Bekijk volle/desktop versie : Saw 1 & 2



Pagina's : [1] 2

06-01-2006, 22:34
waar gaan deze films over.. kunnen jullie me hier wat meer over vertellen?
zijn er mensen die em al hebben gezien? zoja, wat vind je ervan..

06-01-2006, 22:51


Ik heb deel I gezien en ik vind deel I best wel leuk

het gaat over een man die van spelletjes houdt
maar hij vermoordt ze niet dat doen ze uiteindelijk zelf
dan worden ze in een kamer vastgezet
en dan moeten ze een opdracht uitvoeren

ik vertel niet door want je moet m zelf kijken

06-01-2006, 23:00
Oke..

Is het Horror, Thriller.! ik bedoel Eng of meer spanning en aktie

06-01-2006, 23:04
Kheb Saw I afgelopen zomer in Marokko gezien. FREAKY!

Ik zeg je een ding...je ziet wel veel bloed enzo...bah

06-01-2006, 23:05


deel 1 was gruwelijkk
volgend week deel 2 kijken
Tis een thriller, met veel spanning

06-01-2006, 23:06
whahahahahah

mensen toch die film is de BOM!!!!!!!!!!!!

echt goed

als je van films houd moet je die zeker zien!!!!!!!!!!!!!!!!

het gaat over "iemand" die mensen straft omdat die mensen hun leven verwaarlozen.
maar die gene is zo slim dat ze uiteindelijk hun zelf doden.

om dit te snappen moet je die films zien echt waar

06-01-2006, 23:18
om deel II een beettje te kunnen volgen , moet je dan ook deel I gezien hebben ?

want die heb ik hier op DVD met nl ondertitels SAW II

dus kifesh zal ik eerst 1 downloaden wella

06-01-2006, 23:20

Citaat door Carmelina:
waar gaan deze films over.. kunnen jullie me hier wat meer over vertellen?
zijn er mensen die em al hebben gezien? zoja, wat vind je ervan..
Ik heb Saw 1 gezien en de film gaat over een seriemoordenaar, die mensen ontvoert, in een ruimte worden geplaatsd en dan krijgen ze een filmpje of via de intercom een raadsel of opdracht die ze binnen een bepaalde tijd moeten oplossen, doen ze dit niet dan worden ze gemarteld en eindigen ze met de dood, doen ze dit wel dan gaan ze vrijuit.
Er zijn gruwelijke scenes in verwerkt.

De eerste deel van Saw gaat over een chirurg, die door de seriemoordenaar ontvoerd is en in een afgesloten ruimte van een pakhuis wakker wordt, waar hij twee andere personen aantreft, 1 persoon levend en bij zijn voet met een ketting vastgeketend zoals hijzelf aan de muur vast zit en een ander persoon die dood op de grond ligt.
Hij hoort op een gegeven moment een stem via de intercom, dat hij 6 uur de tijd heeft om een opdracht uit te voeren en dat zijn vrouw en dochter ontvoerd zijn en levend blijven, als hij deze opdracht binnnen zes uur uitvoert.
De opdracht is als volgt: Hij moet dus de fotograaf vermoorden om zijn gezin te redden en dat kan hij niet doen, want hij is arts, dus iemand die juist een mensenleven moet redden.
Er ligt een pistool naast het lijk op de grond, maar het probleem is dat hij vast zit aan een ketting die vast zit aan zijn voet.
Daarnaast heeft de seriemoordenaar naast hun op de grond een zaag neergelegd, waar ze beiden mee geprobeerd hebben de ketting door te zagen, maar dat is hen niet gelukt.
Uiteindelijk dringt de tijd en de arts moet zijn gezin redden en wat besluit de arts, zijn voet van zijn lichaam af te zagen, zodat hij bij het pistool kan en dit doet hij en vermoord de fotograaf.
Wat blijkt daarna dat de man die daar al die tijd voor dood op de grond lag niet dood was, maar de seriemoordenaar, die een ander slachtoffer het gezin van de arts heeft laten ontvoeren en dit juist ook heeft gedaan om zelf in leven te blijven en niet vermoord te worden door de seriemoordenaar en hoe het verder afloopt mag je zelf zien, because I already have seen Saw.


