Bekijk volle/desktop versie : please reacties op mijn topicje shokran

27-04-2003, 17:19
salaam oulaikom moslimien
ik vind het heeel knap van de vrouwen die een hoofddoek zijn gaan dragen. ik draag nog geen hoofddoek maar wil het wel gaan doen insahallah, het gaat elke dag door mijn hoofd. ik zou het nu direct wel willen doen maar dat gaat volgens mij niet.. en dan wilde ik ook nog iets vragen, ik zit op een mode opleiding en moet 1x in het jaar een modeshow lopen is verplicht anders slaag je niet voor dat jaar. nu loop ik stage en heb mijn kleding dus ook al af wat ik moet gaan dragen en dat is niet bestemd voor een meisje met hoofddoek, daarom wilde ik er mee wachten..tot die show voorbij is. maar het mag daarna helemaal niet meer toch..kunnen jullie me tips geven wat ik kan doen want ik wil wel graag mijn opleiding afmaken. en wil toch ook een hoofddoek gaan dragen zo snel mogelijk, ik heb het idee dat ik geroepen wordt om het te doen en het voelt zo goed als ik er aan denk..hoop jullie reacties te krijgen.. ma3a salama

27-04-2003, 21:01

Salaam aleykoum zuster

Zuster negeer die gevoel niet neem die gewoon aan en denk dan aan wat je gaat doen aan die kleding weet je ik zelf begon mijn hoofddoek te dragen nachtje voor school begon en ik deed het volgende dag dan ook aan maar ik had geen kleding dat deftig was dus begon ik gewoon wat fantasie te gebruiken een deftig broek aan het zoeken en een deftig rok erop of zo tot ik de kans had om wat beters te kopen...maak je geen zorgen daarover maar begin er gewoon mee geloof me je gaat je beter voelen sinds ik mijn hoofddoek draag ben ik veel zelfzekerder en voel ik me dichter bij ALlahu tahala....Moge ALlah je helpen

27-04-2003, 22:16
Salaam

Vraag je maar af waar je banger voor bent of moet zijn, ALLAH of je opleiding

De hoofddoek is het mooiste kleding stuk van de vrouw, draag hem met trots en waardigheid en ALLAH zal je leiden, Inscha ALLAH

Wa Aleikoem As Salaam

28-04-2003, 20:29
shokran voor de reacties hoop er meerdere te krijgen..
ma3a salama

28-04-2003, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door Uitgeblust
Salaam

Vraag je maar af waar je banger voor bent of moet zijn, ALLAH of je opleiding

De hoofddoek is het mooiste kleding stuk van de vrouw, draag hem met trots en waardigheid en ALLAH zal je leiden, Inscha ALLAH

Wa Aleikoem As Salaam

inderdaad ogti,
lieverd met wie heb jij een contract afgesloten dat je na je opleiding nog op deze dounya leeft?met niemand
en zou je er alles voor over hebben om dit moment terug te draaien
ik praat ook voor mezelf, Inscha Allah ya rabi, zal Allah onzeweg vermakkelijken en onze Imaan versterken, Amin.\
je zuster fe dien
salam wa alaikoum

29-04-2003, 22:30
salaam oulaikom
ik geef jullie zeker gelijk, maar toch blijft het moeilijk ik denk dat als jullie in mijn schoenen stonden ook niet zouden weten wat je moest doen.. maar goed, het zal wel goed komen insahallah en die hoofddoek komt er ook wel dat zeker.
ma3a salama

17-09-2014, 21:29
Isan of izan?