlies? explain. Ik deed net alsof ik niet wist waar hij het over had. Hey ben je me aan het uidagen walla. Ik zou niet druven en trouwens daar ben je te lief voor zei ik. Hij glimlachte en pakte me vast bij mijn zij. Ewa ga je me nog vertellen wat ik ben vergeten of moet ik hier lang blijven w8ten. Nee hoor het kan niet langer duren dan een jaar!!! Wajouw hlef (zweer) een jaar hier met jou nerieee no way ga ik dat volhouden, en al helemaal niet met die grappen van je zei ik.
Ik zag aan zijn gezicht dat hij zich begon te irriteren.
Ik begon aan zijn wangen te knijpen en zei alsof ik met een baby aan het praten was: is Anour op zijn teentjes getrapt ahhhhh?


sorry dat ik lang niet meer heb geschreven ik ga strakkies verder inshallah.

dikke sjoen hayat

15-06-2003, 22:04
Ik zag aan zijn gezicht dat hij zich begon te irriteren.
Ik begon aan zijn wangen te knijpen en zei alsof ik met een baby aan het praten was: is Anour op zijn teentjes getrapt ahhhhh?

Nee hoor ik vind het alleen grappig wanneer je me probeert uit te dagen nerieeee. Maar meid ik kan je vertellen je wint toch niet Wahahah dat moest jij een zien Mister wannebe funny. Hij trok mij naar zich toe....ik zag hoe hij dichter bij mijn lippen kwam ik voelde zijn adem op mijn gezicht......ik sloot mijn ogen en wachtte op zijn kus. Opeens voelde ik zijn lippen op mijn voorhoofd. Kijk zei hij omdat je zoooo lief bent een kus OP JE VOORHOOFD!!!!!!!
Hmmm heel grappig MAAR NIET HEUS wijsneus!!! Omdat ik jou vergeten was een kusje te geven wil jij mijn nu ook geen kus geven yek!! Hij keek me en zei hmmmmm masgota dus je wist wel wat je was vergeten. Jah hehe natuurlijk wist ik dat, ik was je alleen maar aan het pesten. Hahahaha er is een hele grote verschil tussen grapjes maken en pesten hoor ik weet niet of je dat weet a leeghoofd. Hmmmm Gaan we schelden Anour? Schelden???? who is talking about schelden dat heb je mij niet horen zeggen. Dat is je geraaie ook!!! als je tegen mij gaat schelden wallah dan....dan.... Wat ga je dan doen zei anour? Ik pakte zijn wangen weer en begon er weer in te knijpen en zei op een kinderachtige manier: dan blijf ik knijpen in die baby wangen van je akkkkraaaa moemoe...wat heb je toch dikke wangen ahhhh wat liefff winie winieeeeeeee.
Hij liet mij los van mij zij en begon me te kietelen. ik liet meteen zijn wangen los om zijn handen weg te halen maar wallou hij was te sterk.
Neeeeehhhh Anour niet doen!!!!! wahhahahaaha laat me nou los je weet dat ik niet tegen kietelen kan. whahahahaaha Anourrrrrrrrrr pleaseee ik zal niet meer aan je wangen zitten echt niet. Ik zei toch dat je niet zou winnen als je me uit zou dagen?? Wie zegt dat ik niet ga winnen zei ik. Hmmm wil je nog niet ophouden met die opmerkingen van je. Alweer begon hij me te kietelen. Wahahahaha nee Anourr, schatje, poohbeertje van me aub laat me nou......hou op me kietelen wilieee whahahahaahah. Daar zaten we dan midden op de parkeerplaats wiliee wat moeten de mensen wel niet denken?? En awilieee Nisrine die maakt me af vandaag!!! Neeeeeee ANOUR nou is het niet meer grappig hou op ik keek ze3ma heel verdrietig in de hoop dat hij me los zou laten.
En jah hoor het werkte hij stopte met kietelen en ging er weer normaal bij staan. Oefffffff eindelijk wou je me dood hebben van het lachen of zo!!! Uhmm natuurlijk niet antwoorde hij droog je weet toch dat ik niet zonder je kan hij kwam naar me toe. Wiliee gaat hij me weer kietelen walla? Maar nee hoor inplaats van dat gaf hij me een kusje op mijn lippen en zei sorry schat als ik je pijn heb gedaan. Ik keek hem aan en zei ahhh et is al goed yoh. Maar nu moet ik er echt vandoor ik ben al laat.
Okey schat ik ben je vanavond wel okey en niet te veel jongens versieren he!!! Nee ik zou niet durven ze3ma ik gaf hem nog een lange tongzoen en stapte mijn auto in. Ik gaf hem nog een kusje in de lucht ik zag hoe hij hem "vangde" en zijn hand richting zijn hart ging: Ahhhh wat heb ik toch geluk met een jongen zoals hem.
WALLAH IK WEET HET NU ZEKERZ HE IS THA ONE...................