Saw 2 heb ik nog niet gezien, draait in de bios

07-01-2006, 00:02
Ik heb alleen deel 1 gezien. Het bezorgde mij een beklemmend gevoel door de grauwe sfeer etc. Het is wel een hele goede film, dus een aanrader. Vooral het einde is indrukwekkend!!

07-01-2006, 00:15

Citaat door Mocros_girl:
heb hem ook gezien.. maar dan in marokko
Wel met ondertiteling hoop ik?

07-01-2006, 16:47
Hij klinkt wel eng !

07-01-2006, 16:54
Heb ze allebei gezien.....Ze zijn gruwelijk.....

Je zou denken alleen maar bloed, maar echt als je het niet verwacht krijg je zo'n onverwachtste wending....

Prachtige films, ik kijk uit naar het derde deel........

Ohjah het is meer thriller, dan horror.....(echt eng zijn ze niet, maar wel vreselijk bloederig, dus je moet er tegen kunnen....)

Maar voor de liefhebbers echt kijken...tweede deel is ook echt goed....

07-01-2006, 16:55



Citaat door Inssaf1:
Ik heb Saw 1 gezien en de film gaat over een seriemoordenaar, die mensen ontvoert, in een ruimte worden geplaatsd en dan krijgen ze een filmpje of via de intercom een raadsel of opdracht die ze binnen een bepaalde tijd moeten oplossen, doen ze dit niet dan worden ze gemarteld en eindigen ze met de dood, doen ze dit wel dan gaan ze vrijuit.
Er zijn gruwelijke scenes in verwerkt.

De eerste deel van Saw gaat over een chirurg, die door de seriemoordenaar ontvoerd is en in een afgesloten ruimte van een pakhuis wakker wordt, waar hij twee andere personen aantreft, 1 persoon levend en bij zijn voet met een ketting vastgeketend zoals hijzelf aan de muur vast zit en een ander persoon die dood op de grond ligt.
Hij hoort op een gegeven moment een stem via de intercom, dat hij 6 uur de tijd heeft om een opdracht uit te voeren en dat zijn vrouw en dochter ontvoerd zijn en levend blijven, als hij deze opdracht binnnen zes uur uitvoert.
De opdracht is als volgt: Hij moet dus de fotograaf vermoorden om zijn gezin te redden en dat kan hij niet doen, want hij is arts, dus iemand die juist een mensenleven moet redden.
Er ligt een pistool naast het lijk op de grond, maar het probleem is dat hij vast zit aan een ketting die vast zit aan zijn voet.
Daarnaast heeft de seriemoordenaar naast hun op de grond een zaag neergelegd, waar ze beiden mee geprobeerd hebben de ketting door te zagen, maar dat is hen niet gelukt.
Uiteindelijk dringt de tijd en de arts moet zijn gezin redden en wat besluit de arts, zijn voet van zijn lichaam af te zagen, zodat hij bij het pistool kan en dit doet hij en vermoord de fotograaf.
Wat blijkt daarna dat de man die daar al die tijd voor dood op de grond lag niet dood was, maar de seriemoordenaar, die een ander slachtoffer het gezin van de arts heeft laten ontvoeren en dit juist ook heeft gedaan om zelf in leven te blijven en niet vermoord te worden door de seriemoordenaar en hoe het verder afloopt mag je zelf zien, because I already have seen Saw.


Saw 2 heb ik nog niet gezien, draait in de bios

ze wilde er iets over weten, ze wilde niet gelijk het hele plot weten....Zo is de lol eraf...

07-01-2006, 17:02

Citaat door Melleke:
ze wilde er iets over weten, ze wilde niet gelijk het hele plot weten....Zo is de lol eraf...
wel lief van `der

07-01-2006, 17:11

Citaat door Carmelina:
wel lief van `der

jah, maar dat is nou juist het hele leuke aan die film...Het feit dat je niet weet wat er komen gaat....Je zit in spanning en je wilt weten wat er gaat gebeuren en net als je denkt dat je weet wat er komt, gebeurd er datgene wat je niet had verwacht.....Nu is de lol eraf

Pagina's : [1] 2