Bekijk volle/desktop versie : Zijn hier ook nog dames uit ....



04-01-2006, 17:56
Ouarzazate e.o?
Ik ga namelijk verhuizen naar Amsterdam. Ik kom zelf uit Gouda, maar trek bij mn man in.

Dan is het altijd leuk als je vriendinnen hebt ...

04-01-2006, 19:34



Citaat door Psycho-Boy:
Ouarzazate e.o?
Ik ga namelijk verhuizen naar Amsterdam. Ik kom zelf uit Gouda, maar trek bij mn man in.

Dan is het altijd leuk als je vriendinnen hebt ...
Waarom zoek je mensen uit Ouarzazate??? Je zegt zelf dat je naar Amsterdam gaat verhuizen????

04-01-2006, 19:35
mijn man komt voor de helft (zijn pa) daar vandaan....maar zelf istie 1 keer daarheen geweest

04-01-2006, 19:47
wahahaha wordt ze bevriend met je mannetje ze zoekt namelijk nieuwe vriendinnen denk ik als ik het goed begrijp just kidding succes meid en vriendinnen komen en gaan je moet gewoon niet te veel vriedninnen nemen 1tje is genoeg

good luck

04-01-2006, 19:59



Citaat door ouafaetoen:
wahahaha wordt ze bevriend met je mannetje ze zoekt namelijk nieuwe vriendinnen denk ik als ik het goed begrijp just kidding succes meid en vriendinnen komen en gaan je moet gewoon niet te veel vriedninnen nemen 1tje is genoeg

good luck
ooo ik had niet goed gelezen (of beter gezegd...geen zin )

04-01-2006, 21:07

Citaat door Psycho-Boy:
Ouarzazate e.o?
Ik ga namelijk verhuizen naar Amsterdam. Ik kom zelf uit Gouda, maar trek bij mn man in.

Dan is het altijd leuk als je vriendinnen hebt ...
Ik denk dat je hier heel snel vriendinnen maakt, in amsterdam wonen namelijk heeeeeeeel veel mensen uit ouarzazate e.o...


Succes