Ik zwaaide nog snel deed wat muziek op en reed weg. Wajouwww B2k met grilfriend remix nerieee echt een chill liedje d8 ik bij mezelf ik kan hier echt uren naar blijven luisteren. Ik begon spontaan mee te zingen en mee te dansen. I NEED A GIRLFRIEND...I NEED A GIRLFRIEND wahha in mijn geval moet het zijn i have a boyfriend i have a boyfriend Opeens dacht ik aan die huiswerk wat we hadden gekregen wajoww dat is echt dodelijk veel wajouwwwwww. Maatschappijleer, engels WIlieeeeeeeeeeeeeeeeee engels damnzzzzz mijn boek ligt nog in mijn kluisje op school. Shit ik was helemaal vergeten dat ik die in de pauze in mijn kluisje had gezet. Ewa jah dan zit er niets anders op dan terug rijden naar school. Opeens dacht ik aan Nisrine miskiena zei gaat daar zitten wachten op mijn thuis. Maar jah ik bel haar straks wel op en vertel haar wel wat er is gebeurt en waarom ik zo laat ben.
Ik reed terug...... 1 minutje later kwam ik aan op school.......ik parkeerde mijn auto helemaal scheef toen ik eruit stapte keek ik nog even rond of Anour er misschien nog zou zijn. Maar nee hij was al weg. Ik liep verder.............ik hoorde in de verte gegiechel maar wist niet wie het was. Hoe dichterbij ik kwam hoe harder dat gegiechel werd. Oeffff heb nog nooit iemand zo irritant horen lachen wajouww!! Hmmm dus ze staan achter dat muurtje daar...............ik liep verder, in de eerste instantie wou ik helemaal niet omkijken om te kijken wie daar zat. Maar ik was te nieuwschierig en deed het toch DIT HAD IK DUS NIET MOETEN DOEN................ WANT WAT IK DAAR ZAG BRAK MIJN HART LETTERLIJK EN FIGUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

16-06-2003, 00:24
GA SNEL VERDERW EJOO DITIS SPANNEND MAN

16-06-2003, 21:58
Spannend ga verderrrrrrrrrr

16-06-2003, 23:02
Jah skatjess ik ga snel verder inshallah!!!

ik hou jullie nog een beetje in spanning.

kuzz hayat

16-06-2003, 23:14
iwaaa hayet wie heeft ze gezien.. haar broer... anouar???????????

het is echt spannend

xx wanise

17-06-2003, 19:36
nooooooooooooooooooooooo ga snel verder ajb ik ga hier zowat dood van nieuwschierigheid ik moet het weten dus ajb snellllllll.
als dank krijgen jullie een heeeeeelllleeeeee dikkkkke kussssssss

ahlam

17-06-2003, 19:39
ja ga snel verder ik denk ook dat ze anouar betrapt met iemand anders.

