Bekijk volle/desktop versie : Kook je alleen Marokkaans of ook wel eens wat anders



Pagina's : [1] 2 3 4

03-01-2006, 10:10
Wat maak jij altijd klaar!

03-01-2006, 10:13


Ik maak eigenlijk van alles klaar, zowel Marokkaans als Nederlands, en pasta's, rijst, ovenschotels en dergelijke.
Ik vind het leuk om te varieren en nieuwe dingen uit te proberen. Of soms zelf recepten te verzinnen. Koken vind ik eigenlijk heel leuk om te doen, vooral als ik er de tijd voor heb.

En jij?

03-01-2006, 10:13
Ik kook meestal iets anders maar dan toch nog een vleugje Marokkaans! Zelf lust ik geen tagine's ect....meestal maak ik het alleen voor mijn man klaar.

03-01-2006, 10:19
Ik kook ook heel verschillend, de ene keer marokkaans, de andere keer turks, surinaams, hollands enzv. Ben dus van alle markten thuis

03-01-2006, 10:19


Ik kook bijna nooit Marokkaans, mijn man houdt er niet zo van.

03-01-2006, 10:20
hahhaha minous 21
ik lust zelf heel weing marokkaanse gerechten: couscous, loubia, maag van de schaap(al die ingewanden), gestoofde vlees,karnemelk met couscous,mesmen
l23des, baisara,maar mijn man vinde het wel lekker, dus maak ik het voor hem
maar ik vertik het om die ingewanden van de schaap klaar te maken
en verder kook ik eigenlijk echt van alles: hollands,chinees, spaans, italiaans, surinaams enz,maar vooral hollands vind ik heerlijk

03-01-2006, 10:22

Citaat door oemtarik:
hahhaha minous 21
ik lust zelf heel weing marokkaanse gerechten: couscous, loubia, maag van de schaap(al die ingewanden), gestoofde vlees,karnemelk met couscous,mesmen
l23des, baisara,maar mijn man vinde het wel lekker, dus maak ik het voor hem
maar ik vertik het om die ingewanden van de schaap klaar te maken
en verder kook ik eigenlijk echt van alles: hollands,chinees, spaans, italiaans, surinaams enz,maar vooral hollands vind ik heerlijk



Ik lus het ook allemaal niet! Sterker nog ik lust helemaal geen vlees
met el 3ied raak ik de schaap niet aan.......... Mag hij doen.....

Ik ben ook gek op Hollands, chinees....ect ect.

03-01-2006, 10:23
van de schaap eet ik alleen schwa

03-01-2006, 10:33
wat is eigenlijk marokkaans???Alles toch neem ik aan??

oke, alleen pastagerechten niet, maar toch maak ik die op de marokkaanse manier en is veel lekkerder.Ovenschotels kennen wij marokkanen ook....dus kan ik niet italiaans noemen.En zoals stampot (alleen niet gestampt) is ook bij marokkanen bekend al eeuwen (alleen was het voor de kids bedoeld )


dus voor mij alleen marokkaans (behalve couscous,hoofd van schaap en lever)

verder wat ik veel maak is:

tagine
kipgerechten
gestoofde gerechten
enz enz

03-01-2006, 10:35
maak ook van alles klaar - hou namelijk niet van iedere dag "macaronie"

03-01-2006, 10:37
Ik kook VOORAL marokkaans...En daar weet jij alles van zus...Onze mannen..pffff echte marka freaks!!!

Maar toch, varieer ik het! Daar komt bij kijken, italiaans, nederlands, amerikaans, en weet ik veel wat...

03-01-2006, 10:38
Van Alles...K probeer zoveel mogelijk te varieeren qua eten.....ik doe ook vaak mn eigen maaltijd idee in elkaar fnutselen en tis nog lekker ook

03-01-2006, 10:39


Ik kook verschillend, een beetje afwisseling vind ik wel lekker.

03-01-2006, 10:43
ik kook alleen marokkaans als ie erom vraagt, ik lust t helemaal niet.. en als ik t klaaar maak maak ik t alleen voor hem klaar
ik kook zowel egt hollands, surinaams, italiaans en soms een lekkere bestelling zijn dagen dat je de keuken niet wilt bezoekn

03-01-2006, 10:52
Ik kan niet koken

Pagina's : [1] 2 3 4