Bekijk volle/desktop versie : nerrie wat moet ik doen



Pagina's : [1] 2

27-12-2005, 21:15
wat koop je voor een meisje die 18 is en gaat verlofen

27-12-2005, 21:20



Citaat door zinalady80:
wat koop je voor een meisje die 18 is en gaat verlofen
Zo een probleempje heb ik ook, mijn nicht gaan binnenkort verloven. Maar als ik niet weet wat ik moet kopen, geef ik haar gewoon geld. Maar toch heb ik liever een leuk kado!

27-12-2005, 21:22
ja erg he maar geld is zo normaal ze gaat vrijdag al verloofen

28-12-2005, 20:01

Citaat door zinalady80:
ja erg he maar geld is zo normaal ze gaat vrijdag al verloofen
Ja, geld is inderdaad zo standaard. Het moet gewoon een leuk origineel kado zijn, maar wat

28-12-2005, 20:32


een parfum pakket

29-12-2005, 17:31

Citaat door Milatju:
een parfum pakket
Hmm... is inderdaad wel leuk

29-12-2005, 17:42
Dames kom op joh!

ideeen zat. Kijk wat je ten eerste kunt doen is een heel leuk kaartje met een leuk tekst....doet altijd goed.

Daarnaast Kun je een mand kopen bij Xenos of Etos, ga dan lekker bij parfumerie zaakjes langs en haal allemaal leuke dingetjes....zoals een badjas met een passende plushe washandje....en dan van haar lievelingsgeurtje douchgel en body lotion en parfum anders zeepjes...dit heel mooi draperen in de mand met doorzichtige inpakpappier inpakken. En echt waar het komt er heel mooi uit!!
En ze heeft er ook nog wat aan!!

veel plezier en succes dames!!

veel liefs: moi

29-12-2005, 17:48

Citaat door Sweety_moi:
Hmm... is inderdaad wel leuk
of lekker een manicure pakket veel suc6

29-12-2005, 17:54

Citaat door Beloved-One:
Dames kom op joh!

ideeen zat. Kijk wat je ten eerste kunt doen is een heel leuk kaartje met een leuk tekst....doet altijd goed.

Daarnaast Kun je een mand kopen bij Xenos of Etos, ga dan lekker bij parfumerie zaakjes langs en haal allemaal leuke dingetjes....zoals een badjas met een passende plushe washandje....en dan van haar lievelingsgeurtje douchgel en body lotion en parfum anders zeepjes...dit heel mooi draperen in de mand met doorzichtige inpakpappier inpakken. En echt waar het komt er heel mooi uit!!
En ze heeft er ook nog wat aan!!

veel plezier en succes dames!!

veel liefs: moi
Ja dat is echt een leuk idee! Al ben ik niet creatief, ik zal het zeker proberen!

29-12-2005, 18:16
ik heb aan mij best vriending ze geen verlofen en ik heb voor der een mooi set van sieraden gegeefen ze was blij en dank baar daar heb ze ook wat aan weet je veel suc6

29-12-2005, 18:26

Citaat door Milatju:
suc6 meisi
Bedankt meid

29-12-2005, 18:51
koop een leuk lingerie set van victoria secret. heb ik ook voor mijn vriendin gedaan toen ze ging trouwen. en ze vond het heel leuk, maar ja smaken verschillen.

29-12-2005, 19:19



Citaat door missysalima:
koop een leuk lingerie set van victoria secret. heb ik ook voor mijn vriendin gedaan toen ze ging trouwen. en ze vond het heel leuk, maar ja smaken verschillen.
Ja maar ze gaat verloven, niet trouwen

29-12-2005, 22:22

Citaat door Sweety_moi:
Ja maar ze gaat verloven, niet trouwen
dat maakt niets uit!!! kan ze bewaren heb ik ok gedaan

30-12-2005, 15:26

Citaat door slaapkop:
dat maakt niets uit!!! kan ze bewaren heb ik ok gedaan
Ja dat wel, maar toch heb ik liever iets anders

Pagina's : [1] 2