Bekijk volle/desktop versie : Floridase tiener stiekem naar Irak



Pagina's : [1] 2 3

30-12-2005, 12:15
30 December 200511:05Floridase tiener stiekem naar IrakFLORIDA De 16-jarige Farris Hassen uit Florida is stiekem naar Irak gegaan. Hij hoopte daar te kunnen helpen. Z'n ouders wisten van niets;hij stuurde ze pas een e-mail na vertrek.

Farris is geboren in Amerika, maar zijn ouders komen uit Irak. Hij is ongerust over de situatie daar."Het leven gaat over het bestrijden van het kwaad in de wereld", schreef hij in een opstel."Ik moet iets doen, ook al zou dat m'n leven in gevaar brengen."

De tiener is inmiddels door Amerikaanse soldaten opgepikt uit Bagdad en naar de Groene Zone gebracht. Z'n moeder keurt de actie van haar zoon af.


http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/12/art0000300600A8.html

30-12-2005, 12:16


Waar heb ik dat ook al weer eerder gelezen ?

30-12-2005, 13:23

Citaat door dot_nl:
Triest...

Inmiddels is het dus wel duidelijk dat hij zijn leven te danken heeft aan amerikaanse soldaten die hem in veiligheid hebben gebracht.

Hoe ironisch
Waarom zou hij niet naar Irak mogen???

Amerikanen gaan toch ook naar Irak, het is nog wel zijn land!!!

Ik zie geen reden om hem terug te sturen!

30-12-2005, 13:24

Citaat door dot_nl:
Triest...

Inmiddels is het dus wel duidelijk dat hij zijn leven te danken heeft aan amerikaanse soldaten die hem in veiligheid hebben gebracht.

Hoe ironisch
ironisch
die soldaten horen daar niet in eerste instantie.
die gozer heeft ballen, respect.

30-12-2005, 13:29



Citaat door TagnaNtfoeloest:
ironisch
die soldaten horen daar niet in eerste instantie.
die gozer heeft ballen, respect.
Hoe verzin je je ondertekening???????????????????


30-12-2005, 13:34
Ik vind het ook triest, maar te meer dat zo een jonge knul de ernst van de situatie heel wat beter begrijpt dan al die Amerikaanse politici bij elkaar.

Het is onjuist dat Amerika Irak heeft aangevallen en daar nogsteeds is. Die kutsmoesjes zoals "Saddam" en "Weapons of mass destruction" zijn meer dan duidelijk.

Alsof het Amerika het ook maar wat kan vertieren wat het Irakese volk wordt aangedaan, bullshit. Nog geen 10 jaar geleden schoven ze Saddam geld toe. Was ie toen wel heilig?

Dat van de massavernietigingswapens dat weten we allemaal. En toch is de hel niet losgebarsten. Nee, sterker nog, onze regering is onder valse voorwendselen voor Amerika naar Irak gegaan, vele schandalen (o.a. abou Ghraib) hebben zich daar plaats gevonden. Maar TOCH overwegen die Haagse idioten om onze jongens naar Afghanistan te sturen.

Het verdrag van Geneve houdt Amerika zich niet aan. Het is zo klaar als een klontje dat Amerika martelt. En toch beloont Nederland, een der grondleggers van de Europese Unie, Amerika door als een schoothondje achter dat rotbeleid aan te hollen.

Misdaden voltrekken zich onder onze ogen en geen hond die er wat aan doet. Hassan Faris van 16, chapeau.

30-12-2005, 13:39

Citaat door ray$$$:
Hoe verzin je je ondertekening???????????????????

jeugdtraumas a vriend.
ps: ik hoop voor jou dat jou vader wel van kippenkont houdt

30-12-2005, 13:41

Citaat door Heiba:
Ik vind het ook triest, maar te meer dat zo een jonge knul de ernst van de situatie heel wat beter begrijpt dan al die Amerikaanse politici bij elkaar.

Het is onjuist dat Amerika Irak heeft aangevallen en daar nogsteeds is. Die kutsmoesjes zoals "Saddam" en "Weapons of mass destruction" zijn meer dan duidelijk.

Alsof het Amerika het ook maar wat kan vertieren wat het Irakese volk wordt aangedaan, bullshit. Nog geen 10 jaar geleden schoven ze Saddam geld toe. Was ie toen wel heilig?

