Bekijk volle/desktop versie : Lezing In Eindhoven dit weekend, wat vonden jullie ervan?

Pagina's : [1] 2

27-04-2003, 19:28

Citaat door opel_corsa:
Salaam 3laikoum zusters in het geloof.

Wat vonden jullie van de lezingen die gisteren en vandaag werden gegeven?

Mijn persoonlijke mening is: Leerzaam en Gezellig en veel zusters ontmoet. Het eten was ook niet zo slecht .

En wie zag ik daar buiten wie ik bedoel weet al dat ik hem bedoel.

De leukste vraag was over de neusbel, want ik wist niet dat als je hoofddoek hebt dat je geen neusbel mag dragen.

kortom ik zou graag van jullie zusters een willen horen wat jullie er nou eens van vonden deze weekendje kennis opdoen

Oem Baidillah
Salaam 3laikoum
.

27-04-2003, 19:33

Macha'Allaaaaaaaaaaaaaaaaaah mooi... Ik kon er helaas maar een dag bij zijn, veel te kort .

Zeker voor herhaling vatbaar. Je leert er veel. En alleen al door het zien van al die zusters die naar hetzelfde streven krijg je een sterkere imaan incha'Allah.

Tot de volgende keer incha'Allah

27-04-2003, 21:06
Heb Alles Gemist .......

27-04-2003, 22:13
Bismiellahie Arahmanie Rahiem

Salaam aleikoem wr wb

K vond de bijeenkomst echt mash allah....vooral de lezing over ZUSTERSCHAP in de islam...Het was heel druk hamdoelilah incha allah is er snel weer een bijeenkomst.

Moge allah swt de gene die dit hebben georganiseerd belonen..Ameen

wa salaam aleikoem wr wb

oem zackaria

27-04-2003, 22:23

klopt niet helemaal zuster ik heb namelijk de vraag opgeschrijven

is neuspiercing haram?

als je het doet me de intentie dat je je er mooier door wordt
dan is het toegestaan maar als je de ongelovige na wil doen dan mag het niet. als je de gezicht niet bedekt dan mag het ook niet want je mag je sieraden niet tonen

die is wat er werdt gezegd

maar Allah oe Allem

27-04-2003, 22:30
Autopech is wat ik aan de lezing hebt overgehouden ik kwam me zusje brengen en een andere zuster en dan sta je dan te sleutelen en jullie lezing volgen

27-04-2003, 23:14

Citaat:
Origineel gepost door Meditel22
Autopech is wat ik aan de lezing hebt overgehouden ik kwam me zusje brengen en een andere zuster en dan sta je dan te sleutelen en jullie lezing volgen
Hahahahaha...meskiiiiin!! Maar misschien beloont Allah swt je nu wel nog meer omdat je zoveel hebt moeten doorstaan om je zusje en co erheen te brengen!!

Ghair incha'Allah

28-04-2003, 17:02

Citaat:
Origineel gepost door shafia
klopt niet helemaal zuster ik heb namelijk de vraag opgeschrijven

is neuspiercing haram?

als je het doet me de intentie dat je je er mooier door wordt
dan is het toegestaan maar als je de ongelovige na wil doen dan mag het niet. als je de gezicht niet bedekt dan mag het ook niet want je mag je sieraden niet tonen

die is wat er werdt gezegd

maar Allah oe Allem
Inderdaad Goed Op gelet Shafie hihihi

Allereerst wilde ik jullie eigenlijk laten weten dat ik van jullie houd omwille van onze Verhevene Almachtige Schepper, Allah subhanahoe wa ta'ala. En wallahi zusters...zonder de zusterschap die we onderling delen en de motivatie die we elkaar bi idnillah schenken, komen we nergens.

De twee daagse lezing was echt masha allah gewoon, je voelde echt de zusterlijke liefde en was echt leerzaam.

En was echt mooi om te zien dat er zoveel zusters van heel Nederland kwamen en er waren maar liefst deze twee dagen shie 500 zusters gekomen ALLAHOE AKBAR..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En de onderwerpen waren echt TOP, zeker voor de zusters die hier nog niet zoveel over wisten en voor de zusters die dit allemaal wel wisten is het ZEKER wel goed om nogmaals te horen.

Ik hoop dat er in de toekomst nog meer van zulke bijeenkomsten moge plaats vinden Insha Allah.

En Wat ik wel grappig vond was de laatste vraag door een zuster die werd gevraagd aan broeder Bekali.....Hahahahahaa dat over of er nog Broeders waren die willen trouwen.... en er waren shie 15 in de aanbieding hahahaahah Hij gaf zelfs een mailadres als je wilt reageren hahaha ik lachte mij dood daar, maar ja.

Moge Allah swt de mensen die deze bijeenkomst hebben geregeld en zusters die daar de organisatie zo goed hebben laten verlopen belonen met de djenna el firdous en de zusters die de lezing hebben bijgewoond elke centimeter die ze hebben afgelegd hasanaats geven,
Moge Allah ons al onze zondes vergeven en onze goede daden accepteren en ons laten toebehoren tot de vrouwen van Djenna!

Ameen Ameen Ameen ya rabil 'alamien..!!!!!!!!!!!!!

Salamoe Alaikoem wa Rahmatulahi wa Barakatuhu

Jullie zuster in Islaam

28-04-2003, 21:29
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

Ja het was echt masha allah ...je haalt de woorden uit mn mond zuster.....en inderdaad die laatste vraag was lachen.

