Bekijk volle/desktop versie : Dit is een waar gebeurd verhaal, de koran redt je overal!



27-04-2003, 22:50
Salaam broeders en zusters

Dit is een waargebeurd verhaal in België.
Een Arabische (islamitisch) meisje ging op een dag naar een feest bij haar vriendinnen. Ze bleef er tot dat ze klok slag 24.00 uur hoorde.
Ze realiseerde dat het laat is geworden en wilde naar huis gaan, dat is ver van waar ze zit.
Ze is geraadpleegd om met de bus naar huis te gaan hoewel de trein sneller is (hier komt de 'traditie' van de westerlingen weer naar boven, want bij ons is ((was!!!)) gewoon zelf wegbrengen!!!!
Maar zoals jullie weten alle stations zitten vol met criminelen en moordenaars en zeker op dat tijdstip.
Daar aangekomen probeerde ze rustig te blijven, en probeerde ze haarzelf te overtuigen dat er niets zal gebeuren. Dat meisje was een NIET gepractiserende moslim. Zij koos ervoor om met de trein te gaan omdat die sneller is.
Toen ze op de ondergrondse 'wacht lokaal' zat, ging er door haar hoofd allerlei enge verhalen, die 's nachts op dat statoin gebeurt zijn.
Zij was alleen op dat lokaal, behalve die MAN. In het begin was ze bang voor die man, maar ze spaarde alle moed bij elkaar om rustig te blijven. En toen begon ze wat Koran verzen die ze kende te reciteren. Ze bleef dat lezen totdat de tram kwam en ze er instapte naar huis.
Tot haar grootste schrik leest ze de volgende ochtend in de krant dat er op dezelfde station, waar ze gisteren was, 5 minuten na haar vertrek een meisje is vermoord en dat de dader aangehouden is.
Ze ging naar het politiebureau en ze vertelde aan de politie dat ze daar ook, 5 minuten voor het misdrijf was, ze vroeg aan de politie of ze de dader 1 vraag mocht stellen aan de man (moordenaar): herken je mij? De man antwoordt: Ken ik jou dan? Zij zegt: Ik ben het meisje van gisteren op 't station ik was daar 5 minuten voor 't misdrijf. En hij zei: Ja ik herken je. Vervolgens zegt zij: Waarom heb je mij dan niet vermoord in plaats van dat meisje? Daarop zei hij: Hoe kon ik je vermoorden, en als ik je vermoord had, wat zouden die TWEE GROTE MANNEN achter je met mij gedaan hebben??

02-05-2003, 18:51


waw schoon verhaal en nog waargebeurt ook??
hoe meer ik van z'on soort verhalen hoor groter mijn behoefte wordt om een echte moslima te worden.

07-05-2003, 09:44
ja hoor meid, heb nooit de tegengesteld gezegd hoor?

08-05-2003, 00:05
Dir rabi fi galbek(neem God in je hart),
en Hij(Allah) doet de rest wel voor je.
incha allah

08-05-2003, 10:13


amin...inchallah

08-05-2003, 18:06
die verhaal soubhanallah!

09-05-2003, 17:30
ALLAH ou akbar ...heeft iemand van jullie nog meer van die waar gebeurde verhalen (die met islam te maken hebben)graag melden aub Wasalaam alaikoem