Bekijk volle/desktop versie : Organza hennazakjes..



04-01-2006, 09:56
Dames,

Ik ben op zoek naar die organza hennazakjes..waar je hennabladeren in kunt doen!! Iemand had ze huur te koop.. ik weet niet meer wie!!

alvast bedankt..

04-01-2006, 10:06


ze zijn supergoedkoop in brussel

weet je wat je ook kan doen

is gewoon stof organza nemen
in stukken knippen en dan henna in doen en dan dichtknopen met riffia

is echt supermoooi

04-01-2006, 10:13

Citaat door SweetRose:
ze zijn supergoedkoop in brussel

weet je wat je ook kan doen

is gewoon stof organza nemen
in stukken knippen en dan henna in doen en dan dichtknopen met riffia

is echt supermoooi
Dank je wel meid!!!

04-01-2006, 10:15
hey meid,

Ik heb die organza zakjes ook gezien in de Veritas bij ons hier.

En, hoe vlot het met de voorbereiding?

Ik trouw nu niet 15/4/6, maar 14/4/6, want had problemen om de zaal dat weekend vast te leggen.

04-01-2006, 10:16



Citaat door fatimajaouad:
hey meid,

Ik heb die organza zakjes ook gezien in de Veritas bij ons hier.

En, hoe vlot het met de voorbereiding?

Ik trouw nu niet 15/4/6, maar 14/4/6, want had problemen om de zaal dat weekend vast te leggen.
Gefeliciteerd meid!! Nee op de veertiende heb ik inscha allah mijn hennan dag..

Met mij gaat het goed hoor! En hoe zijn jouw voorbereidingen?

04-01-2006, 10:28
Ja, ik heb dan donderdag mijn henna avond inshallah.

- Ik heb zaal nu zeker en vast, zonder problemen,
- zyana heb ik ook al vastgelegd, het wordt toch zyana souad, in begin twijfelde ik nog, maar ben toch tot het besluit gekomen haar te nemen.
- Mijn vader ging rondbellen voor eten, ofwel wordt het catering ofwel kooksters met serveersters, mijn papa heeft al geboortefeesten, trouwfeesten, .. meegemaakt, dus nu vraagt hij rond aan die mensen wie ze hadden voor hun eten,
Mijn vader wil per sé VIS op den trouw, die is daar gewoonweg verzot op.
- Bruidsjurk ga ik huren inshallah
- Fotografe ging ik het m.nl lid BLOEMEKE nemen, ze is van Antwerpen en ze had me een paar fotos doorgestuurd en vond het prachtig.
- Camera: ik heb een nummer doorgekregen, ik ga eens bellen hoe en wat, zo niet, gaan we zelf camera doen, want dit is ook wel tof
- Mijn zussen en nichten gingen alles decoreren, dat belooft, want ik ben supernieuwsgierig hoe ze dit gaan doen
- DJ, we gaan zelf voor muziek zorgen als het nog haalbaar is, want onze computer is thuis gecrasht, dus alle liekes zijn FOETSIE, we huren alleen de supermegagrote boxen en mengpaneel, want dit hebben we al vaak gedaan op geboortefeesten en das ook wel tof.

Ben ik iets vergeten?

04-01-2006, 11:03

Citaat door fatimajaouad:
Ja, ik heb dan donderdag mijn henna avond inshallah.

