Bekijk volle/desktop versie : een vriendje om "erbij" te horen.



Pagina's : [1] 2 3

03-01-2006, 11:02
Er zijn veel meisjes die een vriend nemen om "erbij " te horen. Ze hebben totaal geen gevoelens voor die jongen, maar het is stoer tegenover haar vriendinnetjes. het mooie bij deze meissies is: met heel weinig moeite heb je ze over dat ze van je gaan houden en is een tripje naar de kelderbox zo gemaakt. deze gaan helemaal los. ongelooflijk. maar wat beweegt deze meissies om "zomaar' om er bij te horen een vriend te nemen? En dan gaan ze je achteraf beschuldigen van flash- acties, maar wie begon er nou met flashen? Ze denkt je te gebruiken om "erbij' te horen maar uiteindelijk is ze zelf gebruikt. eigenschuld dikke bult.

03-01-2006, 11:08


wat wil je bereiken met deze topic

03-01-2006, 11:08

Citaat door happy1:
wat wil je bereiken met deze topic
miljonair worden

03-01-2006, 11:10
hmm check mijn reactie op de jouwe in mijn topic

lets be friends zou ik zeggen

03-01-2006, 11:11



Citaat door happy1:
hmm check mijn reactie op de jouwe in mijn topic

lets be friends zou ik zeggen
nee ik wil je vriendje niet zijn.

03-01-2006, 11:22

Citaat door Flasher:
nee ik wil je vriendje niet zijn.
ik heb al een vriendje

het was sarcastisch bedoelt.. Al was je de laatste man op aarde dan nog maak je geen kans

03-01-2006, 11:23

Citaat door happy1:
ik heb al een vriendje

het was sarcastisch bedoelt.. Al was je de laatste man op aarde dan nog maak je geen kans
dat zeg je nu, maar als je voor me staat heb ik je zo geflashed.

03-01-2006, 11:25

Citaat door Flasher:
dat zeg je nu, maar als je voor me staat heb ik je zo geflashed.
Ik kan me een topic van gister herinneren waarin jij jezelf bloot hebt gegeven over de ware JIJ en dat was niet zo beste MR FAKE FLASHER

03-01-2006, 11:27

Citaat door happy1:
Ik kan me een topic van gister herinneren waarin jij jezelf bloot hebt gegeven over de ware JIJ en dat was niet zo beste MR FAKE FLASHER
dan moet je goed lezen wat de bedoeling was van die topic...namelijk het flashen van een paar randdebielerige wijfen hier op m.nl

03-01-2006, 11:38

Citaat door Flasher:
dan moet je goed lezen wat de bedoeling was van die topic...namelijk het flashen van een paar randdebielerige wijfen hier op m.nl
OHH mijn excuses hoor. De enige die jij flasht is jezelf!

03-01-2006, 11:39
Heeeeeeeeeeewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

03-01-2006, 12:16
ow lekker boeiend! naief zijn die meisjes!

03-01-2006, 14:08



Citaat door Flasher:
Er zijn veel meisjes die een vriend nemen om "erbij " te horen. Ze hebben totaal geen gevoelens voor die jongen, maar het is stoer tegenover haar vriendinnetjes. het mooie bij deze meissies is: met heel weinig moeite heb je ze over dat ze van je gaan houden en is een tripje naar de kelderbox zo gemaakt. deze gaan helemaal los. ongelooflijk. maar wat beweegt deze meissies om "zomaar' om er bij te horen een vriend te nemen? En dan gaan ze je achteraf beschuldigen van flash- acties, maar wie begon er nou met flashen? Ze denkt je te gebruiken om "erbij' te horen maar uiteindelijk is ze zelf gebruikt. eigenschuld dikke bult.
Je doet je naam echt een eer aan



Even serieus nu? ik heb nu een paar topics en een paar reactie van jou globaal gelezen!Waarom zo negatief over alle meisjes? Ben je later niet van plan om te trouwen en om kinderen te krijgen?Bazzz

03-01-2006, 14:11

Citaat door Flasher:
Er zijn veel meisjes die een vriend nemen om "erbij " te horen. Ze hebben totaal geen gevoelens voor die jongen, maar het is stoer tegenover haar vriendinnetjes. het mooie bij deze meissies is: met heel weinig moeite heb je ze over dat ze van je gaan houden en is een tripje naar de kelderbox zo gemaakt. deze gaan helemaal los. ongelooflijk. maar wat beweegt deze meissies om "zomaar' om er bij te horen een vriend te nemen? En dan gaan ze je achteraf beschuldigen van flash- acties, maar wie begon er nou met flashen? Ze denkt je te gebruiken om "erbij' te horen maar uiteindelijk is ze zelf gebruikt. eigenschuld dikke bult.
Het verhaal slaat eigenlijk op jou nickname net als het verhaal zelf. Blijkbaar ben jij geflasht door meiden waardoor jij je zo minachtig voelt en zulke waardeloze topic's opent.

03-01-2006, 14:16
dit alles is te grappig om woorden aan te spenderen

Pagina's : [1] 2 3