Bekijk volle/desktop versie : Special Boys Party In Antwerpen? Zeker Komen



31-12-2005, 20:19
Asalaamoe 'aleykoem warahamtoeallahi wabarakatoehoe,

beste broeders,

Jongeren voor islam organiseert een samenkomst alleen voor broeders op zaterdag 31 december 2005 vanaf 20h. Deze bijeenkomst heeft tot doel de broederschap te versterken en de mensen een ander alternatief aan te bieden dan wat te gaan feesten tot diep in de nacht.
Er zullen allerlei activiteiten zijn op deze avond, zoals kwissen , lezing, vraagstellingen enz...
Alle jongens zijn welkom op deze dag, of je nu praktiserend ben of niet.
Het is alleszins niet onze bedoeling om mee te doen met nieuwjaars feestjes.

Wa salaam 'aleykoem

31-12-2005, 20:35


zijn er ook zo dingen voor vrouwen???

ik was er daarstraks nog over aant praten met een vriendin er zouden discotheken moeten komen ALLLEEN vrouwen en ZONDER alcohol en drugs enzo.... dat zou echt af zijn!!! Ok nog niet helemaal helal dan want er zal muziek zijn maar geen jongens meer geen alcohol, puur gek doen met vriendinnen en dansen enzo... Als iemand weet of dit bestaat LET ME KNOW!!

31-12-2005, 20:44
dit is jvi, afkorting voor jongeren voor islam, een stichting die zorgt voor da3waa

31-12-2005, 20:45

Citaat door LadySoLusciouz:
zijn er ook zo dingen voor vrouwen???

ik was er daarstraks nog over aant praten met een vriendin er zouden discotheken moeten komen ALLLEEN vrouwen en ZONDER alcohol en drugs enzo.... dat zou echt af zijn!!! Ok nog niet helemaal helal dan want er zal muziek zijn maar geen jongens meer geen alcohol, puur gek doen met vriendinnen en dansen enzo... Als iemand weet of dit bestaat LET ME KNOW!!
Ja, zou echt af zijn. Gewoon met vriendinnen je kapot amuseren zonder jongens, alcohol. Dat zou pas echt tof zijn maar ja ik denk niet dat dat bestaat.

groetjes