Meditel, masha allah dat je zusje er ook was, had er nog aangesproken ....ik hoop dat ze intersant vond...

En insha allah zal er nog zo n lezing binnenkort wordt georganiseerd

wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

ik hou van jullie omwille van allah swt

28-04-2003, 21:39
Salaam zusters,

De lezing was TOP!!!! Maschalaah.......
Ik heb nog noooit zo'n leerzame, emotionele en gezellige lezing bij kunnen wonen als de lezing van de vorige weekend.....

IK hoop INSHALLAAH dat er nog meer van zulke lezingen worden gehouden!!!

29-04-2003, 10:22

Citaat:
Origineel gepost door Assia_20
Inderdaad Goed Op gelet Shafie hihihi

Allereerst wilde ik jullie eigenlijk laten weten dat ik van jullie houd omwille van onze Verhevene Almachtige Schepper, Allah subhanahoe wa ta'ala. En wallahi zusters...zonder de zusterschap die we onderling delen en de motivatie die we elkaar bi idnillah schenken, komen we nergens.

De twee daagse lezing was echt masha allah gewoon, je voelde echt de zusterlijke liefde en was echt leerzaam.

En was echt mooi om te zien dat er zoveel zusters van heel Nederland kwamen en er waren maar liefst deze twee dagen shie 500 zusters gekomen ALLAHOE AKBAR..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En de onderwerpen waren echt TOP, zeker voor de zusters die hier nog niet zoveel over wisten en voor de zusters die dit allemaal wel wisten is het ZEKER wel goed om nogmaals te horen.

Ik hoop dat er in de toekomst nog meer van zulke bijeenkomsten moge plaats vinden Insha Allah.

En Wat ik wel grappig vond was de laatste vraag door een zuster die werd gevraagd aan broeder Bekali.....Hahahahahaa dat over of er nog Broeders waren die willen trouwen.... en er waren shie 15 in de aanbieding hahahaahah Hij gaf zelfs een mailadres als je wilt reageren hahaha ik lachte mij dood daar, maar ja.

Moge Allah swt de mensen die deze bijeenkomst hebben geregeld en zusters die daar de organisatie zo goed hebben laten verlopen belonen met de djenna el firdous en de zusters die de lezing hebben bijgewoond elke centimeter die ze hebben afgelegd hasanaats geven,
Moge Allah ons al onze zondes vergeven en onze goede daden accepteren en ons laten toebehoren tot de vrouwen van Djenna!

Ameen Ameen Ameen ya rabil 'alamien..!!!!!!!!!!!!!

Salamoe Alaikoem wa Rahmatulahi wa Barakatuhu

Jullie zuster in Islaam
helemaal mee eens zuster! het was prachtig macha Allah

en vond het heel leuk om jou weer eens te zien!!!!

liefs Shafia

29-04-2003, 10:36

Citaat:
Origineel gepost door Oeght_Fi_Islam
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

Ja het was echt masha allah ...je haalt de woorden uit mn mond zuster.....en inderdaad die laatste vraag was lachen.

Meditel, masha allah dat je zusje er ook was, had er nog aangesproken ....ik hoop dat ze intersant vond...

En insha allah zal er nog zo n lezing binnenkort wordt georganiseerd

wa asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

ik hou van jullie omwille van allah swt
Walaikoum salaam wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

Labes 3lik zuster? Ze zei tegen mij dat iemand haar aansprak die ik kende en ik zo denken denken denken en dacht uhmmm ja jij he ,maar omdat je haast nooit bij lezingen bent dacht ik nee dat is ze niet!
Ze legde me uit hoe je eruit zag en toen pas ging het lampje branden
Ze vondt het een leuke lezing, ookal waren ze er maar kort.

De Salaam thuis insha Allah
Salaam oe Alaikoum wa Rahmatoellahi wa Barakatoehoe

29-04-2003, 19:17

salaam aleikom zusters en broeders, ik heb de lezing ook bijgewoond, en moet zeggen dat dit me eerste keer is geweeest en dit zal zeker niet de laatste keer zijn, want het is echt voor herhaling vatbaar, wolahh ik vind het echt zo mooi, en op de manier hoe het werd weergegeven was gewoon zo prahctig machallah, ik heb veeel dingen geleerd wat ik voorheen niet wist, en dat was echt fijn alhamdilolah, sfeerr was ook goed, met al je zusters om jeheen, de liefde wolahh beter kan niet alhamdilolah
thalla

29-04-2003, 22:32

Citaat:
Origineel gepost door hayat17
salaam aleikom zusters en broeders, ik heb de lezing ook bijgewoond, en moet zeggen dat dit me eerste keer is geweeest en dit zal zeker niet de laatste keer zijn, want het is echt voor herhaling vatbaar, wolahh ik vind het echt zo mooi, en op de manier hoe het werd weergegeven was gewoon zo prahctig machallah, ik heb veeel dingen geleerd wat ik voorheen niet wist, en dat was echt fijn alhamdilolah, sfeerr was ook goed, met al je zusters om jeheen, de liefde wolahh beter kan niet alhamdilolah
thalla
Ben blij dat je het Masha Allah vond, Ik hoop je Insha allah de volgende bijeenkomst weer te zien !

30-04-2003, 15:50
Mashallah mashallah alleen dat kan ik zeggen
en o ja niet klappen
hahahahaha
hoop op herhaling, moge ALLAH deze dagen zegenen

Pagina's : [1] 2