Bekijk volle/desktop versie : Ik als Marokkaan heb een hekel aan 3 en hou van 3...



Pagina's : [1] 2

04-01-2006, 23:40
Ik als Marokkaan heb een hekel aan 3, en aan 3 is mijn haat het grootst:

Ik heb een hekel aan dieven, en mijn haat voor marokkaanse dieven is het grootst.

Ik heb een hekel aan schaamteloze mensen, en mijn haat voor schaamteloze marokkanen is het grootst.

Ik heb een hekel aan trouwlozen mensen, en mijn haat voor trouwloze Marokkanen is het grootst.


Maar als Marokkaan ik hou ook van 3, en mijn liefde voor 3 is het grootst,

Ik hou van trouwe mensen, en mijn liefde voor trouwe marokkanen is het grootst,
Ik hou van sympathieke mensen, en mijn liefde voor sympathieke marokkanen is het grootst,
Ik hou van eerlijke mensen, en mijn liefde voor eerlijke marokkanen is het grootst.

Aan wie heb jij ook een hekel en vanwie hou jij ook?

04-01-2006, 23:43


Hekel aan mensen die liegen en schijnheilig doen! Vind dat walgelijk!


Hou van Islam en van mijn man!

04-01-2006, 23:46
hmm..trouwe marokkanen, sympathieke marokkanen, eerlijke marokkanen

Ik zou idd trots zijn op deze mensen, maar dit is niet onze toestand, onze gedrag is afschuwelijk, moge Allah ons leiden :traan:

04-01-2006, 23:48
Wel gemeen hoor!

IS GEWOON EEN VOORBEELD:

Mijn man is marokkaan en eerlijk en ik ben geen Marokkaan maar ook eerlijk weyoow jij bent wreed!

04-01-2006, 23:53


Ik heb een hekel aan Joden

04-01-2006, 23:54
Ik heb een hekel. aan mensen..Die voor mensen doen of ze heel wat zijn terwijl..Wejo ik kan daar gewoon niet tegen......Of doen of ze veel weten...NOT

Ik hou van mensen die gewoon eerlijk zijn..gewoon alles recht in je gezicht zeggen...

05-01-2006, 00:45
Begin bij je zelf en zorg er voor dat je nooit zo een persoon word zeg ik maar


Een goed milieu Begint bij jezelf!!...

05-01-2006, 01:40

Citaat door fatima_1986:
Begin bij je zelf en zorg er voor dat je nooit zo een persoon word zeg ik maar


Een goed milieu Begint bij jezelf!!...
Een klein toevoeging:

Ik heb een hekel aan dieven die mij bestelen, en mijn haat voor marokkaanse dieven die mij bestelen is groter. Ik kan het je uit ervaring navertellen, het is geen pretje.

05-01-2006, 13:23

Citaat door anash:
hmm..trouwe marokkanen, sympathieke marokkanen, eerlijke marokkanen

Ik zou idd trots zijn op deze mensen, maar dit is niet onze toestand, onze gedrag is afschuwelijk, moge Allah ons leiden :traan:
Ik had altijd gedacht dat het wel meeviel, maar de schrik zit er goed in als je naar opsporing verzocht kijkt en zo... MashaAllah... Ik vraag me echt af, ligt het aan nederland en frankrijk en belgie, of zit het in onze marokkaanse bloed? En wat kunnen wij hiertegen doen? Rond lopen met een bord op onze rug " Ik ben Marokkaan, maar ik steel niet zoals jij" of zoiets? Ik bedoel, hoe bereik je die lui? Hoelang zal het duren voordat ze het land uitgezet worden? Daar zijn ze in frankrijk nu wel al mee bezig.

Ik vraag me ook af hoe wij, wij die net als de anderen daarop zullen reageren... MashaAllah gewoon.

05-01-2006, 13:28
ik haat mensen die denken dat ze heel wat zijn

05-01-2006, 13:50
ik heb een grote haat tegenover de tegenwoordige blijkbaar nieuwe trend van verkrachtingen en incest onder de so called moslims; bah, schandalig!
ik heb een vreselijke hekel aan afvallige moslims die een enorme bijdrage leveren in het her-creeren van de ergste djahiliyya-periode die je je maar kan voorstellen, of nee, die je je in geen geval kan voorstellen... bahbah

mijn hart gaat open naar bekeerlingen die de islam in de zuiverste vorm, met de beste niyya proberen uit te oefenen.

groetjes,

Nevermind

05-01-2006, 16:32

Citaat:
mijn hart gaat open naar bekeerlingen die de islam in de zuiverste vorm, met de beste niyya proberen uit te oefenen.

05-01-2006, 16:44


Ik heb een hekel aan:
1) Ongeloof (koefr)
2) onrechtvaardigheid
3) liegen
4) arrogantie
5) roddelen
6) opsteken

05-01-2006, 18:38

Citaat door mozlan:
Ik had altijd gedacht dat het wel meeviel, maar de schrik zit er goed in als je naar opsporing verzocht kijkt en zo... MashaAllah... Ik vraag me echt af, ligt het aan nederland en frankrijk en belgie, of zit het in onze marokkaanse bloed? En wat kunnen wij hiertegen doen? Rond lopen met een bord op onze rug " Ik ben Marokkaan, maar ik steel niet zoals jij" of zoiets? Ik bedoel, hoe bereik je die lui? Hoelang zal het duren voordat ze het land uitgezet worden? Daar zijn ze in frankrijk nu wel al mee bezig.

Ik vraag me ook af hoe wij, wij die net als de anderen daarop zullen reageren... MashaAllah gewoon.
Het valt helemaal niet mee aghi, wat verhalen ik krijg van belgen... enkel miserie met marokkanen. Ik schaam me zo, wat kun je dan zeggen? Pff, ik begrijp niet waarom ze gewoon niet normaal kunnen doen.
Ik blijf nog altijd bij het feit dat de opvoeding hier veel met te maken heeft. Als ze al vanaf kleins af aan mislopen dan is het al gebeurd.

Wasalaam

06-01-2006, 16:37
Ik heb een hekel aan mezelf!! Dat ik af en toe de verleidingen toch niet kan weerstaan.

Pagina's : [1] 2