Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk >Terug van weggeweest< GROENE LEEM TOPIC

Pagina's : [1] 2 3 4

29-12-2005, 17:17

Selem 3elikoum ya nisa'...

Enige tijdje geleden is er door een ene Dhikra (die ik ENOOOOOORM bedank) een topic geopend om voor goed van je puistjes, onzuivere huis en andere vlekken op je gezicht af te zijn...Namelijk, GROEN LEEM van VERTAGIL (onderandere bij de TUINEN de koop) in combinatie met VSM littekenscreme van VSM...

Er waren meiden die alleen de masker (pasta) gebruikte en andere weer intensiever, namelijk met de poeder drank erbij...

Het is een jaartje geleden dat die topic is begonne.. Ik wil alle dames verzamelen die de afgelopen jaar GROENE LEEM hebben gebruikt...

Zoals ik al vermelde, ik heb het ongeveer een jaartje gebruikt (alleen de masker) en EL HAAAAAAAAAMDOLLEH, mijn gezicht is zo veel meer opgeknapt. Zo veel beter zelfs dat ik vele mensen in mijn omgeving heb moeten vertellen wat ik gebruik hebt. Iedereen vraagt erom...En net als Dhikra help ik die mensen ook gewoon door te zeggen wat ik gebruikt heb (nogmaal bedankt DHIKRA )

Alhoewel ik tijdens mijn menstruatie nog wel eens puistjes opkomen (maar VEEEEEEL minder) heb ik besloten om ook de poeder de drinken (ben gisteren begonnen). Zo maak ik de hele kuur af in de hoop weer baby-billetjes gezicht te krijgen

Mohim meiden...waar zijn jullie die ook GROEN LEEM gebruiken... Voor geintereseerde check http://www.vertagil.nl voor meer info over het super natuurlijke product..

Liefs, Infinity

29-12-2005, 17:44

whahaha die ondertekening van je is echt lachen,vanwaar heb je dat ,hahaha

29-12-2005, 17:58
Wat heeft het voor je gedaan dan, specifiek, want je krijgt nog wel puistjes.

29-12-2005, 23:38

Citaat:
Lady_Arif whahaha die ondertekening van je is echt lachen,vanwaar heb je dat ,hahaha
dat zijn mijn gekke neven in Marokko...hahahha ze3ma, nee hoor.. Heb het gevonden op partypeeps2000.com.. Af en toe heb je daar hele leuke plaatjes enzo...

Citaat:
Wat heeft het voor je gedaan dan, specifiek, want je krijgt nog wel puistjes.
Nou Stanga, het probleem bij mij was dat na een puistje er gewoon een rode vlek achter bleef. Op een gegeven moment waren mijn beide wangen helemaal roodkleurig, als je begrijpt wat ik bedoel. Dat is helemaal weg el hamdollileh...
Omdat ik nog steeds puistjes krijg heeft te maken met mijn menstruatie. Rond die periode eet ik echt ALLES Alhoewel de dokter zegt dat je van bepaald soort eten geen puistjes krijg weet ik gewoon zeker dat ik van chocola en chips puistjes krijg...

Ik ben in dat soort dingen heel slordig, als ik nou eenmaal trek heb in iets dan ga ik ervoor

29-12-2005, 23:50

en hoeveel kost het ?

29-12-2005, 23:59
dat spul wilde ik ook gebruiken. Maar toen ik ook van anderen had vernomen dat er eerst veel kwam (dus veel puistjes) en dan een paar dagen varierend tot een aantaal weken de puisten dan pas minder wordt.
Dus eerst is je gezicht vol met puistjes en heel rood en gevoelig en dan pas later de huid er beter uit gaat zien. En daardoor missichien in paniek gaat raken omdat je denkt van ''hey, ik heb veel meer puistjes, dan juist minder''
Vandaar deinsde ik eigenlijk ook van het product

Maar hoe verliep het bij jouw?

30-12-2005, 12:39
de paste waar mee je de masker kan maken kost (klein) 5 euro en groot (inhoud 4x zo veel dan de kleine) ongeveer 9 euro. Met die grote ga je echt meer dan een half jaar mee... Ik dan tenminste...

XCHICAX, dat heeft te maken met het feit dat al het vuil er eerst uit moet voor dat het goed gereinigd kan worden..
Ik heb liever dat ik 2 weken met puistenkop rond loop en dan er gelijk vanaf dan constant die puistenaanval... Het viel bij mij wel mee hoor... Bij mijn kaaklijn kreeg ik zo een aanvalletje, maar dat ging binnen een week weer weg...el hamdollileh

30-12-2005, 12:40
en ow ja, die poeder is 8 euro nog wat... :-)

30-12-2005, 16:13
infinity

Ja, dat snap ik ook wel. Maar omdat bij sommige de puistjes opeens extreem meer worden dan kan je toch wel even schrikken. Maar ja die risico moet je toch wel nemen

30-12-2005, 19:29
Hoe maak je dat masker dan? Ik heb gewoon totaal geen beld van wat Leem nou is of uitziet. Dus ja misschien dat je het een beetje kunt uitleggen. Hoe je dat maakt en hoe je het gebruikt enzo. Alvast bedankt

xxxxxx

30-12-2005, 22:35

Citaat door loveevol:
Hoe maak je dat masker dan? Ik heb gewoon totaal geen beld van wat Leem nou is of uitziet. Dus ja misschien dat je het een beetje kunt uitleggen. Hoe je dat maakt en hoe je het gebruikt enzo. Alvast bedankt

xxxxxx
Die pasta met andere woorden de masker zit in een grote tube. Het is dus al kant-en-klaar..

Met die losse poeder kan je dus ook een masker maken door de poeder met water zelf te mengen... Als je naar de Tuinen gaat heb je waar de producten van Vertagil liggen folders en daar staat in uitgelegd hoe je het hoort te gebruiken..

suc6

30-12-2005, 23:09
hej ik gebruik het ook. Alleen moet je het elke dag gebruiken of 1x pw.

groetjes

31-12-2005, 00:31

Amanee goeie vragen
zou ik ook wel willen weten

31-12-2005, 12:08
is het alleen voor puistjes ik heb namenlijk raare vlekken op me huid
lijkt pigment maar k weet nii wat het is ze zijn wit
als jullie er iets van weten pm me

31-12-2005, 14:29
Waar kan je dit product nog meer kopen..?

Pagina's : [1] 2 3 4