Kiss suraidah

17-06-2003, 20:46


thanxxxx schatjes voor jullie reacties ik ga zo strakkies verder met een vervolg.

veel liefs hayat

17-06-2003, 21:49
Wajouwww het was micheal jackson oftewel wakko jakko ihihihihi hij was een liedje van britney spears aan het zingen Hit me baby one more timee ik zag dat hij een rondje maakte en naar zijn kruis greep awilieeeee is die vent gek geworden!!!!!!

hahahahaha sorry maar kon het niet laten whahahaahahahaha wallah ben para let daar maar niet op ik ga nu verder met het verhaal.

Oeffff heb nog nooit iemand zo irritant horen lachen wajouww!! Hmmm dus ze staan achter dat muurtje daar...............ik liep verder, in de eerste instantie wou ik helemaal niet omkijken om te kijken wie daar zat. Maar ik was te nieuwschierig en deed het toch DIT HAD IK DUS NIET MOETEN DOEN................ WANT WAT IK DAAR ZAG BRAK MIJN HART LETTERLIJK EN FIGUURLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Het leek wel of ik stikte ondanks dat ik hapte naar adem. Nee dit kan niet waar zijn.....is.....is dit nou een droom? Ik keek nog eens goed maar nee hoor het was de harde werkelijkheid. Ik kon niet geloven wat ik had gezien. Het was Anour en nee hij was niet alleen. Hij stond er verdomme (sorry voor het vloeken) aan het tongzoenen met een meisje. Ik bleef maar kijken in de hoop dat hij zou zeggen tegen haar waar zei mee bezig was, en dat hij haar niet wou en dat hij al een vriendin had die Dounia heette. Maar nee hoor hij genoot met volle teugen. Zijn handen sloegen geen ene plaats over, hij greep haar kxnt, tilde haar op en leunde tegen de muur, zei deed haar voeten om zijn middel en streelde zijn haar zijn gezicht alles!!!!!! Ik stond perplext!!! Ik hoorde hem zeggen dat hij van haar hield en dat zei de enige voor hem was. Door het horen van deze woorden werd ik woedend!!!!!!!!!! Hoe kan hij tegen haar zeggen dat hij van haar houd!!!!! Ik wist niet meer wat ik moest en liep BOOS heel BOOS naar ze toe!!!!!!!!!
En? is het lekker vuile player?? zei ik. In een reflex liet hij het meisje los en draaide zijn gezicht om. Zijn ogen werden groot van verbasing ik zag gewoon aan zijn gezichtsuitdrukking dat hij schrok van mijn stem.
Hmmm mij had je hier niet verwacht he??? Anour veegde zijn mond af die vol kwijl zat van die kehba!!! Hij wist niet wat hij moest zeggen hij stond gewoon met zijn mond vol tanden!!!! Waarom Anour Waarom, dat is het enige wat ik wil weten!!!!!! Nee schatje dit is niet waar het op lijkt. Ohh dus je wilt me nu dood leuk gaan vertellen dat IK het fout heb!!!! Sodemieter toch een eindje op ik heb toch ogen aan me hoofd zitten of niet!!!!!!! Ik was zo hard aan het schreeuwen dat mensen het van een afstand konden horen. Luister schatje, zei betekend niets voor mij je weet dat jij degene bent van wie ik hou en met wie ik mijn leven wil delen. WAT!!!!!!!!! Je bent gewoon een vieze hond!!!!! Je zegt tegen haar dat je van haar houd en ondertussen laat je mij denken dat je met mij je leven wilt delen???? Nee dat maak je de kat maar wijs want in die praatjes van je geloof ik niet meer!!!!! Hij kwam naar me toe lopen en wou me vastpakken. Laat me met rust!!!!!! Anour je weet dat ik van je hou waarom doe je me dit aan? Je laat mij geloven dat jij THE ONE voor me bent maar nee hoor het zijn alleen maar leugens.

