Bekijk volle/desktop versie : Deze vergeet ik nooit (foto)



01-01-2006, 18:41

01-01-2006, 19:12


haaal weeeeeeg :frustraties:

01-01-2006, 19:32
fuck you met je tunesie ye turk...

01-01-2006, 20:04
shit ey ik denk er weer aan............

01-01-2006, 20:05



Citaat door STINKDIER:
laat staan ow jeah tunsieeeeeeeee :"D
ach donder op met je tunesie
eyouw ga ga fietsen, tunesie kan alleen winnen met omkopingen, oe safi, denk je nou egt dat tunis wat gaat laten zien op et wk, hahahhaha hier kan je nie zo makkelijk een schijts omkopen

en marokko heeft et pas egt verdiend wallah, tunesie was helemaal nixxxxxxxxxx!!! die scheten allemaal in hun broek, na de 1ste doelpunt van chamakh


maar eyouw ik kan er nie meer aan denken.. haal die foto weg man...
weet je hoe pijn dat doet, om er weer aan te denken laat be3da tot et wk daar zal ik er zeker weer trug denken
want een wk zonder maghreb saaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii!!!

01-01-2006, 21:08

Citaat door missmaghribia:
ach donder op met je tunesie
eyouw ga ga fietsen, tunesie kan alleen winnen met omkopingen, oe safi, denk je nou egt dat tunis wat gaat laten zien op et wk, hahahhaha hier kan je nie zo makkelijk een schijts omkopen

en marokko heeft et pas egt verdiend wallah, tunesie was helemaal nixxxxxxxxxx!!! die scheten allemaal in hun broek, na de 1ste doelpunt van chamakh


maar eyouw ik kan er nie meer aan denken.. haal die foto weg man...
weet je hoe pijn dat doet, om er weer aan te denken laat be3da tot et wk daar zal ik er zeker weer trug denken
want een wk zonder maghreb saaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii!!!
zo klinkt een teleurgestelde zuster hihihi

02-01-2006, 10:16
kk elkarkouri wij konden gewoon doorgaan wilt hij omhaal doen terwijl kaddouri de bal gewoon weg kom koppen

02-01-2006, 10:42
zomaar scheld je hem uit! alsof jij beter als hem bent????Ik snap niet dat mensen zo boos kunnen zijn op spelers die hun best doen.. denk je dat hij dit expres heeft gedaan?? iemand die voor zijn vaderland speelt in zo`n belangrijke wedstrijd...Zaki is in mijn ogen de schuldige want die heeft niet optijd ingegrepen met zijn wissels en echt ik ben blij dat hij weg is..

02-01-2006, 12:26

Citaat door STINKDIER:
GAGA JANKEN GAGA VROUW WORDEN GAGA NIET ALS EEN KLEUTER GEDRAGEN TUNSIEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik ben al een meid, volgens mij gedraag jij als een kleuter..met je tunesie ga ga ziellig land wallah.. omkopen hoofddoek verbod eyouw eyouw dah 2de is et ergste waarom doet 1 islamitische land dat nou( dan vinden sommige nog raar waarom frankrijk dat gedaan heeft, dat is togh logisch als een ISLAMITISCHE LAND dat al doet waarom kunnen wij dat nie doen:jammer

02-01-2006, 12:27

Citaat door xBenficaxNLx:
zo klinkt een teleurgestelde zuster hihihi
jah zeer teleurgesteld, ik had er zo op gehoopt, dat wij er bij zijn op et wk

02-01-2006, 12:32
PFFFFFFFFF is de domper van 2005...

Kan het nog steeds niet begrijpen,gelukkig ga ik wel naar Argentina-Ivoorkust...
Heb ik tenminste nog een beetje een WK gevoel.....

02-01-2006, 12:32

Citaat door STINKDIER:
slechte opstelling mischien
waar heb jij et over kneus...

02-01-2006, 12:35



Citaat door STINKDIER:
hou je bek bitch typ normaal of typ helemaal al niet
oeff voor jou zeker, d8 et effe nie, mij krijg je nie stil reken maar

02-01-2006, 12:45

Citaat door STINKDIER:
hahahahahaha
wat is er zo grappig egt weer iets voor een turk....