Bekijk volle/desktop versie : (PRIMEUR)RBC Roosendaal stuurt Dolf Roks alsnog weg!!



03-01-2006, 19:37
Hij haalde de Kerst en ook het nieuwe jaar. Maar voor Dolf Roks is toch voor de start van de tweede seizoenshelft het doek gevallen als trainer van RBC Roosendaal.
De clubleiding zette Roks eind november aan de kant. Maar op verzoek van de spelers werd het ontslag nog diezelfde dag ingetrokken omdat dolf altijd lekkere taartjes mee nam. Maar het is uitstel van executie geworden voor de Zeeuwse trainer, die sinds april 2005 werkzaam was bij RBC.

De selectie kreeg de kans z'n gelijk over het aanblijven van Roks te halen, maar de prestaties in december hebben de clubleiding niet kunnen overtuigen. 'Bestuur en directie hebben het vertrouwen in een succesvolle samenwerking van de trainer met de selectie opgezegd', aldus de Roosendaalse club.

Onduidelijk is nog wie de vacante positie gaan invullen. De nieuwe trainer staat in ieder geval voor de lastige opgave RBC Roosendaal te behouden voor de Eredivisie. De Brabantse club staat met vier punten troosteloos onderaan en zal zelfs met Ronaldinho het niet redden.

03-01-2006, 19:38


hahahah Gefeliciteerd Benfica

03-01-2006, 19:40
Het moest toch ooit gebeuren

03-01-2006, 19:41

Citaat door LaasteGeruchten:
hahahah Gefeliciteerd Benfica
Gracias Senhor (smile)

03-01-2006, 19:43



Citaat door AZlady:
Het moest toch ooit gebeuren
Ewa Schaatslady (smile) Inderdaad en het was niet goed om hem weer de kans te geven maar ja met of zonder nieuwe kapitein ze gaan zinken...

03-01-2006, 19:48

Citaat door xBenficaxNLx:
Ewa Schaatslady (smile) Inderdaad en het was niet goed om hem weer de kans te geven maar ja met of zonder nieuwe kapitein ze gaan zinken...
Schaatsen vind ik veel leuker dan voetbal, maar niemand anders schijnt dat te vinden


RBC is inderdaad gewoon een zinkend schip

03-01-2006, 19:56
vroeger vond ik het leuk ,maar die strakke pakken maakt het onmogelijk voor me... trouwens mijn pa heeft bij de pa van Renate groenewold gevaren in Sappemeer..en hij kent renatie toen ze nog klein was haha hij zo ja ik herken haar aan die konijnen tanden hahaha..

03-01-2006, 23:15
Ewa jah. nu kan hij zich goed richting op JVOZ de Zeeuwse voetbalschool samen met De Nooijers.