Dat van de massavernietigingswapens dat weten we allemaal. En toch is de hel niet losgebarsten. Nee, sterker nog, onze regering is onder valse voorwendselen voor Amerika naar Irak gegaan, vele schandalen (o.a. abou Ghraib) hebben zich daar plaats gevonden. Maar TOCH overwegen die Haagse idioten om onze jongens naar Afghanistan te sturen.

Het verdrag van Geneve houdt Amerika zich niet aan. Het is zo klaar als een klontje dat Amerika martelt. En toch beloont Nederland, een der grondleggers van de Europese Unie, Amerika door als een schoothondje achter dat rotbeleid aan te hollen.

Misdaden voltrekken zich onder onze ogen en geen hond die er wat aan doet. Hassan Faris van 16, chapeau.
Beter had je het niet kunnen verwoorden!!

Maar het is een hopeloose situatie!!!

Ik vraag me zelf wel eens af kan je in een land als Irak waar zoveel verschillende bevolkings groepen zijn die elkaar niet echt liggen een democratie starten of opbouwen!!!

Ik denk van niet!!!

Ik denk dat daar gewoon een man met een hard karakter maar ook iemand die geen wreedheden tegen de mensheid wilt stigten!!!

Ik denk dat Amerika daar zich in heeft vergist zo van dat klaren we wel even (een democratie).

Groetjes!!!

30-12-2005, 13:42

Citaat door TagnaNtfoeloest:
jeugdtraumas a vriend.
ps: ik hoop voor jou dat jou vader wel van kippenkont houdt
Waarom trauma's?????

En de pootjes waar gingen die heen???


30-12-2005, 13:45

Citaat door ray$$$:
Waarom trauma's?????

En de pootjes waar gingen die heen???

traumas omdak alleen kippenkontjess voor me zie.
de verhaal van de pootjes tja, die langoeriers van mn broertjes zitten aan mn beide kanten.
k heb altijd gedacht dat ons kip geen pootjes heeft, zo snel waren die ADHD langoeriers.

30-12-2005, 13:47

Citaat:
In the e-mail, he wrote:

"There is a struggle in Iraq between good and evil, between those striving for freedom and liberty and those striving for death and destruction. You are aware of the heinous acts of the terrorists. ... For their goals to be thwarted, decent individuals must answer justice's call for help. ... So I will.
Bron

Kortom, die jongen wilde terroristjes opknopen.

30-12-2005, 13:48

Citaat door TagnaNtfoeloest:
traumas omdak alleen kippenkontjess voor me zie.
de verhaal van de pootjes tja, die langoeriers van mn broertjes zitten aan mn beide kanten.
k heb altijd gedacht dat ons kip geen pootjes heeft, zo snel waren die ADHD langoeriers.
hahahaha

Hij heeft twee pootjes en jij twee broertjes!!!

Ja dan blijft alleen de kippekont over maar heeft dat dan doorgewerkt op jou????


30-12-2005, 14:03



Citaat door ray$$$:
hahahaha

Hij heeft twee pootjes en jij twee broertjes!!!

Ja dan blijft alleen de kippekont over maar heeft dat dan doorgewerkt op jou????

een kip is al van nature nie slim en ik denk met zijn kont
vind je t gek, ik ben 26 en ik studeer nog

30-12-2005, 14:23

Citaat door TagnaNtfoeloest:
een kip is al van nature nie slim en ik denk met zijn kont
vind je t gek, ik ben 26 en ik studeer nog
Weet je dan wel zeker dat het en kip was???

Want je bent wel slim als je dan nog studeer hoor!!!

Goed je best doen goede baan vinden ...dan eet je elke dag kippenborst!!!!

Weet alleen niet wie er dan tegen over je wilt zitten!!!





groetjes!!!

30-12-2005, 14:29

Citaat door ray$$$:
Waarom zou hij niet naar Irak mogen???

Amerikanen gaan toch ook naar Irak, het is nog wel zijn land!!!

Ik zie geen reden om hem terug te sturen!
nou zijn moeder is behoorlijk kwaad op hem....voorlopig thuis geen geld meer ...en paspoort word afgenomen...vertelde de moeder

Pagina's : [1] 2 3