Bekijk volle/desktop versie : Alsjeblieft kan iemand mij helpen, de tijd dringt!



02-01-2006, 15:18
Hoi dames,

Mijn broer heeft nu al jarenlang last van shor. Hij heeft er zelf niks van door natuurlijk maar de kenmerken spreken boekdelen.

Wij zijn al naar zóóóóveel mensen (ze3ma imams en dergelijke) geweest zonder resultaat.

Nou is mijn vraag naar jullie toe....kennen jullie iemand die hier wat mee kan? al is het een surinaamse...ik heb gehoord dat in den haag en rotterdam veel surinamers zijn die hier mee werken!!

Wie kan mij helpen? Het moet voor woensdag PLEASE!!

02-01-2006, 15:26



Citaat door 00212:
Hoi dames,

Mijn broer heeft nu al jarenlang last van shor. Hij heeft er zelf niks van door natuurlijk maar de kenmerken spreken boekdelen.

Wij zijn al naar zóóóóveel mensen (ze3ma imams en dergelijke) geweest zonder resultaat.

Nou is mijn vraag naar jullie toe....kennen jullie iemand die hier wat mee kan? al is het een surinaamse...ik heb gehoord dat in den haag en rotterdam veel surinamers zijn die hier mee werken!!

Wie kan mij helpen? Het moet voor woensdag PLEASE!!
Het spijt me ik weet daar niks vanaf.

Ik weet wel dat de meeste oplichters zijn en van alles uit de kast halen
Om geloof waardig over te komen.
Vooral die surinamers met hun reclameblaadjes die lke dag in de brievenbus valt.


Wens je veel sucses meid en isnchallah zal je vinden waar je naar op zoek bent.

02-01-2006, 15:31
Kun je niet beter in een moskee vragen, misschien dat ze daar iemand kennen die betrouwbaar is.

02-01-2006, 15:37
Lieve meiden, bedankt voor jullie reactie...

helaas hebben wij al zóveel geprobeerd (zelfs moskees)
Wij zijn echt ten einde raad en wachten nu eigenlijk op een wonder, dat allles over mag zijn Insha ALlah

02-01-2006, 15:44


Ik heb geen advies voor je , maar ik wens jou en je famillie heel veel sterkte.

01-02-2006, 15:12
Salaam alaukoem,

sura el bakara elke dag lezen, en ayat el kursie gedurende de dag en geen shaitan zal het wagen bij hem in de buurt te komen, ( hij moet natuurlijk ook bidden enz. en al zijn vertrouwen bij Allah leggen). Moet jij ook doen trouwens ook doen ipv naar surinaamse voodooexpers .

Moge Allah jullie helpen inchAllah

01-02-2006, 15:15
ik heb meer tips, maar heb helaas geen tijd op dit moment, inchAllah kom ik later terug

salaam alaykoum