Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk heb me haar geknipt......



06-01-2006, 18:03
Heb me haar geknipt en nu hopen dat ik geen spijt krijg
ze waren tot me kont lang en nu 15 cm eraf
is wel mooi maar ben bang hoor is wel leuk maar kort

wie heeft dit ook??????

Angst voor de schaar?

06-01-2006, 18:44


ik had mn haar tot me kont,
nu heb ik het tot mijn oren ,
soms heb ik sprijt en soms niet ..

06-01-2006, 21:05

Citaat door x_manar_x:
Heb me haar geknipt en nu hopen dat ik geen spijt krijg
ze waren tot me kont lang en nu 15 cm eraf
is wel mooi maar ben bang hoor is wel leuk maar kort

wie heeft dit ook??????

Angst voor de schaar?
Toevallig, ik heb gisteren m'n haar laten knippen. Ook mijn haar kwam tot m'n kont, en nu lekker kort. Van achter mooi in 'n V-model en helemaal in laagjes. En pony

Maar spijt??? Neeeeheeee... ik was eerst 1 uur bezig om m'n haar helemaal uit te kammen Dus nu lekker vrijheid

07-01-2006, 01:00
ja hadniet zo n moeite met haar kammen zo glad snel doorheen was meer dat ik het saai vond

07-01-2006, 12:03



Citaat door x_manar_x:
ja hadniet zo n moeite met haar kammen zo glad snel doorheen was meer dat ik het saai vond

Nou ik had dus echt wel moeite. Ikzelf heb ook glad haar van m'nzelf, maar m'n haar is héél erg dik. Dus ik was echt zo'n uur bezig om m'n haar helemaal uit te kammen. En ook ik vond het saai, vandaar

07-01-2006, 12:06
Ik ga zodadelijk mijn haren knippen

En ik heb nu haar op mijn schouders en daar gaat een heel stuk vanaf

Moeskiela

07-01-2006, 12:14
heey c
vroeger liet ik nooit mijn haren groeien ik knipte het caltijd maar cnu laat ik het lkkr groeien
boessa

07-01-2006, 15:24

Citaat door Moeskiela:
Ik ga zodadelijk mijn haren knippen

En ik heb nu haar op mijn schouders en daar gaat een heel stuk vanaf

Moeskiela
Hoe kort wil je ze dan hebben

07-01-2006, 22:27
Ik liet mijn haar zo'n 11 jaar groeien, en elk jaar knipte ik alleen de dode puntjes eraf enzo, maar op een gegeven moment werd ik het zat. Ik kon het in maar twee verschillende kapsels doen, meestal in een ordinaire paardenstaart, maar ik was ook elke dag bezig de klitten eruit te kammen enzo. Ik heb het genkipt in laagjes en het was een stuk korter, maar het kammen werd gewoon veel beter, en het stond me ook gewoon veel beter.
Een maand geleden ofso heb ik mijn haar opnieuw geknipt, toen had ik echt schaarangst. Maar mijn vriendinnen bleven maar zeggen dat het leuk stond, dus geloofde ik het ook.

Btw: Altijd open staan voor veranderingen aan je haar! Hetzelfde kapsel voor 11 jaar is kinda boring.

07-01-2006, 22:47

Citaat door xxRandxx:
Ik liet mijn haar zo'n 11 jaar groeien, en elk jaar knipte ik alleen de dode puntjes eraf enzo, maar op een gegeven moment werd ik het zat. Ik kon het in maar twee verschillende kapsels doen, meestal in een ordinaire paardenstaart, maar ik was ook elke dag bezig de klitten eruit te kammen enzo. Ik heb het genkipt in laagjes en het was een stuk korter, maar het kammen werd gewoon veel beter, en het stond me ook gewoon veel beter.
Een maand geleden ofso heb ik mijn haar opnieuw geknipt, toen had ik echt schaarangst. Maar mijn vriendinnen bleven maar zeggen dat het leuk stond, dus geloofde ik het ook.

Btw: Altijd open staan voor veranderingen aan je haar! Hetzelfde kapsel voor 11 jaar is kinda boring.