Bekijk volle/desktop versie : Het eisen van een hoofddoek....mannen!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

02-01-2006, 13:16
Mannen waarom eisen sommigen dat hun vriendin een hoofddoek moet gaan dragen als ze gaat trouwen. Hypocriete gedoe.

Nou

02-01-2006, 13:20


dat is toch goed?

weer een stap richting de islam.

als een man eist dat zn vrouw een string gaat dragen is het wel zo gepiept

02-01-2006, 13:25

Citaat door TYGER:
dat is toch goed?

weer een stap richting de islam.

als een man eist dat zn vrouw een string gaat dragen is het wel zo gepiept

Geen vergelijking vind ik!.

Daar gaat het niet om dat het goed of fout is. Waar het om gaat is dat wanneer een man serieus begint te worden wil hij dat zijn vrouw een hoofddoek gaat dragen. Al die tijd was het anders maar dan op eens krijg je dat.

02-01-2006, 13:26
Jah, Ik vind dat hij het mag eisen voor het huwelijk. Dat is zijn recht.

Maar ik vind het niet goed om halverwege je huwelijk tegen je vrouw te zeggen: ik wil dat je het nu doet, ik eis het. Had je dat maar voor je huwelijk moeten zeggen. Daarom moeten er afspraken worden gemaakt vind ik voor het huwelijk.

02-01-2006, 13:27



Citaat door thement_return:

Geen vergelijking vind ik!.

Daar gaat het niet om dat het goed of fout is. Waar het om gaat is dat wanneer een man serieus begint te worden wil hij dat zijn vrouw een hoofddoek gaat dragen. Al die tijd was het anders maar dan op eens krijg je dat.
je zegt het zelf

als een man serieus gaat worden

de islam is ook serieus
dan is een hoofddoek dragen ook serieus

want dat hoort bij de islam

02-01-2006, 13:29

Citaat door MaRoCcInA:
Jah, Ik vind dat hij het mag eisen voor het huwelijk. Dat is zijn recht.

Maar ik vind het niet goed om halverwege je huwelijk tegen je vrouw te zeggen: ik wil dat je het nu doet, ik eis het. Had je dat maar voor je huwelijk moeten zeggen. Daarom moeten er afspraken worden gemaakt vind ik voor het huwelijk.

Oke dat is dus halvewege het huwelijk maar stelt je bent nog niet verloofd en hij komt met het verhaal dat jij er eentje moet gaan dragen. Al die tijd zegt hij niks maar pas op het moment dat hij wil trouwen. Je kent hem en hij is niet zo iemand die zegt doe hoofddoek om. Wat ga je dan denken? Denk je dan komt deze vraag van zijn familie of van zich zelf?

02-01-2006, 13:30

Citaat door TYGER:
je zegt het zelf

als een man serieus gaat worden

de islam is ook serieus
dan is een hoofddoek dragen ook serieus

want dat hoort bij de islam
Ach wat is tegewoordig serieus. Serieus eigen aan de vrouw dat zij een hoofddoek moet gaan dragen maar ondertussen gaan zij uit. Ben je dan nog serieus.

02-01-2006, 13:31
Een hoofddoek draag voor Allah en niet voor je man.

02-01-2006, 13:31
Ik zou zowieso niet trouwen met een meisje die geen hoofddoek draagt al voor ik haar ken als huwlijkskandidate. Want dan gaat ze hijab doen voor jou dat hoef ik niet.

02-01-2006, 13:31

Citaat door thement_return:
Ach wat is tegewoordig serieus. Serieus eigen aan de vrouw dat zij een hoofddoek moet gaan dragen maar ondertussen gaan zij uit. Ben je dan nog serieus.
je zegt nu dingen die nog niet voltooid zijn
en als iets niet voltooid is moet je geen conclusie trekken

heb je oit getrouwde stellen gezien die uitgaan?
dan een vrouw met een hoofddoek?

met uitgaan bedoel ik disco..

want een bios is toegangelijk voor iedereen, wat je ook draagt..


zoals ik al zei.. alles wat de man tegen de vrouw zegt wat met de islam te maken heeft is een goed advies

02-01-2006, 13:32

Citaat door HaYaTi21:
Een hoofddoek draag voor Allah en niet voor je man.
Precies en maak dat de man maar duidelijk

02-01-2006, 13:32

Citaat door Flasher:
Ik zou zowieso niet trouwen met een meisje die geen hoofddoek draagt al voor ik haar ken als huwlijkskandidate. Want dan gaat ze hijab doen voor jou dat hoef ik niet.
helemaal gelijk..

net als een niet-moslima die moslim gaat worden alleen voor jou..

het moet uit eigen wil komen

02-01-2006, 13:34



Citaat door thement_return:
Precies en maak dat de man maar duidelijk
als je bang bent voor allah dan zou je het ook wel dragen

02-01-2006, 13:34

Citaat door TYGER:
je zegt nu dingen die nog niet voltooid zijn
en als iets niet voltooid is moet je geen conclusie trekken

heb je oit getrouwde stellen gezien die uitgaan?
dan een vrouw met een hoofddoek?

met uitgaan bedoel ik disco..

want een bios is toegangelijk voor iedereen, wat je ook draagt..


zoals ik al zei.. alles wat de man tegen de vrouw zegt wat met de islam te maken heeft is een goed advies
Ik heb het niet over de man en vrouw die al getrouwd zijn. Ze gaan trouwen he Hij zegt tegen zijn vriendin wanneer wij gaan trouwen doe jij een hoofddoek maar ondertussen uitjes. Daar wil ik naar toe.

Deze topic is niet om in te diepen in een disco

02-01-2006, 13:34

Citaat door TYGER:
als je bang bent voor allah dan zou je het ook wel dragen
Daar heb jij niks over te zeggen dat is iets tussen mij en allah. Eind discussie hierover. !!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14