Bekijk volle/desktop versie : Jongens, Zou je, je vrouw laten gaan werken!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

02-01-2006, 00:26
Wat mij betreft geen sprake van, Ik vind gewoon als je een echte man met ballen je vrouw lekker thuis laten kinderen en zv. en in je vrije tijd leuke dingen doen met je vrouw en familie natuurlijk.

als ik alleen kijk waar ik werk dan zeg nee!!! me vrouw moet haar niemand aan raken en je hebt ook vrouwen die verleidelijk kleding dragen om meer aandacht te trekken van elke hoek. dan zeg ik heeft ze een man of pannekoeki......

Dames mogen ook mening geven.

02-01-2006, 00:30



Citaat door abdes_69:
Wat mij betreft geen sprake van, Ik vind gewoon als je een echte man met ballen je vrouw lekker thuis laten kinderen en zv. en in je vrije tijd leuke dingen doen met je vrouw en familie natuurlijk.

als ik alleen kijk waar ik werk dan zeg nee!!! me vrouw moet haar niemand aan raken en je hebt ook vrouwen die verleidelijk kleding dragen om meer aandacht te trekken van elke hoek. dan zeg ik heeft ze een man of pannekoeki......

Dames mogen ook mening geven.
Oké als de man zijn vrouw kan onderhouden en alles geeft wat zij wilt. Dus stel ik wil gaan winkelen en veel kledij kopen moet je me geld geven. Ik wil bijvoorbeeld een nieuwe paar schoenen moet je mij geld geven. Ik wil graag leuke dingen kopen voorbeeld voor in huis moet je me ook het geld ervoor geven. Hmmm zou het niet beter zijn dat je bankkaart geeft is veel gemakkelijker Als het geld bijna op is moet je niet gaan klagen zijn de consequenties.

02-01-2006, 00:32
Onderdruk je vrouw maar

02-01-2006, 00:34
Laten ?

Lieve schat een vrouw is een zelfdenkend mens met een eigen wil, daar hoef jij geen toetemming aan te geven indien ze wil werken, mits ze de leefomgeving (huisje) onder controle heeft...
'

02-01-2006, 00:34


Elke vrouw wil een zekere onafhankelijkheid. Maar als ik moest kiezen, bleef ik gewoon thuis. Ik sta namelijk niet graag vroeg op om de trein en bus te nemen naar het werk waar er enkel Belgen me zitten te begapen. Groot gelijk. Maar je moet je vrouw nooit dwingen om thuis te blijven als ze ergens respectvol haar job kan uitvoeren.

02-01-2006, 00:37
Ik laat me vrouw wel werken
Want als je trouwt moet je vertrouwen hebben in je vrouw
en het is beter voor me banksaldo

02-01-2006, 00:37
Ik laat me vrouw wel werken
Want als je trouwt moet je vertrouwen hebben in je vrouw
en het is beter voor me banksaldo

02-01-2006, 00:40

Citaat door BoubkerC:
Ik laat me vrouw wel werken
Want als je trouwt moet je vertrouwen hebben in je vrouw
en het is beter voor me banksaldo

Prucies

02-01-2006, 00:41

Citaat door 7eloua:
Prucies
ik ben sexy ik weer het :P

02-01-2006, 00:42

Citaat door abdes_69:
Wat mij betreft geen sprake van, Ik vind gewoon als je een echte man met ballen je vrouw lekker thuis laten kinderen en zv. en in je vrije tijd leuke dingen doen met je vrouw en familie natuurlijk.

als ik alleen kijk waar ik werk dan zeg nee!!! me vrouw moet haar niemand aan raken en je hebt ook vrouwen die verleidelijk kleding dragen om meer aandacht te trekken van elke hoek. dan zeg ik heeft ze een man of pannekoeki......

Dames mogen ook mening geven.
Yep

mijn vrouw blijft thuis, nee het is geen onderdrukking zoals sommige vrouwen dat zien. Natuurlijk dat bespreek je in het begin voordat je gaat trouwen en niet daarna.

02-01-2006, 00:43
Een man die dit zegd komt niks te kort natuurlijk zou ik ook voor me vrouw zorgen anders kan je haar beter laten gaan werken.

maar heb het of je een echte man bent.

02-01-2006, 00:45

Citaat door Faris:
Yep

mijn vrouw blijft thuis, nee het is geen onderdrukking zoals sommige vrouwen dat zien. Natuurlijk dat bespreek je in het begin voordat je gaat trouwen en niet daarna.

Hoe zie je dat voor je dan?
Is het met haar wil of trouw je niet als ze het niet wil?

Met welke redenen wil jij dat je dame thuis blijft als jullie getrouwd zijn, en heb jij het recht om dat van haar te eisen?

02-01-2006, 00:45



Citaat door BoubkerC:
ik ben sexy ik weer het :P

Moet je wel je praatjes nakomen

02-01-2006, 00:47

Citaat door 7eloua:
Hoe zie je dat voor je dan?
Is het met haar wil of trouw je niet als ze het niet wil?

Met welke redenen wil jij dat je dame thuis blijft als jullie getrouwd zijn, en heb jij het recht om dat van haar te eisen?
Hij heeft wel duidelijk gezegd dat hij het op voorhand bespreekt, dus voor ze trouwen. Het is zijn eigen keus;

Net zoals ik nooit met een luiaard zou willen trouwen.

02-01-2006, 00:47
Het heeft niks mee te maken met onderdrukking!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10