Bekijk volle/desktop versie : Mijn Broer en Zus Gaan.................



Pagina's : [1] 2

02-01-2006, 15:17
Allebei op dezelfde dag trouwen tof he 2 feesten in een grote feest


02-01-2006, 15:19


sorry hoor maar dat vind ik het domste wat je kan doen

02-01-2006, 15:25
Ja, lijkt mij ook helemaal niks. Ik vind dat ieder recht heeft op zijn of haar bruiloft. Maar ja, meestal doen de mensen dit uit kostenoverwegingen. Twee bruiloften zijn natuurlijk duurder dan één.

02-01-2006, 15:33

Citaat door marilynmonroe:
Ja, lijkt mij ook helemaal niks. Ik vind dat ieder recht heeft op zijn of haar bruiloft. Maar ja, meestal doen de mensen dit uit kostenoverwegingen. Twee bruiloften zijn natuurlijk duurder dan één.
DENK JE DAT DE KOSTEN ERDOOR MINDER IS. JE MOET TWEE KEER ZOVEEL ORGANISEREN EN VEEL MEER BETALEN OM ALLES GOED TE LATEN VERLOPEN. TWEE GROTE ZALEN HUREN OMDAT ER VEEL GASTEN KOMEN. HET WAS TROUWENS TOEVAL DAT ZE OP DEZELFDE DAG GINGEN TROUWEN.


02-01-2006, 15:34



Citaat door happy1:
sorry hoor maar dat vind ik het domste wat je kan doen
Wat jij vind toch

02-01-2006, 15:37
Hoe kan zoiets toeval zijn.....ze bepalen toch hun datum en daaarna praten ze erover...ik denk nie zo dat zoiets toeval kan zijn...en het is zeker eeen belachelijk idee..:s wat willen ze gaan doen...4stoelen in een zaal zetten en dan je zus met haar man en je broer met haar vrouw .....dit neeeeeemt al eeen hele zaaal in beslag!

02-01-2006, 15:42

Citaat door Bouyach_Power:
Allebei op dezelfde dag trouwen tof he 2 feesten in een grote feest

Gézellig!!

Moge Allah beide hun huwelijk zegenen..InshÁllah,

Veel plezier.

02-01-2006, 15:45
hey...

het is misschien niet de gewoonste zaak,maar het lijkt mij hartsikke leuk om van 2 feesten 1 te maken.....enne 'happy1' geef mij één goede reden wat daar zo dom aan is....het is misschien iets wat jij niet gewend bent, maar dat hoeft toch niet dom te zijn als anderen het wel doen??

Jah, idd iedereen heeft recht op zijn/haar huwelijk, maar is het zo dan:dat er tijdens zo'n bruiloft de ene meer aandacht krijgt dan de ander en de ene meer recht heeft dan de ander of ben ik nou gek aan het worden........

Tenminste mij lijkt het erg leuk en gezellig.....

Mohiem bouyach ..geniet van de bruiloft van je bro en sister en maak er wat van......

Thallasss

02-01-2006, 15:45
Ik heb gehoord dat wanneer er 2 stellen tegelijkertijd hun bruiloft geven 1 van de stellen uiteindelijk zal scheiden. Of het zo is, geen idee.

02-01-2006, 16:03
wat een onzin zeg, je bent toch moslima? hou kun je dan ooit in zulke fabeltjes geloven... of tenminsten erover twijfelen...

02-01-2006, 16:05

Citaat door saidaaatje:
Ik heb gehoord dat wanneer er 2 stellen tegelijkertijd hun bruiloft geven 1 van de stellen uiteindelijk zal scheiden. Of het zo is, geen idee.
BIJgelooof

02-01-2006, 16:12
wahahahhaha zielag he wahhahahahhahaahhah

02-01-2006, 16:13


me zus en nicht hebben ook samen hun bruiloft gevierd was geweldig dus veel plezier nog

03-01-2006, 14:39
Is 10x niks. Meegemaakt hier met iemand nou de ene kreeg meer aandacht dan de andere. Dus zo leuk was het zeker niet.

03-01-2006, 14:45

Citaat door Bouyach_Power:
DENK JE DAT DE KOSTEN ERDOOR MINDER IS. JE MOET TWEE KEER ZOVEEL ORGANISEREN EN VEEL MEER BETALEN OM ALLES GOED TE LATEN VERLOPEN. TWEE GROTE ZALEN HUREN OMDAT ER VEEL GASTEN KOMEN. HET WAS TROUWENS TOEVAL DAT ZE OP DEZELFDE DAG GINGEN TROUWEN.

Ik denk dat je gewoon moet doen wat je denkt dat het beste is...en als zij willen trouwen op dezelfde dag, dan is dat hun zaak dus niemand heeft daarover te oordelen...

Wat ik me wel afvraag is: 2 zalen? Is dat niet te druk en ingewikkeld?

Pagina's : [1] 2