Bekijk volle/desktop versie : PC-problemen...wie kan me helpen?



01-01-2006, 18:03
Wie is er handig met pc's en kan me helpen?
Ik krijg steeds pop-ups van een of andere programma....ik wil 'm niet accepteren, want misschien is het een virus ofzo..ik vertrouw het niet. Ik heb effe paar printscreen's gemaakt. Kan iemand me vertellen wat het is en wat ik moet doen? Alvast bedankt!

Zodra ik de eerste pop-up afsluit komt de andere weer tevoorschijn. In de volgende volgorde;


Pop-up1

Pop-up2

Pop-up3

Pop-up4

Pop-up5

02-01-2006, 17:11


ga terug naar het punt dat je pc het nog goed deed met SYSTEEMHERSTEL.
start>programmas>bureau accessoires>systeemwerkset>systeemherstel.

hoop dat het helpt

02-01-2006, 17:27
Daar ben ik een beetje laat mee, want dit probleem heb ik al heel lang. Maar toch bedankt

02-01-2006, 17:59

Citaat door ONSCHULDIGG:
Daar ben ik een beetje laat mee, want dit probleem heb ik al heel lang. Maar toch bedankt
Ik krijg ze ook soms. Ze proberen je wijs te maken dat je spyware op je pc hebt maar ze zijn zelf spyware.

De meeste klikken op die X (kruisje) om te verwijderen, eingelijk je haalt die spyware binnen. Dat is wat je moet doen, als die waarshuwingen krijgt, gebruik ALT+F4 om te verwijderen.

Dus nooit op ok klikken of die kruisje, gewoon Alt+F4.

02-01-2006, 18:30


Ik had het ook gwn disket van virus erin gedaan en krijg ze niet meer

10-01-2006, 16:57
halloo,,,,

ik heb oook pc problemen,, mij probleem is dat ik mij pc opnieuw heb geinstaleerd, omdat ik vol zat met virussenn,, en toen is mijn geluid weggegaan,,,iedereen probeert voor mij het geluid terug te zetten ,maar het lukte niet,,,wie weet wat ej moet doen,, als je het weet stuurr me aub een prive mail....

beslemaa en bedankt...(k)(k)

10-01-2006, 22:34
Hey mensen...ik ben geholpen op een andere topic. Je moet dit effe instaleren;
http://sitestat.hetnet.nl/hetnet/hetnet/s?clickout.multimedia.spysweeper.download&ns_type= clickout

Bij mij is het probleem verholpen.

13-01-2006, 23:48
niemandd die kan helpenn
jammer man

13-01-2006, 23:52
Heb je geen cd's erbij gekregen bij je pc. Je moet je drivers installeren voor je geluid als het goed is.

14-01-2006, 01:12
Jullie (mensen met een zelfde soort incident) hebben spyware op je pc geinstalleerd staan en waarschijnlijk hebben jullie zelf een keer toestemming gegeven. Uit mijn ervaring zijn er van die domme koeien die alsmaar klikken op JA. Zolang ze maar dat geluids of videofragment kunnen horen of downloaden.

Mijn advies: Als (dus als) je een keer na alle stress en moeite die je (tevergeefs) in de pc hebt gestoken om die spyware te verwijderen, hebt besloten jouw pc weer opnieuw te installeeren, dan zou ik heeel goed kijken waar ik op klik en wat ik laat installeren.

Goed kijken dus, want voorkomen is beter dan genezen...


14-01-2006, 21:39

Citaat door missy_metalsia:
halloo,,,,

ik heb oook pc problemen,, mij probleem is dat ik mij pc opnieuw heb geinstaleerd, omdat ik vol zat met virussenn,, en toen is mijn geluid weggegaan,,,iedereen probeert voor mij het geluid terug te zetten ,maar het lukte niet,,,wie weet wat ej moet doen,, als je het weet stuurr me aub een prive mail....

beslemaa en bedankt...(k)(k)
Kijk even (is niet vervelend bedoeld hoor ) of de draad van je geluidsbox goed in je geluidskaart zit.

Je hebt Windows XP neem ik aan.
Ga naar Start---->Configuratiescherm—>Geluiden en Audioapparaten. Kijk bij “Volume”: "dempen" mag niet aangevinkt zijn.

Controleer via Start---Configuratiescherm ----> Systeem----> hardware----->
Apparaatbeheer
en klik op het plusteken voor “besturing voor geluid, video en spelletjes” of geen geel vraagteken staat.
Dat betekent dat je drivers van je geluidskaart niet is geïnstalleerd.

Controleer welke geluidskaart je hebt (de naam ervan opschrijven) of rechtsklik en kies stuurprogramma bijwerken of verwijderen (wat achter dat gele vraagteken staat, via eigenschappen en nogmaals eigenschappen) en ga je PC opnieuw starten.

Je geluidskaart zal dan automatisch gedetecteerd worden (in het geval je voor verwijdering hebt gekozen) en de drivers zal dan automatisch geïnstalleerd worden.

Mocht dit laatste niet lukken dan moet je op internet via Google zoeken naar de drivers van je geluidskaart.

Veel succes,
al h,