Bekijk volle/desktop versie : !!!!Primeur!!!!Ait Laarif en Ait Ben Idir Haken af.....en



06-01-2006, 21:50
Mhamed Fakhir wil andere 2selecteren ipv deze 2.

De nog voor mij onbekende Jamal Ait Ben Idir haakte af omdat hij zijn basisplek bij Le havre nie kwijt wil raken en Abdelhaq Ait Laarif is zeker 2,5weken uitgeschakeld nadat hij 2dagen geleden in een vriendschappelijke wedstrijd met zn club Al Ahly geblesseerd het veld verlaten....

De Geruchten gaan rond dat Jamel Fathi de opdracht aan Fakhir heeft gegeven om Jawad el Hajri en Aziz Ben Askar te selecteren Nog geen Tarik Sektioui dus

06-01-2006, 21:53



Citaat door Atlas_Geruchten:
Mhamed Fakhir wil andere 2selecteren ipv deze 2.

De nog voor mij onbekende Jamal Ait Ben Idir haakte af omdat hij zijn basisplek bij Le havre nie kwijt wil raken en Abdelhaq Ait Laarif is zeker 2,5weken uitgeschakeld nadat hij 2dagen geleden in een vriendschappelijke wedstrijd met zn club Al Ahly geblesseerd het veld verlaten....

De Geruchten gaan rond dat Jamel Fathi de opdracht aan Fakhir heeft gegeven om Jawad el Hajri en Aziz Ben Askar te selecteren Nog geen Tarik Sektioui dus
Aanvaller wisselen voor aanvaller lijkt mij toch ?
De tijd is rijp voor Skitioui !

06-01-2006, 22:00
Inderdaad Tarik moet insha Allah gewoon de kans krijgen..

06-01-2006, 22:04
Om de emoties nog eens omhoog te schroeven
Tarek Skitioui houder van het numero 10 Shirt:


06-01-2006, 22:05


En nog een paar:


06-01-2006, 22:18
Uhhh was Abdelhak geselecteert dan ....pfff echt zwaar klote dat hij net nu geblesseerd is geraakt dan

07-01-2006, 03:05
ik geloof er niks van wat is je bron. waar staat aangegeven dat hij geselecteerd was. dat hij geblesseerd is wist ook wel maar niet hoe lang.