Bekijk volle/desktop versie : iedereen heeft het alleen maar over zairi en sektoui en ben askar dan??



Pagina's : [1] 2 3 4

05-01-2006, 17:30
ze hebben het hier alleen maar over waarom sektoui en zairi niet geselecteerd zijn. nou ik vind ben askar beter dan hun allebij en hem hebben ze teminste wat.
hij gaat door de grond voor zijn land. kan goed koppen is sterk en levert alle ballen in bij onze spelmaker safri.
en ook heel jammer dat mokhtari er niet bij is.
hij is wel de topscorder van de vorige editie van de africa cup
en doet het ook goed bij fc koln is bijna bij alle goals betrokken daar.
maar jah geen ben askar en geen mokhtari maar toch heb ik alle vertrouwen in die andere 23 spelers en de trainer.

05-01-2006, 17:38


en kissi is er oook niet bij. ik vond hem de beste spelen tegen cameroen.

05-01-2006, 18:05
En mokhtari oook . Heel veel goeie spelers zijn niet opgeroepen maar andere moeten ook de kans krijgen.

06-01-2006, 08:48

Citaat door kezman:
ze hebben het hier alleen maar over waarom sektoui en zairi niet geselecteerd zijn. nou ik vind ben askar beter dan hun allebij en hem hebben ze teminste wat.
hij gaat door de grond voor zijn land. kan goed koppen is sterk en levert alle ballen in bij onze spelmaker safri.
en ook heel jammer dat mokhtari er niet bij is.
hij is wel de topscorder van de vorige editie van de africa cup
en doet het ook goed bij fc koln is bijna bij alle goals betrokken daar.
maar jah geen ben askar en geen mokhtari maar toch heb ik alle vertrouwen in die andere 23 spelers en de trainer.
[glow=Blue]Volgens mij was benaskar geschorst voor de eerstvolgende officiele wedstrijd[/glow]

06-01-2006, 09:39



Citaat door kezman:
ze hebben het hier alleen maar over waarom sektoui en zairi niet geselecteerd zijn. nou ik vind ben askar beter dan hun allebij en hem hebben ze teminste wat.
hij gaat door de grond voor zijn land. kan goed koppen is sterk en levert alle ballen in bij onze spelmaker safri.
en ook heel jammer dat mokhtari er niet bij is.
hij is wel de topscorder van de vorige editie van de africa cup
en doet het ook goed bij fc koln is bijna bij alle goals betrokken daar.
maar jah geen ben askar en geen mokhtari maar toch heb ik alle vertrouwen in die andere 23 spelers en de trainer.
inderdaad ben asker is goeie speler...hij was de beste man in het veld tegen tunesie.

06-01-2006, 11:09

Citaat door weld_lebeld:
Ben asker kissi en skitoui horen zeker bij....ben asker is honderd keer beter dan naybet....ben asker is geen casaoui of rbati dus daarom maakt hij sowieso weinig kans....mohktari speelt niet zo goed als twee jaar terug...dus dat hij niet geselecteerd is lijkt me logisch
Boussabon ook niet...
Ben Askar kan niet naar Sociedad,je kent hem zo goed waarom speelt hij 2e divisie Frankrijk?????????????????
Jij praat echt !@#$%^&x()

06-01-2006, 12:08
Ben Askar is een loser, hem wil ik nooit meer in het marokkaanse shirt zien.

06-01-2006, 12:14
Kaboul,Rabeh,Ouaddou,Naybet zijn vele malen beter dan mister Caen of speelt hij nu ergens anders in de 2e divisie?

07-01-2006, 16:39
IK ben het helemaal eens met DelPiero10...

en ik begreep niet wat hij daar deed tegen Tunesie......Zo goed vind ik hem niet

07-01-2006, 16:46
Ik zie toch Ouadoo, Talal elkarkouri, en Naybet voor gaan als het gaat om de positie centraal in de verdediging.

07-01-2006, 17:16
Ach ach wat een deskundigheid toch allemaal....In ieder geval Ben Asker was wel degelijk de betere speler tegen tunesie dus hoort hij zeker bij de laatste 23 net als Zairi, Sektioui en Kissi.

07-01-2006, 17:47
Ben Asker??? Was dat niet die free fighter in voetbalshirt die er na 70 minuten uit werd gestuurd, op een moment dat wij sowieso een rot uitgangspositie hadden met die 2-2??

Nee, bedankt. Zodra het WK free fight zich weer aandoet, dan zal hij de eerste zijn die opgeroepen wordt.

07-01-2006, 17:54


izan e sletjes hou jullie bekken dicht
weet je hoe goed ben askar is jullie weten niets van voetbal
hij is wel de enige marokkaan die altijd basis staat en captain is van zijn team!!

07-01-2006, 17:55
en trouwens mohktari is niet opgeroepen omdat ie berbers is !

07-01-2006, 17:58

Citaat door Said007:
izan e sletjes hou jullie bekken dicht
weet je hoe goed ben askar is jullie weten niets van voetbal
hij is wel de enige marokkaan die altijd basis staat en captain is van zijn team!!
meen je dat nou

Volgens mij is beloften competitie sterker dan die competitie waar hij in speelt

Pagina's : [1] 2 3 4