Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er ook bedekte avondjurken????



01-01-2006, 21:31
Ik zoek me rot naar avondjurken die een beetje aantoonbaar zijn. Hiermee bedoel ik jurken die niet zo bloot zijn. Of ik kom ze tegen met spagethiebandjes of strapless (of hoe je het ook schrijft). Bestaan er nu echt geen leuke avondjurken met een leuk jasje, of bovenstuk met mouwtjes????

Ik heb namelijk binnenkort enkele feesten en ik heb geen zin om die takshitas met enorme lappen stof hangend aan mijn benen en armen mee te sleuren. Avondjurken zijn gewoon wat dat betreft veel makkelijker!

Weet iemand dus waar bedekte avondjurken te koop zijn?? Ik wil ze dus kopen vanuit een winkel dus niet van iemand thuis of huren van iemand!!


03-01-2006, 09:36


vanwaar ben je?

03-01-2006, 10:05
nou meid. h

eb dr zelf 3

....kom naar denhaag als je op de paulkrugerlaan bent zal dat rot zoeken wel stoppen.. je hebt er van alles.. echt wauw gewoon het zijn meestal turkse winkels.. dr zijn er heel veel..... je kan vragen of ze armen bij naaien doen ze zo voor je... wallah doen hoor... succes... kussss

03-01-2006, 18:36
hoi meid
je kan zo een bolerojasje bij me laten naaien

liefs amina

03-01-2006, 19:18



Citaat door rifia58:
Ik zoek me rot naar avondjurken die een beetje aantoonbaar zijn. Hiermee bedoel ik jurken die niet zo bloot zijn. Of ik kom ze tegen met spagethiebandjes of strapless (of hoe je het ook schrijft). Bestaan er nu echt geen leuke avondjurken met een leuk jasje, of bovenstuk met mouwtjes????

Ik heb namelijk binnenkort enkele feesten en ik heb geen zin om die takshitas met enorme lappen stof hangend aan mijn benen en armen mee te sleuren. Avondjurken zijn gewoon wat dat betreft veel makkelijker!

Weet iemand dus waar bedekte avondjurken te koop zijn?? Ik wil ze dus kopen vanuit een winkel dus niet van iemand thuis of huren van iemand!!

is alleen verkrijgbaar in deze kleur

is verkrijgbaar in meerdere kleuren

bedoel je zoiets??

verkrijgbaar bij mij in de zaak....
6-47570549

03-01-2006, 23:27
Hello dames bedankt voor jullie antwoord!!

Sweetrose --> ik ben van Roosendaal, maar reizen voor een prachtjurk vind ik geen probleem!

Dina18 --> woow daar ga ik dan zeker heen. Ik heb volgende week paar daagjes vrij genomen en dat zet ik op mijn lijstje van 'te bezoeken adressen'. Ik hoop dat dan inderdaad het rot-zoeken eindigt! haha Bedankt!!!

Aminatamazight --> je kan er idd vaak een jasje bij maken, maar het risico is groot dat het jasje er niet bij past, of het is dan net een andere stof. Hier ben ik bang voor, want een avondjurk / galajurk kan best prijzig dan, als je het dan verpest met een lelijk jasje, tsjaah dan zit je daar met je jurk.

Yasminstyle --> jouw jurken heb ik gezien (op een andere topic). Die blote jurken zijn prachtig! Maar die bedekte jurken zoals die hierboven vind ik lelijk. Sorry! Als jouw andere jurk (bruine rok, met gekleurde corset, sjaal, blauwe tas en schoentjes) nou een bolerojasje had in de stof van de rok, dan was ik zeker komen kijken!! (hint hint hint!)

Weten jullie nog andere adressen waar mooie bedekte galajurken te koop zijn?? Vooral Turkse winkels schijnen mooie jurken te hebben. Weten jullie enkele adressen hiervan??

Alvast heeel erg bedankt weer!!!


05-01-2006, 18:52
uppie de up!


14-02-2009, 23:28
heey dames indd heb ik gehoord in den haag ik heb ook een topic geopend jmr genoeg reageert niemand, KAN IK HUREN IN de haag

AUB reageer want ik heb snel nodig

ma3a salama