Het meisje stond daar stil voor zich uit te staren. Ik was gewoon zo pissed off dat ik Anour een eindje weg duwde (wajouww hla kracht dat ik had damnzz).
Ik liep naar dat meisje toe en begon haar van top tot teen uit te schelden. Ik keek haar met een dodelijke blik aan en dacht bij mezelf die sloeri ken ik ergens van maar van waar? Neeee.........dit is dat meisje van het park!!!! Ik had haar gezien de dag dat ik op mijn bek vloog voor al die jongens. Zei was dat meisje die voor die jongen stond en die jongen was ANOUR!!!!!! Safieee mijn de lava kwam al uit mijn oren.....mijn bloed begon te koken...ik leek wel HULK!!!!! Ik duwde het meisje tegen de muur en begon haar tegen haar gezicht te slaan. YEK vieze hxxr, laat je je altijd door alle jongens pakken!!!! Ik schopte haar zo hard als ik kon, ik pakte haar vast bij haar haar en trok haar mee. Wallah ik vermoord je wallah........
Ze probeerde los te komen maar het lukte haar niet ik was te sterk.
Ik maakte van mij hand een vuist en sloeg haar tegen haar gezicht ik zag hoe er bloed uit haar neus kwam en hoe ze op de grond neerviel. Anour had me ondertussen al vastgepakt en probeerde me te kalmeren. Doe een rustig schatje. Ik probeerde uit zijn armen los te komen maar hij had me stevig beet. Ik begon nogmaals te schreeuwen Anour ik waarschuw je aub laat me los!!!!! ik wil nooit meer iets met je te maken hebben ik haat je heb je me gehoord IK HAAT JE!!!!! Hij liet me los ik draaide mijn gezicht naar hem toe en begon hem op zijn borst te slaan. Waarom Anour waarom doe je me dit aan? Ben ik een tussendoortje is dat alles wat ik voor je waard ben? Nee lieverd luister zij betekend niets voor me, hoe vaak moet ik je dat nog vertellen. Zij is diegene die naar me toe kwam en me begon te zoenen. En je liet je zeker meeslepen yek!!!!!! Luister Anour er zijn twee tongen nodig om te tongzoenen niet een!!!!! Hij keek me verdrietig aan en zei het spijt me echt Dounia het was echt nooit mijn bedoeling geweest om jou te kwetsen wallah Sorry.
Ik keek hem aan..........mijn woede zakte langzaam weg..............en in die plaats ontstond er niets anders dan verdriet. Mijn ogen vulde zich met tranen.....Anour zag dat en wou ze wegvegen, maar ik liet hem dat niet toe. Ik keek hem aan ik draaide me om en begon te rennen naar mijn auto....Ik hoorde Anour nog een paar keer roepen maar ik antwoorde niet. Eenmaal aangekomen bij mijn auto zakte ik neer op de grond. YARABAI waarom ik? Ik was gelukkig met hem en dacht echt dat wij inshallah man en vrouw zouden worden. Maar nee het was gewoon elmaktab dat ik hem vandaag zou zien hier met die xxxxx. Ik liet mijn tranen gaan......het enige waar ik aan dacht was WAAROM......yarabi waarom............Eens was ik gelukkig met de jongen van mijn dromen maar nu....ongelukkig en het enige wat ik nu is pijn een leegte in mijn hart.
Wat ik nu voel zou ik niemand wensen zelfs mijn vijand niet!!!! Ik zag alleen de leuke dingen in Anour en niet zijn slechte eigenschappen!!! Nou weet ik wat men bedoeld met xxxxLIEFDE MAAKT BLINDxxxx