- Ik heb zaal nu zeker en vast, zonder problemen,
- zyana heb ik ook al vastgelegd, het wordt toch zyana souad, in begin twijfelde ik nog, maar ben toch tot het besluit gekomen haar te nemen.
- Mijn vader ging rondbellen voor eten, ofwel wordt het catering ofwel kooksters met serveersters, mijn papa heeft al geboortefeesten, trouwfeesten, .. meegemaakt, dus nu vraagt hij rond aan die mensen wie ze hadden voor hun eten,
Mijn vader wil per sé VIS op den trouw, die is daar gewoonweg verzot op.
- Bruidsjurk ga ik huren inshallah
- Fotografe ging ik het m.nl lid BLOEMEKE nemen, ze is van Antwerpen en ze had me een paar fotos doorgestuurd en vond het prachtig.
- Camera: ik heb een nummer doorgekregen, ik ga eens bellen hoe en wat, zo niet, gaan we zelf camera doen, want dit is ook wel tof
- Mijn zussen en nichten gingen alles decoreren, dat belooft, want ik ben supernieuwsgierig hoe ze dit gaan doen
- DJ, we gaan zelf voor muziek zorgen als het nog haalbaar is, want onze computer is thuis gecrasht, dus alle liekes zijn FOETSIE, we huren alleen de supermegagrote boxen en mengpaneel, want dit hebben we al vaak gedaan op geboortefeesten en das ook wel tof.

Ben ik iets vergeten?
vervoer naar de zaal.. en vervoer van de zaal naar jullie huisje?
Bedankjes en koekjesdoosjes? Heb je die al?
Euh.. wat nog meer.. Bruidsboeket is nu nog te vroeg voor.. maar wel alvast rondkijken. Gastenboek.. voor op het tafeltje van tmar en melk!

04-01-2006, 11:12

Citaat door Muhtajiba:
organza zakjes met hennabladeren gaat een vriendin van mij ook doen als je w/ilt weten hoe en wat moet je haar pmen
wie is je vriendin dan? Of moet ik jou pmen??

04-01-2006, 11:12
Bij het lid bruidssuiker kun je ze bestellen, zie ook http://www.bruidssuiker.nl


04-01-2006, 11:15
dames ik heb een vraag voor jullie die heel erg belangrijk voor mij is
namelijk of jullie het 06-nummer hebben van het wellant college
ik zou het hel erg op prijs stellen als jullie me dan een pm stuurde
hartelijk dank
,vip schaapje

04-01-2006, 11:17

Citaat door Ghatar_tangawia:
vervoer naar de zaal.. en vervoer van de zaal naar jullie huisje?
Bedankjes en koekjesdoosjes? Heb je die al?
Euh.. wat nog meer.. Bruidsboeket is nu nog te vroeg voor.. maar wel alvast rondkijken. Gastenboek.. voor op het tafeltje van tmar en melk!
Ah ja, mijn neef heeft een grijze mercedes, hij ging ons vervoeren, zo niet, mijn oom. Maar we gaan dat zelf versieren. Ik ga geen fotos nemen in park, daar wij hier in deze stad gewoonweg geen park hebben

Bruidsboeket heb ik al een voorbeeldje van Sweetrose, die geef ik aan de schoonmoeder van mijn vriendin, die kan da maken.

GAstenboek heb ik zo een fotoboek eigenlijk, van perkamentpapier, is supermooi, je kan er fotos op plakken, maar ik gebruik het als gastenboek.

Ik ben vergeten te zeggen dat ik een lijst heb met SUPERVEEL prullekes die ik niet mag vergeten

Bedankjes moet ik nog zoeken

04-01-2006, 11:56

Citaat door fatimajaouad:
Ah ja, mijn neef heeft een grijze mercedes, hij ging ons vervoeren, zo niet, mijn oom. Maar we gaan dat zelf versieren. Ik ga geen fotos nemen in park, daar wij hier in deze stad gewoonweg geen park hebben

Bruidsboeket heb ik al een voorbeeldje van Sweetrose, die geef ik aan de schoonmoeder van mijn vriendin, die kan da maken.

GAstenboek heb ik zo een fotoboek eigenlijk, van perkamentpapier, is supermooi, je kan er fotos op plakken, maar ik gebruik het als gastenboek.

Ik ben vergeten te zeggen dat ik een lijst heb met SUPERVEEL prullekes die ik niet mag vergeten

Bedankjes moet ik nog zoeken
Oke dan.. goed geregeld!!!

05-01-2006, 13:54


hoi
ik naai organza zakjes