Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongen die zich prostitueerde ...



26-04-2003, 21:49
Hoi


Ik ken een jongen in mjn omgeving die met andere jongens naar bed gaat voor het snel geld verdienen op die manier.
De jongen ging met andere jongens naar bed voor het geld om een snellle BMW cabrio te kopen.
Hoe laag kun je gaan vraag ik me af .. nu zullen jullie zeggen ja hij is een homo nee hij ging met hun naar bed omdat het beter betaalde dan met vrouwen naar bed te gaan.
Nu rijd hij met die nieuwe BMW cabrio stoer te doen ... iedereen vroeg aan hem waar hij het geld vandaan haalde een jongen van 23 jaar die al zo'n wagen bezit.
Hij bleef altijd geheimzinnig erover doen waar hij het geld haalde .. tot de dag dat het uitkwam dat hij met jongens naar bed ging voor het geld.
Een schande is dat zoeits en zeker nu de mensen de echte waarheid weten.Nu is hij gestopt met dat werk want hij deed dat alleen voor het geld voor een auto.
Dat je zoiets ver gaat voor een mooie auto dat snap ik echt niet zo laag niet normaal.
Ik hoor nu verhalen van andere mensen over zo'n jongens ... maar de jongens zullen dan niet zeggen en verzwijgen het.

Bah om op te kotsen niet normaal

26-04-2003, 21:51


Je vergeet het belangrijkste: wat Allah van deze schandalige praktijken vindt

26-04-2003, 22:05

Citaat:
Origineel gepost door Najib26
Je vergeet het belangrijkste: wat Allah van deze schandalige praktijken vindt
Dat is tussen Allah en hem...

26-04-2003, 22:12
Ewa ieder zijn grafje,tegenwoordig verbaast me niets.



Ps: is dat niet roddelen wat je nu doet Merjem

26-04-2003, 22:14



Citaat:
Origineel gepost door Merjem
Hoi


Ik ken een jongen in mjn omgeving die met andere jongens naar bed gaat voor het snel geld verdienen op die manier.
De jongen ging met andere jongens naar bed voor het geld om een snellle BMW cabrio te kopen.
Hoe laag kun je gaan vraag ik me af .. nu zullen jullie zeggen ja hij is een homo nee hij ging met hun naar bed omdat het beter betaalde dan met vrouwen naar bed te gaan.
Nu rijd hij met die nieuwe BMW cabrio stoer te doen ... iedereen vroeg aan hem waar hij het geld vandaan haalde een jongen van 23 jaar die al zo'n wagen bezit.
Hij bleef altijd geheimzinnig erover doen waar hij het geld haalde .. tot de dag dat het uitkwam dat hij met jongens naar bed ging voor het geld.
Een schande is dat zoeits en zeker nu de mensen de echte waarheid weten.Nu is hij gestopt met dat werk want hij deed dat alleen voor het geld voor een auto.
Dat je zoiets ver gaat voor een mooie auto dat snap ik echt niet zo laag niet normaal.
Ik hoor nu verhalen van andere mensen over zo'n jongens ... maar de jongens zullen dan niet zeggen en verzwijgen het.

Bah om op te kotsen niet normaal
la 7aouala ouala kaouata illa billah il3adiem

26-04-2003, 22:15
Lekker toch ik zou het ook doen, met jongens dan om een bmw te kunnen betalen

BLAAAAAAAAAAAA NOO WAY!!!!!!!! tfoeeeeeeeeeee voor mij is ie een HOMO

26-04-2003, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door Merjem
Hoi


Ik ken een jongen in mjn omgeving die met andere jongens naar bed gaat voor het snel geld verdienen op die manier.
De jongen ging met andere jongens naar bed voor het geld om een snellle BMW cabrio te kopen.
Hoe laag kun je gaan vraag ik me af .. nu zullen jullie zeggen ja hij is een homo nee hij ging met hun naar bed omdat het beter betaalde dan met vrouwen naar bed te gaan.
Nu rijd hij met die nieuwe BMW cabrio stoer te doen ... iedereen vroeg aan hem waar hij het geld vandaan haalde een jongen van 23 jaar die al zo'n wagen bezit.
Hij bleef altijd geheimzinnig erover doen waar hij het geld haalde .. tot de dag dat het uitkwam dat hij met jongens naar bed ging voor het geld.
Een schande is dat zoeits en zeker nu de mensen de echte waarheid weten.Nu is hij gestopt met dat werk want hij deed dat alleen voor het geld voor een auto.
Dat je zoiets ver gaat voor een mooie auto dat snap ik echt niet zo laag niet normaal.
Ik hoor nu verhalen van andere mensen over zo'n jongens ... maar de jongens zullen dan niet zeggen en verzwijgen het.