17-06-2003, 23:19
Dounia was hevig in schok geraakt.. meskina wat zou zij veel pijn hebben...
Die zemmel van anouar heeft haar gewoon geflasht met een goedkope xxxx....
Waarom moet mij dit nu overkomen.. waarom allah... ik wilde met hem gelukkig worden.. maar dat is me helaas ontnomen door die vieze xxxx... wallah die anouar hoef ik niet meer te zien of te spreken...
Dounia voog haar tranen weg... haar hele mascara drupte eruit...
meskina wat een hella.. Waarom moet dit altijd bij meiden gebeuren..
Jongens hebben altijd geluk.. die lopen altijd hun pik achterna en de meiden msaken zijn te heilig voor woorden..
a yarabi dit is niet eeerlijk... Ze probeerde de deur open te maken maar het lukte niet.. haar hele hand begon te trillen..
Wilie waarom gebeurt dit nu weer bij mij!!.. heb ik iets verkeerds gedaan.. en daar kwamen de tranen weer...
Ze probeerde nog een keer maar het lukte gewoon niet dounia was totaal niet meer 100 %... waarommmmm begon ze te schreeuwen...
Op een gegeven moment.. kwam haar mentor langs.. dounia ben jij dat??...
Jaa meester.. achh meid wat is er met je??... Nee niks laat maar meester.. nee je moet me vertrouwen zei de meester...
Is er wat gebeurt... Jaaa!!!... Anouar heeft met een meid staan te kussen en ik heb ze betrapt.. en hij zei altijd dat hij van me hield... hij
wilde zelfs wat met mij beginnen.. maar ik was er nog niet zeker van... en nu gebeurt er dit.. waarom zijn jongens van de laatste tijd zo geworden...
Aub vertel mee.. heb ik iets verkeerds gedaan... nee meid.. kom we gaan even naar binnen.. kan jij je even opfrissen anders zien je ouders dat je hebt gehuild...
Jaa is goed meester.. dank u wel..
ze pakte haar tas.. en ging met de meester mee naar binnen...


Ga maar even naar de wc je gezicht afspoelen.. ik wacht hier wel even op je...
Dounia ging de wc binnen.. en maakte vervolgens de kraan open... allah ya rabi.. ze maakte haar gezicht schoon en pakte een doekje...
Waarom maak ik me druk om hem.. hij naait er meteen tussen uit.. en ik maak hier de grootste drama van.. daar ben ik gewoon te goed voor..
safie vanaf nbu.. hoef ik die naam niet meer te horen..
dounia deed de deur van de wc dicht.. en ze zag de meester daar nog... wiliee meskinee .. ahhh dank u wel meneer voor alles... echt tof van je dat je hebt gewacht...
had je echt niet hoeven doen.. jaa je blijft alsnog een kletstante maar toch ik ben je mentor.. en moet je ook in de gaten houden...
Nou meneer kletsen komt er denk ik niet meer in voor.. die sukkel van anouar hoef ik verlopig niet meer te spreken...
een minuut of 3 later.. nam dounia afscheid van haar mentor.. en stapte in de auto.. dit keer ging de deur wel open el hamdoulilah..
dounia starte de auto.. en zwaaide nog een keer naar de meester...
allah.. eindelijk die sukkel.. wallah die kop hoef ik niet meer te zien.........
Dounia zette geen radio meer op.. helemaal nikss.. het was dood stil in de auto...
de ramen had ze niet eens open gedaan.. ze had nu overal schijt aan..
wat er ook gebeurde... die sukkel gaat gewoon met een meid kussen.. en dan zegt hij nog was niet de bedoeling..
tazz tfouuu 3la jongens.. lopen alleen hun bek en pik achternaa,,, tfouuu 3liehoum....
(heey jonge dame niet alle jongens)....
Dounia keek naar twee stelletjes die lachend in de auto zaten...
als die sukkel dit niet had geflikt... dan was er nisk aan de hand en konden wij ook zo doen..
maar die sukkel is er vandoor gegaan met een ander,,, tfouuu 3la zemmel...
Een minuut of 10 later.. was dounia aangekomen..
ze parkeerde haar auto en keek of er niemand achter haar was...
Allah dounia was toe aan een schoonheidsslaapje... meskina wat ze allemaal heeft meegemaakt.......
Mannen zijn gewoon te erg voor woorden!!..... waarom bestaan er mannen!!!....(sommigen dan heey dounia beetje respect aantonen jonge dame)...

hahaahahahahahahahahahah echt dramaaaaaaaa stukje

xx wanise

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168