Bekijk volle/desktop versie : Anti marokaanse man



Pagina's : [1] 2

03-01-2006, 17:23
Hier op marokko.nl barst het van de topics zoals : ik haat marokaanse jongens,
geen marokaanse man voormij , en zo zijn er tientallen variaties, deze dames die dit schrijven hebben blijkbaar niet de mooiste relaties gehad met marokaanse jongens. 1 ding wil ik tegen jullie zeggen 2#$@ omdat jullie hetzelfde doen als wat veel hollanders doen , ons een slechte naam geven ( ja aangezien je een naam krijgt en niet aan jezelf geeft ),vanwege jullie slechte ervaringen die vaak op 1 hand te tellen zijn. ik zelf heb ook niet de beste ervaringen gehad met marokaanse dames , maar haat ik daarom de marokaanse vrouw of schrijf ik ze af ? nee omdat er mensen zijn met een goede personaliteit en slechte , alleen het lot bepaald met wie jij in aanraking komt , als het zo doorgaat zijn marokanen in nederland binnen 50jaar uitgestorven , en ik weet dat er veel mensen zijn in europa die met zo een scenario meer dan genoegen nemen je weet wel ;wilders en co

03-01-2006, 17:26


Daar ben ik dus 100% mee eens.............. . Het lot bepaald het en scheer niet iedereen over 1 kam.

Ik ben trots op de marokkaanse moslimsbroeders.....overal zitten rotte appels tussen. Tjah dat is nou eenmaal zo


Niks jullie jullie ieder is individueel

03-01-2006, 17:31
jullie zijn echt te gekkk wollah hila

03-01-2006, 17:32
in de goede zin wel

03-01-2006, 17:37


hmmmmmmmmm who is crazy

03-01-2006, 17:47

Citaat door jamal_biddaoui:
Hier op marokko.nl barst het van de topics zoals : ik haat marokaanse jongens,
geen marokaanse man voormij , en zo zijn er tientallen variaties, deze dames die dit schrijven hebben blijkbaar niet de mooiste relaties gehad met marokaanse jongens. 1 ding wil ik tegen jullie zeggen 2#$@ omdat jullie hetzelfde doen als wat veel hollanders doen , ons een slechte naam geven ( ja aangezien je een naam krijgt en niet aan jezelf geeft ),vanwege jullie slechte ervaringen die vaak op 1 hand te tellen zijn. ik zelf heb ook niet de beste ervaringen gehad met marokaanse dames , maar haat ik daarom de marokaanse vrouw of schrijf ik ze af ? nee omdat er mensen zijn met een goede personaliteit en slechte , alleen het lot bepaald met wie jij in aanraking komt , als het zo doorgaat zijn marokanen in nederland binnen 50jaar uitgestorven , en ik weet dat er veel mensen zijn in europa die met zo een scenario meer dan genoegen nemen je weet wel ;wilders en co
Salaam....

Ik begrijp je frustraties heel goed.....maar er zijn meiden die erg slechte ervaringen hebben gehad met marokkaanse jongens en om die reden verafschuwen ze hen....hun vertrouwen in de jongens zijn zo erg beschadigd dat ze helaas niet meer geloven dat er ook nog goede jongens bestaan tussen al die 'rotte appels' .........

Hiermee wil ik niet zeggen dat die meiden het recht hebben om zoiets te zeggen maar enigzins begrijp ik hen ook wel.....de relaties lopen steeds verkeerd af dat ze de schuld leggen bij de jongens .......

Maar daarentegen kom ik ook wel topics tegen waar de jongens zeggen dat ze een hekel hebben aan marokkaanse meiden(hier in NL) en dat ze liever met een NL meid willen trouwen of met een meid uit marokko.......Hier worden ook alle meiden over één kam geschoren.....

Dan denk ik dat het tijd wordt dat een meisje/jongen negatief commentaar over zichzelf maar moet gaan leveren en niet gelijk met een debiele opmerking komen van: 'Ik heb een hekel aan marokkaanse meiden/jongens' ........


Thallas

03-01-2006, 17:48
Hebben ze dan allemaal aan hun zelf te danken........

03-01-2006, 17:58
hey omri...

wie bedoel je met 'ze'......

03-01-2006, 18:00
mensen die slechte ervaringen hebben gehad.......met boys of andersom girls

03-01-2006, 18:00
mensen die slechte ervaringen hebben gehad.......met boys of andersom girls

03-01-2006, 18:17
[QUOTE=najima_ben]Salaam....

