Bekijk volle/desktop versie : Kansenmisser Larsson verlaat barca na dit jaar



27-12-2005, 15:01

Citaat door jbiloxxl:
Volgend seizoen zal Henrik Larsson niet meer te zien zijn in het shirt van FC Barcelona. In een interview, die hij had met de Zweedse krant Helsingborg Dagblad, maakte hij openbaar dat hij volgend seizoen in de Zweedse competitie zal uitkomen.
De reden voor het vertrek uit Spanje betreffen privé-redenen. De aanvaller heeft naar eigen zeggen de optie om zijn contract te verlengen in Nou Camp, maar hij zal die optie niet lichten. "Het is tijd voor ons om naar huis terug te keren", aldus Larsson, die tegelijkertijd voor zijn echtgenote sprak. "Er is veel gespeculeerd over mijn toekomst. Daar wil ik een einde aan maken."

In 2004 maakte Larsson de overstap van het Schotse Celtic naar Barcelona. Zijn eerste seizoen in Catalonië was echter geen succes. Hij raakte ernstig geblesseerd aan zijn linkerknie en daardoor moest hij de rest van het seizoen revalideren. Dit seizoen komt de Zweed ook nauwelijks aan spelen toe. Larsson heeft namelijk de in bloedvormende Samuel Eto'o voor zich.

opluchting voor de barcelona fans van de 20 kansen geen een gescoord
.

27-12-2005, 15:05


jah beter, hij verdiend eigenlijk een betere club als Barca, ik heb gehoord dat Eto'o weer probelemen heeft uitgelokt , altijd hij weer, eerst bij Womé en nu bij Larsson

27-12-2005, 15:10
jah beter, hij verdiend eigenlijk een betere club als Barca, ik heb gehoord dat Eto'o weer probelemen heeft uitgelokt , altijd hij weer, eerst bij Womé en nu bij Larsson

27-12-2005, 15:19
nej die concurentie kan die niet aan

27-12-2005, 15:21


Liverpool en Inter is eerder een club voor hem

27-12-2005, 19:30
Larsson is veel te langzaam...is wel balvast..maar mist gewoon veel om een topspeler te worden voor Barcelona....eto'o is snel...een killer..sterk en zeer technisch...Larsson heeft t leuk gedaan bij Celtic...maar jah...hij zal zn redenen wel hebben...suc6 ermee.