Bekijk volle/desktop versie : 'Iran probeert kernwapen te maken'



04-01-2006, 14:12

Citaat door Saima666:
LONDEN - De Iraanse regering probeert via slinkse routes de benodigdheden bijeen te krijgen om een kernbom te bouwen. Bovendien zouden wetenschappers in Teheran proberen onderdelen te kopen voor een raket die Europa kan bereiken. Dat constateren westerse veiligheidsdiensten in een rapport waarin de Britse krant The Guardian inzage heeft.

Het rapport is gebaseerd op informatie van de Britse, Franse, Duitse en Belgische veiligheidsdiensten. Met de informatie zijn westerse regeringen en grote bedrijven gewaarschuwd om oplettend te zijn bij de export van producten naar zogeheten schurkenstaten.

Niet alleen Iran, ook Syrië en Pakistan zouden technologie en chemicaliën hebben ingeslagen die nodig zijn om wapenprogramma's te ontwikkelen en uranium te verrijken.

Iran is van plan om maandag het onderzoeksprogramma voor het verrijken van uranium te hervatten, meldde een westerse diplomaat dinsdag bij het Internationaal Atoomenergie Agentschap.

Naschrift. Ik hoop dat ze erin slagen hebben we eindelijk iets om het westen en met name Israel van de aardbodem te vernietigen

Bron: TeleGraaf
Bron: Dagblad van de Martelaren
Bron: Iran Kabula
.

04-01-2006, 14:45


Alle landen die iran proberen tegen te houden hebben kernwapens al......



ikke ikke en rest maar stikke ... en onderdrukt worden

04-01-2006, 15:20
Oh Saima, ga door, je liefkozende woordjes maken me nog verliefder dan ik al ben. Ik wist niet dat ik zo verliefd kon worden op een vrouw als jij.

Ik hou van je engeltje, je bent een voorbeeld voor de wereld, een baken van licht in donkere tijden. wat zouden we zonder jou moeten doen schatje?


04-01-2006, 15:34
hahahaha, kijk DIE vond ik goed.

04-01-2006, 15:48



Citaat door Saima666:
Maak je zelf niets wijs, een nachtje met mij zou je niet overleven. Je zou wakker worden met een strakke hoofddoek om je nek in het gras op de eeuwige jachtvelden smerige kafr!
Jij bent dus meer het strenge meesteres type. Wie weet is dat wel helemaal Peej zijn ding....

Maar even tussen neus en lippen door, heb je je hoofddoek al met loodbitumen bekleed tegen de straling "voordat de bom valt"

04-01-2006, 15:52

Citaat door Saima666:
Maak je zelf niets wijs, een nachtje met mij zou je niet overleven. Je zou wakker worden met een strakke hoofddoek om je nek in het gras op de eeuwige jachtvelden smerige kafr!
Ooooh Saima, je doet ook nog aan kinky erotiek?

Mijn liefde voor jou groeit op deze manier alleen nog maar.
Doe je ook aan Iraanse geselingen liefje?

04-01-2006, 15:55

Citaat door Mangin:
Jij bent dus meer het strenge meesteres type. Wie weet is dat wel helemaal Peej zijn ding....

Maar even tussen neus en lippen door, heb je je hoofddoek al met loodbitumen bekleed tegen de straling "voordat de bom valt"
Maar Mangin, het maakt toch niet uit wát Saima doet. Zolang Sáima het maar doet.

Geef het maar toe jongen, je bent gewoon jaloers op mij en mijn nieuwe liefde.

04-01-2006, 15:58

Citaat door luis_in_de_pels:
Maar Mangin, het maakt toch niet uit wát Saima doet. Zolang Sáima het maar doet.

Geef het maar toe jongen, je bent gewoon jaloers op mij en mijn nieuwe liefde.
Dat zal het wezen, ergens is het toch jammer dat volgens Saima's maatstaven jij er wel vier vrouwen op na mag houden maar zij geen vier mannen.
Nu zal ik alle hoop moeten laten varen....

04-01-2006, 16:04

Citaat door Mangin:
Dat zal het wezen, ergens is het toch jammer dat volgens Saima's maatstaven jij er wel vier vrouwen op na mag houden maar zij geen vier mannen.
Nu zal ik alle hoop moeten laten varen....
Inderdaad, en dat is jou pech.

Ben je niet blij voor mij en mijn Saima?

04-01-2006, 16:26

Citaat door luis_in_de_pels:
Inderdaad, en dat is jou pech.

Ben je niet blij voor mij en mijn Saima?
Natuurlijk, mijn gelukswensen heb je. Maar mocht het nu zo'n islamitisch 2 uurs huwelijk worden a la de hofstad groep (ze komt toch uit Den Haag tenslotte) laat het me dan even weten.