Ik begrijp je frustraties heel goed.....maar er zijn meiden die erg slechte ervaringen hebben gehad met marokkaanse jongens en om die reden verafschuwen ze hen....hun vertrouwen in de jongens zijn zo erg beschadigd dat ze helaas niet meer geloven dat er ook nog goede jongens bestaan tussen al die 'rotte appels' .........

kijk ik weet dat er veel klootzakken zijn die hun vrouw/vriendin niet goed behandelen ,het vereist mensenkennis om zulke situaties vanaf het begin goed in te schatten, en zo voorkom je slechte ervaringen, maar ja van je fouten moet je leren en niet herhalen maar dit betekent nog steeds niet dat wij allemaal hetzelfde zijn , uiteindelijk zijn we allemaal de dupe , de goede dames en de goede heren omdat er een wederzijdse wantrouwen is , maar ga niet mensen een beeld geven over de marokaanse man/vrouw alleen door jou nare ervaringen , oke ??

03-01-2006, 18:32
Daar hebt u gelijk in!

De marokkaanse jongens die ik ken zijn gewoon sheeeh

03-01-2006, 19:21


Als je als Marokkaanse meid als een xxxx gedraagt kom je heel makkelijk slechte Marokkaanse jongens tegen... geilen om auto's en geld is ook een reden dat je snel slechte Marokkaanse jongens tegenkomt...

dus de meiden die lopen janken dat ze geen marokkaanse man meer willen zullen ook door Negers en kaaskoppen gebruikt worden... precies om het feit hoe zij zich gedragen, kleden enz.

Waar licht het dan aan? aan de mannen of aan het meisje zelf?

03-01-2006, 19:24

Citaat door jamal_biddaoui:
Hier op marokko.nl barst het van de topics zoals : ik haat marokaanse jongens,
geen marokaanse man voormij , en zo zijn er tientallen variaties, deze dames die dit schrijven hebben blijkbaar niet de mooiste relaties gehad met marokaanse jongens. 1 ding wil ik tegen jullie zeggen 2#$@ omdat jullie hetzelfde doen als wat veel hollanders doen , ons een slechte naam geven ( ja aangezien je een naam krijgt en niet aan jezelf geeft ),vanwege jullie slechte ervaringen die vaak op 1 hand te tellen zijn. ik zelf heb ook niet de beste ervaringen gehad met marokaanse dames , maar haat ik daarom de marokaanse vrouw of schrijf ik ze af ? nee omdat er mensen zijn met een goede personaliteit en slechte , alleen het lot bepaald met wie jij in aanraking komt , als het zo doorgaat zijn marokanen in nederland binnen 50jaar uitgestorven , en ik weet dat er veel mensen zijn in europa die met zo een scenario meer dan genoegen nemen je weet wel ;wilders en co
Ik geef je echt gelijk, ik zou zoiets nooit doen, er zijn genoeg marokkaanse klootzakken maar ik zou niets anders willen.

04-01-2006, 18:26

Citaat door jamal_biddaoui:
[QUOTE=najima_ben]Salaam....

Ik begrijp je frustraties heel goed.....maar er zijn meiden die erg slechte ervaringen hebben gehad met marokkaanse jongens en om die reden verafschuwen ze hen....hun vertrouwen in de jongens zijn zo erg beschadigd dat ze helaas niet meer geloven dat er ook nog goede jongens bestaan tussen al die 'rotte appels' .........

kijk ik weet dat er veel klootzakken zijn die hun vrouw/vriendin niet goed behandelen ,het vereist mensenkennis om zulke situaties vanaf het begin goed in te schatten, en zo voorkom je slechte ervaringen, maar ja van je fouten moet je leren en niet herhalen maar dit betekent nog steeds niet dat wij allemaal hetzelfde zijn , uiteindelijk zijn we allemaal de dupe , de goede dames en de goede heren omdat er een wederzijdse wantrouwen is , maar ga niet mensen een beeld geven over de marokaanse man/vrouw alleen door jou nare ervaringen , oke ??
Hey....

Ik vraag me af of die laatste zinnetje naar mij persoonelijk is gericht of in het algemeen......( omdat jij reageerde op mijn reactie,vandaar )

Thalla....

Pagina's : [1] 2