Bekijk volle/desktop versie : N heel klein momentje(hulp) van je hele leven heb ik nodig..



27-12-2005, 18:47
Hoi..

Ik moet op de maandag na de vakantie een presentatie houden. Ik heb het offerfeest als onderwerp gekozen, mede omdat op de dinsdag het offerfeest zelf gehouden wordt.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie misschien leuke ideetjes voor deze presentatie hebben. Of heeft iemand van jullie zelf al eens een presentatie/werkstuk over het offerfeest moeten houden en wil je deze met mij delen?

Ik zou het ook gewoon op prijs stellen als je hier wat leuks over het offerfeest dropt, een leuk inleidinkje of iets dergelijks.. Het is heel belangrijk dat ik met een goede presentatie kom, vanwege het feit dat dit meetelt voor mijne examen volgend jaar.. V6 inshallah...


Ik dank jullie alvast hartelijk voor jullie hulp, en ik hoor het wel..

De Groeten!

27-12-2005, 19:36


je kunt mssn laten zien hoe het wordt gevierd... mischien een filmpje ofzo laten zien

27-12-2005, 19:38
maar waar haal ik dat filmpje vandaan.. ik wilde misschien een filmpje van onze eigen eleid laten zien.. maar daar gebeurt nie veel.. je ziet vooral familie enzo.

29-12-2005, 01:27

Citaat door Yasmina014:
Misschien kan je zo de camera erbij pakken, en zo een paar marokkaanse vrienden en familieleden 'intervieuwen' en paar vraagjes stellen vb. 'Wat betekent het offerfeest voor jou, en 'Wat vind je er zo goed aan', en 'Wat doen jullie dan op deze feestdag?'
Zo van die vraagjes..
heel goed idee.maar om het nog beter te maken aangezien het hier gaat om informatie over te brengen zou ik autochtone mensen interviewen die je kent (buurvrouw of zo) en dan vragen wat hun weten over het offerfeest. Is voor jou dan een manier om daar je antwoorden op te geven...


Maakt het voor je publiek ook leuker dan alleen maar luisteren...

29-12-2005, 22:18


ja dat laatste is een goed idee... denk dat dat wel wat is.. moet alleen nog n leuke buurvrouw vinden, heb 1 nederlandse buurvrouw en daar hebbe we ruzie mee