Bekijk volle/desktop versie : Gisteravond bij Jensen!!



Pagina's : [1] 2

27-12-2005, 10:23
Wie had Jensen gister gezien, zat er een Medium die contact had met geesten, was echt freaky om te zien.

Eerlijk ik geloof niet in die kul van Char en anderen, dus gister zat ik te kijken met een gevoel van yeah right allemaal, maar toch, toch kreeg ik het wel even benauwd, want echt hij leek wel oprecht.

Vooral die foto's waren wel creapy, durfde niet meer alleen naar boven te gaan

27-12-2005, 10:25



Citaat door saadia29:
Wie had Jensen gister gezien, zat er een Medium die contact had met geesten, was echt freaky om te zien.

Eerlijk ik geloof niet in die kul van Char en anderen, dus gister zat ik te kijken met een gevoel van yeah right allemaal, maar toch, toch kreeg ik het wel even benauwd, want echt hij leek wel oprecht.

Vooral die foto's waren wel creapy, durfde niet meer alleen naar boven te gaan
Aanstellster..

27-12-2005, 10:28
ik weet da thet onzin is en zelfs Shirk

maar ik ken dat hoor ik ben ook heel snel bang als ik zulke dingen zie dus ik zei tegen mijn man doeee uit anders durf ik vannacht nie talleen naar de w.c hihihih

27-12-2005, 10:31

Citaat door oemmie:
ik weet da thet onzin is en zelfs Shirk

maar ik ken dat hoor ik ben ook heel snel bang als ik zulke dingen zie dus ik zei tegen mijn man doeee uit anders durf ik vannacht nie talleen naar de w.c hihihih
Ja ik geloof er ook nooit in, tis inderdaad zwaar shirk.

Maar geesten bestaan toch wel (djins) of heb je die alleen bij de moslims?

27-12-2005, 10:32


hahah, ik had ook eeen stukje gezien, totdat die man vertelde dat hij een foto maakte van een lege plek, waarbij er op de foto iemand (wezen) te zien was........ Ik zapte meteen weg, ik was alleen thuis en durfde niet te kijken.

27-12-2005, 10:34

Citaat door saadia29:
Ja ik geloof er ook nooit in, tis inderdaad zwaar shirk.

Maar geesten bestaan toch wel (djins) of heb je die alleen bij de moslims?
jah klopt er bestaan wel degelijk djins maar het is nie tzo dat je die kan zie zoals die man zegt door het licht te laten knipperen of door fotos te maken enzo

maar djins is een heel moeilijk onderwerp opzich waar je veel kennis over moet hebben hoe en wat dus Allah oe Allem...

27-12-2005, 10:36
Mijn mening : Je moet er niet te snel over oordelen, het kan echt zijn! Er bestaan toch ook helderzienden? Alah is de enige die daar over kan oordelen

27-12-2005, 10:39
nou helderziende daar mag je niet aan mee doen hoor!!

maar goed ik ga hier verder niet op in het wordt me te eng

nee hoor maar dit is gewoon een moeilijk ondewerp en ik weet dat er nu mensen gaan praten die eigenlijk geen kennis over zulke zaken hebben

27-12-2005, 10:50

Citaat door oemmie:
nou helderziende daar mag je niet aan mee doen hoor!!

maar goed ik ga hier verder niet op in het wordt me te eng

nee hoor maar dit is gewoon een moeilijk ondewerp en ik weet dat er nu mensen gaan praten die eigenlijk geen kennis over zulke zaken hebben
Allah i hfed!
Ik doe er ook zeker niet aan mee, maar toevallig heeft iemand me ooit wat verteld, wat echt is uitgekomen!

Mohim, en wat bedoel je met nu gaan er mensen mee praten die er geen kennis over zulke zaken hebben?

27-12-2005, 10:52

Citaat door kar1:
hahah, ik had ook eeen stukje gezien, totdat die man vertelde dat hij een foto maakte van een lege plek, waarbij er op de foto iemand (wezen) te zien was........ Ik zapte meteen weg, ik was alleen thuis en durfde niet te kijken.
Juist ja, op dat moment begon mijn dochtertje te huilen, ik durfde echt niet naar boven te gaan.

Was zo eng joh, heb ook niet meer verder gekeken.

27-12-2005, 10:54

Citaat door oemmie:
jah klopt er bestaan wel degelijk djins maar het is nie tzo dat je die kan zie zoals die man zegt door het licht te laten knipperen of door fotos te maken enzo

maar djins is een heel moeilijk onderwerp opzich waar je veel kennis over moet hebben hoe en wat dus Allah oe Allem...
Ja, dat van die lichten laten knipperen, vond ik zelf niet echt overtuigend, kan toeval zijn.

Maar inderdaad je weet het nooit.

27-12-2005, 15:38
hebben jullie het over die man die samen met Irene Moors
de programma: 'Er is zoveel meer' doet?
vorige keer kwam die man bij Aperitivo en liet toen ook foto's zien waar geesten, soort ifo en ook van overleden mensen op stonden.
Daarna ging zich concentreren en haalde zehma de mensen die keken naar zijn wereld. Hij zei toen tegen de kijkers als jullie nu foto's maakt dan zou je ook geesten kunnen zien op de foto....
Ik vond het zo nep allemaal.

27-12-2005, 18:33


hun werken samen met djinns enz.

27-12-2005, 19:46
en zo bullshit ik zag ooit een foto die hij liet zien bij life en cooking. van een vrouw met ouderwetse jurk, zonder voeten en hoofd. nou wat een kul.

ik geloof dat als iemand dood is dan ligt ie in zijn graf. het onzin dat ie bij je leeft is zo bla.

komt ie bij life en cooking en gaat ie zeggen dat hij soms naar mensen gaat en dan ziet ie hun overleden familielid bij hun. blaaaaaaaaaaaaaaa

die gene zit of gemarteld te worden in zijn graf of (goed mens) zit te rusten in zijn graf. qalek hij zit naast je

27-12-2005, 21:46

Citaat door Rzinia:
en zo bullshit ik zag ooit een foto die hij liet zien bij life en cooking. van een vrouw met ouderwetse jurk, zonder voeten en hoofd. nou wat een kul.

ik geloof dat als iemand dood is dan ligt ie in zijn graf. het onzin dat ie bij je leeft is zo bla.

komt ie bij life en cooking en gaat ie zeggen dat hij soms naar mensen gaat en dan ziet ie hun overleden familielid bij hun. blaaaaaaaaaaaaaaa

die gene zit of gemarteld te worden in zijn graf of (goed mens) zit te rusten in zijn graf. qalek hij zit naast je


Maar vergis je niet. Is het niet zo dat we omringd worden door geesten. En natuurlijk kunnen die alle vormen en gedaantes aannemen. Dus ook die van bekenden en familieleden.

Pagina's : [1] 2