Bekijk volle/desktop versie : wie heeft dit ook



Pagina's : [1] 2 3 4

04-01-2006, 12:03
soms dan ben ik heel gelukkig met mijn man, en soms dan denk ik waarom ben ik in hemelsnaam met hem getrouwd! ik begrijp mezelf af en toe niet meer!!

04-01-2006, 12:06


ja dat heb ik ook...soms heb ik de neiging om shoarma van hem te maken....

04-01-2006, 12:07

Citaat door Pipi1900:
ja dat heb ik ook...soms heb ik de neiging om shoarma van hem te maken....

04-01-2006, 12:11

Citaat door oembibi:
yep.......af en toe kan ik em achter het behang plakken
raar is dat he! ik heb het heel erg vaak!!

04-01-2006, 12:13



Citaat door Pipi1900:
ja dat heb ik ook...soms heb ik de neiging om shoarma van hem te maken....
ha ha ik heb echt om je gelachen!! je hebt helemaal gelijk, gehakt lijkt mij beter!!

04-01-2006, 12:16
Volgens mij is dat normaal hoor en heeft iedereen dat wel eens...Hoort erbij...

04-01-2006, 12:19
Ja heb ik ook...dan kijk ik hem van ver aan en denk ik ''zou ik nu slaan of toch maar niet?''

04-01-2006, 12:22
ja heb dat ook, van die momenten waarop je denkt; waaromkan ik nergens iets vinden om mee te gooien vinden binnen de diameter van je handbereik....hihi

maja hoort erbij dames

04-01-2006, 12:25
sommige reacties zijn echt grappig, soms vraag ik me echt af of ik de juiste keuze heb gemaakt om met hem te trouwen we hebben zovaak ruzie! en dan komt het weer goed dan voel ik me weer happy maar dan komen er weer van de momenten aan die echt moeilijk en zwaar zijn...

04-01-2006, 12:28

Citaat door Samia1980:
sommige reacties zijn echt grappig, soms vraag ik me echt af of ik de juiste keuze heb gemaakt om met hem te trouwen we hebben zovaak ruzie! en dan komt het weer goed dan voel ik me weer happy maar dan komen er weer van de momenten aan die echt moeilijk en zwaar zijn...
Heb ik de laatste tijd ook meid, soms loop ik echt met een brok in mijn keel op het werk omdat we weer eens zwaar ruzie hebben gemaakt de vorige avond, weet je wat hij dan de volgende morgen doet: mij bellen en doen of er niets is gebeurd! Terwijl hij de vorige avond nog verwijten naar mijn kop heeft geslingerd, of mij af en toe heeft geslagen
Dat begint mij de laatste tijd de keel uit te steken

04-01-2006, 12:33

Citaat door Magrebia:
Heb ik de laatste tijd ook meid, soms loop ik echt met een brok in mijn keel op het werk omdat we weer eens zwaar ruzie hebben gemaakt de vorige avond, weet je wat hij dan de volgende morgen doet: mij bellen en doen of er niets is gebeurd! Terwijl hij de vorige avond nog verwijten naar mijn kop heeft geslingerd, of mij af en toe heeft geslagen
Dat begint mij de laatste tijd de keel uit te steken
ah meid ik leef met je mee!! ik weet hoe het is het is echt zwaar af en toe weet je het niet meer.
maar erg joh dat hj je ook slaat!! heb je ook kinderen!!

04-01-2006, 12:45
echt waar meid slaan?

04-01-2006, 12:51



Citaat door Magrebia:
Heb ik de laatste tijd ook meid, soms loop ik echt met een brok in mijn keel op het werk omdat we weer eens zwaar ruzie hebben gemaakt de vorige avond, weet je wat hij dan de volgende morgen doet: mij bellen en doen of er niets is gebeurd! Terwijl hij de vorige avond nog verwijten naar mijn kop heeft geslingerd, [SIZE="3"]of mij af en toe heeft geslagen[/SIZE]
Dat begint mij de laatste tijd de keel uit te steken
Dit meen je toch niet hé?? Ik hoop dat het slaan geen gewoonte voor hem is want ik vind het echt niet normaal.

04-01-2006, 13:07
Is normaal meid, ik heb dat soms ook...Maar een goeie ruzie zo af en toe is ook wel lekker

04-01-2006, 13:21

Citaat door Magrebia:
Heb ik de laatste tijd ook meid, soms loop ik echt met een brok in mijn keel op het werk omdat we weer eens zwaar ruzie hebben gemaakt de vorige avond, weet je wat hij dan de volgende morgen doet: mij bellen en doen of er niets is gebeurd! Terwijl hij de vorige avond nog verwijten naar mijn kop heeft geslingerd, of mij af en toe heeft geslagen
Dat begint mij de laatste tijd de keel uit te steken


Ik begrijp precies wat je bedoelt, me bellen alsof er niks gebeurd is, maar slaan doet hij niet, ik hoop voor je dat het beter wordt, want zo verder leven kan niet en mag niet

deze had ik ergens hier gelezen wat ik wel mooi vond:

De vrouw is gemaakt van
de RIB van een man..!!
Niet van een been,
om getrapt te worden,
of hoger te zijn..!!
Maar van de zij,
om gelijk te blijven..!!
Onder de arm,
om beschermd te worden..!!
Naast het hart,
om geliefd te worden..!!
Laat een vrouw daarom nooit huilen,
want God telt haar tranen..!!

Misschien moet je hem maar laten lezen

Ma3a salama

Pagina's : [1] 2 3 4