Bekijk volle/desktop versie : Ontmaagde JONGENS voor het huwlijk



02-01-2006, 16:28
Wat vinden jullie daarvan, want mensen praten alsmaar door over meisjes die dat zijn, terwijl het bij een jongen even haram is , maar de mensen van tegenwoordig vinden dat doodnormaal terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is!
Ik vind dat het even erg is als een ontmaagd meisje, alleen bij een jongen kan je het niet controleren

02-01-2006, 16:33


Allah swt oordeelt!

Als die jongeman er spijt van heeft.. en niet meer doet.. en echter recht op het pad blijft!
moge Allah swt hen dan ook vergeven!

Assallamoe ALaikom je Zuster Soekran

En zowieso.... voor een jongen of een meisje.. als ze ongeldig sex hebben gehad.. verdienen ze elk 1 100 klappen met de zweep.. volgens de islamitische wetten!

02-01-2006, 16:35
Ja daar heb je gelijk in, maar het irriteert me echt dat de meeste mensen een jongen bijv. er niet op aanspreken maar een meisje wel.

02-01-2006, 16:36
Door der een xxxx te noemen ofzo

02-01-2006, 16:38


ontmaagde jongen zijn hoe.ren...... nu blij?

02-01-2006, 16:40

Citaat door gekke_hannan:
Ja daar heb je gelijk in, maar het irriteert me echt dat de meeste mensen een jongen bijv. er niet op aanspreken maar een meisje wel.
lieve zuster mensen blijven praten!\



Eerlijk gezegd.. ik oordeel niet over mannen of meiden die ontmaagd...zijn,,,

ik probeer eerst op me eigen te letten!

ook al is het onrechtvaardig.. er zijn zoveel dingen die onrechtvaardig zijn!

Waarom omdat men de islam en de regels niet volgde!

Als iedereen nu...100 slagen kreeg voor onwettige Sex.. dan denk ik dat er mindere jongeren zijn die dat bij hen hoofd halen om het voor de 2e en 3e keer..etc etc te doen!

maar jah...denk aan het Hiernamaals....! Daar moet je aan denken...! Daar zal Alles Eerlijk gebeuren!

Assallamoe ALaikom je Zuster Soekran

als ze een zuster voor (een vieze woord of een onrespectvolle woord toeschreeuwen.. dan krijgen hen ook de straf.. want als dat meisje...die jongen daarvoor niet wilt vergeven.. moet hij zijn goede bonuspunten in het hiernamaals aan haar geven!
Denk niet veel aan Wraak... bescherm je zelf dat wel...!

02-01-2006, 16:43
[QUOTE=gekke_hannan]Wat vinden jullie daarvan, want mensen praten alsmaar door over meisjes die dat zijn, terwijl het bij een jongen even haram is , maar de mensen van tegenwoordig vinden dat doodnormaal terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is!
Ik vind dat het even erg is als een ontmaagd meisje, alleen bij een jongen kan je het niet controleren [/QUOT

ik ben het helemaal met je eens
volgens de islam is het even haram
dat het zogenaamd erger is als een meisje voor het huwelijk ontmaagd is zit in onze cultuur de mentaliteit van de marokanen .hier kan ik me ook mateloos aan irriteren

02-01-2006, 17:46

Citaat door soekran:
Allah swt oordeelt!

Als die jongeman er spijt van heeft.. en niet meer doet.. en echter recht op het pad blijft!
moge Allah swt hen dan ook vergeven!

Assallamoe ALaikom je Zuster Soekran

En zowieso.... voor een jongen of een meisje.. als ze ongeldig sex hebben gehad.. verdienen ze elk 1 100 klappen met de zweep.. volgens de islamitische wetten!
volgens mij waren het er 100 klappen voor overspel, maar goed diegen die overspel begaan ewa jah dan moet je er maar bij stil staan dat het niet mag klaar of je het nou zo graag wil of niet w8 gewoon op die huwlijk klaar of ga eerder trouwen helpt altijd en ga daarna weer scheiden

wasalaamoe 3alaikoem jullie broeder

02-01-2006, 18:06
dit is wel leerzaam zeg!!!!!!!!!!