Bekijk volle/desktop versie : afvallen dmv warmte cabines in Amsterdam

Pagina's : [1] 2

27-12-2005, 18:57
ik heb een kennis die meer dan 20 kilo is afgevallen, dmv het sporten in cabines die warm zijn en dit in een half jaar tijd.

heb naar meer info gevraagd, maar merkte, dat ze niets meer wou zeggen, alsof ze het mij niet gunde of zo.

zegt het jullie wat, die warmte cabines in amsterdam en wat kost het per maand

help mij aub ik wil het ook graag.

choukran alvast.

sis

27-12-2005, 20:01

geen idee meid,nooit over gehoord,maar waarom, ga gewoon afvallen op een gezonde manier,is veel beter en veel sporten ik zelf ben ook met afvallen bezig,en ben al een maand bezig en ben 11 kilo kwijtgeraakt,doe gewoon een normaal dieet en sport veel dan komt het zeker goed insahalah

27-12-2005, 20:08
misschien dat je vacu-step bedoelt. Tenminste, dit is het enige wat bij mij opkomt. Ik heb er een keer een advertentie van gelezen in de krant en later zag ik het op tv.
Misschien kun je bij google vacustep doen en dan kom je erachter of dat het is.
Mocht je er achter komen waarmee zij nou zo is afgevallen, graag hier vermelden.

27-12-2005, 20:08
waarom lukt het mij nooit om een dieeet vol te houden.....

27-12-2005, 20:21

Citaat door jalatiff22:
geen idee meid,nooit over gehoord,maar waarom, ga gewoon afvallen op een gezonde manier,is veel beter en veel sporten ik zelf ben ook met afvallen bezig,en ben al een maand bezig en ben 11 kilo kwijtgeraakt,doe gewoon een normaal dieet en sport veel dan komt het zeker goed insahalah
was dat maar waar dat ik kon afvallen in combi van sporten
bij mij heeft dat geen effect

ik val misschien 2 kilo kwijt pm, en jij 11 kilo.
ik zweet nl. niet veel, bijna niets zeg maar

en in die warme cabine komt alles los in combi met beweging

wat eet jij ernaast
wat woog je en wat weeg je nu

27-12-2005, 20:28
ik volg het southbeachdieet en deze werkt gelukkig goed voor me.
je moet veel dingen weg laten maar het is echt gewoon een kwestie van volhouden en dit keer is het me gelukt,en ik moet er nog zoveel af hebben,maar met de hulp van allah zal het ons allemaal insallah lukken.

28-12-2005, 15:12
Meid ze is niet afgevallen alleen dmv warmte cabines je voeding wordt ook aangepast,
je wordt twee keer in de week gewogen en 1x de maand wordt je gemeten en volgens mij om de twee weken wordt er naar je voeding gekeken en evt. aangepast.

En je doet de oefeningen in de warmtecabine 10 min is net als half uur sporten in de sportschool. De warmtecabine verzorgd dat je in cm's gaat afnemen.

En ja de prijzen wat moet ik zeggen, een kuur ongeveer kost ongeveer ligt eraan hoeveel je nodig hebt 3000 euro en per maand zal wel tegen de 300 euro kosten

01-03-2010, 22:01
Ik sport in amsterdam aan de amstel in warmtecabines, daar kost het meer 80 euro per maand. Dit is hun website: http://www.beautybodybalance.nl. Ben al 10 kilo kwijt, heb voeding ook aangepast en sport 2 x pw. en ook heel fijn, het is alleen voor vrouwen.

01-03-2010, 22:10

Citaat door jasmijnnn:
Ik sport in amsterdam aan de amstel in warmtecabines, daar kost het meer 80 euro per maand. Dit is hun website: http://www.beautybodybalance.nl. Ben al 10 kilo kwijt, heb voeding ook aangepast en sport 2 x pw. en ook heel fijn, het is alleen voor vrouwen.

wat leuk, weet jij hoe het daar is wat betreft parkeren. Is er parkeergelegenheid, mss eigen parkeerterrein of anders ergens gratis parkeren in de buurt.

01-03-2010, 22:16
Probeer Bikram Yoga (yoga in een verwarmde ruimte). Schijn je ook veel en snel van af te vallen.

01-03-2010, 22:50

Citaat door doedoe:
Meid ze is niet afgevallen alleen dmv warmte cabines je voeding wordt ook aangepast,
je wordt twee keer in de week gewogen en 1x de maand wordt je gemeten en volgens mij om de twee weken wordt er naar je voeding gekeken en evt. aangepast.

En je doet de oefeningen in de warmtecabine 10 min is net als half uur sporten in de sportschool. De warmtecabine verzorgd dat je in cm's gaat afnemen.

En ja de prijzen wat moet ik zeggen, een kuur ongeveer kost ongeveer ligt eraan hoeveel je nodig hebt 3000 euro en per maand zal wel tegen de 300 euro kosten

Dit klopt wat ze zegt, het is wel een top bedrijf maar gaat je wel heel veel geld kosten

02-03-2010, 08:43
Vifitje, er is wel een parkeerplek, maar wel betaald.... metro en tram stoppen wel voor de deur. Je kunt sowieso voor een proefles gaan, die is gratis.
Ze zitten ook in Utrecht en Den haag. Bij beauty body balance kost het trouwens echt geen 300 euro per maand, ik betaal 80 euro per maand en dat inclusief het dieetadvies..

02-03-2010, 09:51

Citaat door jasmijnnn:
Vifitje, er is wel een parkeerplek, maar wel betaald.... metro en tram stoppen wel voor de deur. Je kunt sowieso voor een proefles gaan, die is gratis.
Ze zitten ook in Utrecht en Den haag. Bij beauty body balance kost het trouwens echt geen 300 euro per maand, ik betaal 80 euro per maand en dat inclusief het dieetadvies..

oke bedankt, wat zijn je ervaringen hiermee tot nu toe?? Is het de moeite en het geld waard, wil ong 10 kilo eraf.

02-03-2010, 19:04
vacu-steppen helpt trouwens ook..

02-03-2010, 22:09

Citaat door jasmijnnn:

je hebt me echt gemotiveerd meid na het lezen van jou reacties
ik ga inschallah morgen gelijk contact met ze opnemen voor een proefles..

ik had nog een vraagje wat betreft het abonnement: zit je er gelijk een jaar aan vast?

Pagina's : [1] 2