Bekijk volle/desktop versie : relaties?



02-01-2006, 22:26
hele sterke relaties kunnen verbreken door onzin dingen.. kleine dingen die zoo kunnen groeien dat ze kunnen leiden tot een verbreking van relatie of scheiding van een huwelijk..
zo vaak zijn mensen gescheiden omdat ze elke dag naar haar schoonmoeder moest,
omdat de man elke dag laat thuis komt en om andere kleine dingen.. of maken hun relaties uit omdat hij haar niet elke dag belt.. en of omdat hij haar niet vaak kan zien... waarom nemen mensen zo snel initiatief om relaties af te breken..
waarom dan een relatie beginnen en waarom trouwen als je niet door alles heen kan komen samen...

02-01-2006, 22:35


Misschien worden al die kleine dingen na een tijd teveel en dan moet je de knoop doorhakken anders blijft het aanslepen?

02-01-2006, 22:35
Mensen geven te snel op naar mijn mening. Je moet beide toegeven soms...

02-01-2006, 23:25
Wij marokkanen zijn KOPPIG!

PUNT.

04-01-2006, 11:58


dit is ons dus overkomen.... door tijdgebrek waardoor je op een gegeven moment uit elkaar groeit en je dus uit gaat.... sta er ook niet achter maar aandacht te kort is ook niks....

04-01-2006, 12:10
Mensen trouwen voor ze er daadwerkelijk klaar voor zijn, het is namelijk meer als een feestje.
Strakjes moet je als vrouwzijnde zijn vuile ondergoed wassen en ja als je pech hebt heb je kwaadaardige schoonfamilie. Maar ja daar word niet aan gedacht, mensen denken niet verder als het sprookje ze leefden nog lang en gelukkig.
Maar da's een open einde, na de bruiloft leefden ze nog lang en gelukkig totdat....(vul maar in)

04-01-2006, 12:15

Citaat door saidaaatje:
Mensen geven te snel op naar mijn mening. Je moet beide toegeven soms...

Sommigen geven zeker te snel op, vooral de vrouwen eerlijk gezegd!
Na een klein ruzie wil ze al meteen weggaan van haar man!
Jammer, zo ken ik ijvoorbeeld mijn nicht., ze heeft nu een dochter van 9 bijna 10 zonder vader, en dat allemaal door een klein conflict

Ach ja, elmakteb!

04-01-2006, 14:01
goeie intentie maar niet echt overtuigend..
we hebben veel keuzevrijheden en dat maakt het voor ons niet zo belangrijk wat wij nu bezitten... als de relatie niet werkt.. heb je altijd een alternatieve... maar goed het probleem is veel dieper dan dit bericht kan omvatten