Bekijk volle/desktop versie : zo zie je maar hoe AJAX is... Tazzzz



03-01-2006, 11:46
( ELF ) Momenteel is hij nog herstellende van een zware knieblessure, maar Ajax heeft Nicolae Mitea toch gevraagd alvast na te denken over zijn toekomst. Zijn revalidatie duurt nog een paar maanden en in 2007 loopt zijn contract af. Ajax zou deze overeenkomst graag verlengen. De club ziet genoeg talenten in hem, om er alles aan te willen doen om te voorkomen dat ook hij straks transfervrij de deur uitwandelt. Komende zomer worden verkocht of het contract verlengen, meer keuzes zijn er niet voor Mitea. Zijn keuze lijkt op de tweede optie te vallen.


tazzz en tegen boukhari die wekelijks speeld denken ze nog na die mitea is zwaar geblesseerd en zeggen gewoon of die bij wil teken nou ik ben het met Van hanegem eens die vind dat Mitea niet als Linksbuiten uit de voeten kan.
1 schouderduw en hij zit al bij iemand op de schoot van supporter.

03-01-2006, 12:24


[glow=BLue]He geen grappen over mitea he , door hem (luiers) ben ik kampioen geworden met Roemenie.

Maar eerlijk , ik snap het niet. Boukhari is fit, maar ze vragen m niet of hij wil verlengen [/glow]

03-01-2006, 12:27
Mitea wordt overgewaardeerd (van de ene na de andere blessure en een rendement waar Boukhari vergeleken mee een topper is)