Bah om op te kotsen niet normaal
whhaahah, zoiets heb ik dus nog nooit gehoord, dat is echt erg LAAG!!
yek, hoe smerig moet je dan zijn om dit te kunnen, en er zijn wel betere dingens om zo veel geld bij elkaar misschien kan het wel lang duren, maar dan is het tenminste waard, maar zoiets wollah echt smerig!!!
maar zoals het aangegeven wordt, dat het straks tussen hem en allah gaat,

Vraagje==> wat voor afkomst had die jongen, niet dat het wat uitmaakt, maar als het een marokaan is dan wollah ik schaam me dan in zijn plaats.

Laterzzzz

26-04-2003, 22:16

Citaat:
Origineel gepost door Ferdouz
Ewa ieder zijn grafje,tegenwoordig verbaast me niets.



Ps: is dat niet roddelen wat je nu doet Merjem
Ik denk het niet (ik neem aan dat ze de waarheid spreekt). Ze snijdt een maatschappelijk probleem aan. Ze noemt geen namen.

27-04-2003, 11:32
dachten jullie dan dat er geen lage marokanen bestonden dan . dat ze hun kontje uitgaven voor geld dan hebben jullie het mooi mis staat zwaar bekent dat ze dat doen dan zijn jullie ook hier nu over opgelicht

27-04-2003, 11:41
Lijkt veel op het verhaal 'Hoezo bloedmooi' van Hans Sahar en dat was ook gebaseerd op feiten, dus...

Allah ye hdie magla9...


27-04-2003, 12:15
wayoww tantoe eveel lef als je dat doet!!!! allah ya 7fad!!! iggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg



dus er bestaan ook mannelijke hoeren?


hahah igggggggggggg

groetjes R.

27-04-2003, 12:17

Citaat:
Origineel gepost door Merjem
Hoi


Ik ken een jongen in mjn omgeving die met andere jongens naar bed gaat voor het snel geld verdienen op die manier.
De jongen ging met andere jongens naar bed voor het geld om een snellle BMW cabrio te kopen.
Hoe laag kun je gaan vraag ik me af .. nu zullen jullie zeggen ja hij is een homo nee hij ging met hun naar bed omdat het beter betaalde dan met vrouwen naar bed te gaan.
Nu rijd hij met die nieuwe BMW cabrio stoer te doen ... iedereen vroeg aan hem waar hij het geld vandaan haalde een jongen van 23 jaar die al zo'n wagen bezit.
Hij bleef altijd geheimzinnig erover doen waar hij het geld haalde .. tot de dag dat het uitkwam dat hij met jongens naar bed ging voor het geld.
Een schande is dat zoeits en zeker nu de mensen de echte waarheid weten.Nu is hij gestopt met dat werk want hij deed dat alleen voor het geld voor een auto.
Dat je zoiets ver gaat voor een mooie auto dat snap ik echt niet zo laag niet normaal.
Ik hoor nu verhalen van andere mensen over zo'n jongens ... maar de jongens zullen dan niet zeggen en verzwijgen het.

Bah om op te kotsen niet normaal
Is T gewoon niej een gerucht?

Marokkanen hebben namelijk een levendige fantasie,

dus je moet echt niej alles geloven wat je hoort.

27-04-2003, 14:05



Citaat:
Origineel gepost door Abdelhay
Auto is cool maar niet op die manier elke keer als je gaat tanken dan denkt die jongen ooh dat geld was van die vieze opa die me toen en toen pakte TFOE!!!!!!!!!!!!!!!! 3la ideen
Dit is 1 van de eerste keren dat ik jouW reactie zie staan en dat er niet staat Nigga?