Bekijk volle/desktop versie : eigenlijk zouden we dit wel moeten doen!



02-01-2006, 13:05
Salaam aleykoem

ik denk de laatste tijd vaak na over de islaam en hoe wij ons er na gedragen...maar goed ik zag een keer op NMO over moslim kinderen die "tijdelijk"geen thuis hebben omdat de ouders niet in staat zijn om voor ze te zorgen...op het begin leek het me geweldig om zo'n kind een tijdelijk thuis te biedden maar nu lijkt het me meer dan leuk en zit ik er echt aan te denken om dit te doen...weet iemand hoe ik in contact kom met die stichting? een nummer of een website? alvast bedankt!!

02-01-2006, 13:10


http://www.rading.nl

Voorziening voor pleegezinnen (provincie Utrecht). Hier kun je pleegouder worden.

02-01-2006, 13:13
oww macha Allah dank je wel ga meteen een kijkje nemen!!


en misschien is dit ook iets voor de andere vrouwen

02-01-2006, 13:14
ik had trouwens bij NMO gezien dat het kinderen waren uit een moslim gezien is dat hier ook??

02-01-2006, 13:17


Graag gedaan.

Het is een instelling voor alle kinderen, en daar zitten ook moslim kinderen bij ja. Je kan een nieuwsbrief ontvangen, daar staan dan oproepjes in met beschrijvingen van kinderen voor wie ze een (tijdelijk) plekje zoeken, je kan dan zelf aangeven wie je evt. zorg en onderdak wil bieden.

02-01-2006, 13:17
Je wordt sowieso trouwens gescreend enzo, om te kijken of je wel geschikt bent etc, gelet op gezinssamenstelling, inkomen, woonsituatie en dat soort dingen.

02-01-2006, 13:18
oww jah dat is erg fijn

maar ik geloof dat die instantie speciaal voor moslim kinderen was...kent iemand die instantie???