Bekijk volle/desktop versie : Verhuizen naar Belgie



01-01-2006, 14:47
Salaam,

Ik heb een vraagje mbt "gezinshereniging: ik ben van plan om incha Allah een vrouw te huwen uit Marokko. Probleem waar ik echter mee zit is dat Rita Verdonkey met haar worstenvingers, de wetten en regels aangescherpt heeft zoals jullie allemaal weten. Nu heb ik hehoord dat je die regels en wetten kunt omzeilen door in Belgie te gaan wonen.

Kan iemand mij hier meer informatie over geven?

Wa shokran.

01-01-2006, 14:55


Je zou een kijkje kunnen nemen op http://www.buitenlandsepartner.nl. Misschien dat er daar iemand is die hier wat meer over weet en/of ervaring mee heeft. Je kan deze vraag ook daar voorleggen.

Wens je veel succes!

01-01-2006, 15:01
die bitch heeft een kogel door haar hoofd nodigg en het is allemaal moeilijker geworden maar je moet goed gaan informeren,, succes verder met je huwelijkk

01-01-2006, 15:20

Citaat door Bidawi_Mazlot:
Salaam,

Ik heb een vraagje mbt "gezinshereniging: ik ben van plan om incha Allah een vrouw te huwen uit Marokko. Probleem waar ik echter mee zit is dat Rita Verdonkey met haar worstenvingers, de wetten en regels aangescherpt heeft zoals jullie allemaal weten. Nu heb ik hehoord dat je die regels en wetten kunt omzeilen door in Belgie te gaan wonen.

Kan iemand mij hier meer informatie over geven?

Wa shokran.
Ik denk dat ik je ga teleurstellen man , die wetten gaan ze binnenkort hier ook toepassen denk ik heb er iets over gehoord een paar weken terug op het nieuws!

01-01-2006, 15:24


tis niet dat de wetten aangescherpt worden dat het onmogelijk is om iemand naar hier te brengen. zolang je het voor de juiste redenen doet en dat is een huwelijk en niet voor de papieren dan moet je je geen zorgen maken. de wetten worden aangescherpt voor diegenen die alleen papieren willen... dus dan heb je toch niks te vrezen?

01-01-2006, 15:31
Bij ons in belgie zijn het de Marokkaanse politici die deze wetten naar voor schuiven tfoeeeeeeeee

01-01-2006, 15:41
Wat is het probleem?

De mogelijkheid is er gewoon, je moet enkel aan een aantal voorwaarden voldoen.

Zoals:

- Je partner moet 21 of ouder zijn en de Nederlandse taal leren
- Je moet een minimum aan inkomen hebben (bedrag weet ik niet precies)
in ieder geval je moet kunnen aantonen dat je voldoende voor jezelf en je
toekomstige vrouw kunt voorzien aan levensbehoeften.
- En geldige huwelijkspapieren natuurlijk.

Ik neem aan dat dit in orde is, wat ik dan niet begrijp:

Wat wil je precies omzeilen?

01-01-2006, 18:10

Citaat door marocciatje:
Je zou een kijkje kunnen nemen op www.buitenlandsepartner.nl. Misschien dat er daar iemand is die hier wat meer over weet en/of ervaring mee heeft. Je kan deze vraag ook daar voorleggen.

Wens je veel succes!

Dit is wat ik zocht, shokran!

Topic mag gesloten worden!

01-01-2006, 20:08

Citaat door Bidawi_Mazlot:
Salaam,

Ik heb een vraagje mbt "gezinshereniging: ik ben van plan om incha Allah een vrouw te huwen uit Marokko. Probleem waar ik echter mee zit is dat Rita Verdonkey met haar worstenvingers, de wetten en regels aangescherpt heeft zoals jullie allemaal weten. Nu heb ik hehoord dat je die regels en wetten kunt omzeilen door in Belgie te gaan wonen.

Kan iemand mij hier meer informatie over geven?

Wa shokran.
Ik ken een meid die woonde ook in marokko. En die is ook getrouwd met een jongen uit belgie. En daardoor is ze binnen niet eens een jaar naar belgie verhuisd. En ik weet niet hoe oud je aanstaande is maar als het ook om leeftijd draaid. In belgie kan ze gewoon rustig voor haar 18 trouwen. Daar doen ze totaal niet moeilijk. Alleen in dit verrote land doen ze moeilijk om zulke dingen. Belgie is the place to be voor een leuke en makkelijkere leven!!

Hoop dat je gelukkig word met je aanstaande en hoop dat ze gauw hierheen kan komen!!
-xxx-