Bekijk volle/desktop versie : zal ik het doen

14-05-2002, 14:49

Citaat door pluurt:
Halllo ik heb een vraag ik ben pas geleden gevraagd voor een vrouwenblad om er in te poseren (naakt) ik wil het heel graag doen maar ik twijvel omdat ik bang ben voor tegenvallende reacties uit familiekring
.

14-05-2002, 14:52

Jij bent echt gestoord weet je dat, naakt poseren, tzzzzzz a3hla zieligheid

14-05-2002, 16:13

Citaat:
Origineel gepost door pluurt
hee mensen het was maar een grapje ik ben trouwens een gozer
wat een humor

14-05-2002, 19:47
nou man of vrouw
weet een ding iemand die poseert is meestal iemand met een goed figuur
awel iemand met een goed figuur heb je liever niet dat er maar een jou figuur kan zien en dat is je partner inplaats iedereen die u in een of ander tijdschrift zie
jou lichaam is bedoeld om een dus laat die een van jou genieten

15-05-2002, 10:54

ewa safi wat een humor zeg, der ligt gewoon een emmer vol met tranen hier naast me..........zoveel heb ik nog nooit gelachen. Bazzzzzzzzzz eh3liek!!

15-05-2002, 18:28
whahahahhaahahaha wallah grappiiiiiig ye Pluurt, echte droooooge gast ben jij..hahahah

15-05-2002, 19:18
hoort dus bij het onzinhoekje......

16-05-2002, 19:25
wajooooooo jeh pluurt.......sooooo jij moet mee doen aan de moppentoppers......wahahahahaha GRAPPIG NOTTT!!!!!!!!
Sorry maar nu we het toch erover hebben ik vind dat als je dat zou doen dat je dan echt totaal geen respect hebt voor je ouders en voor allah!!! Ik ben ooit gevraagd bij mijn kapper of ik voor hun kapperstijdschrift met allemaal nieuwe modes over haar kapsels enz of ik daar voor wou poseren en het enigste wat er dus zou gebeuren is dat mijn haar geknipt werd enz...en eigelijk was het best een leuk idee maar jah ten eerst modelle werk is voor mij maar niks....en voor je eraan begint dan gaat het steeds verder je begint met je haar maar eindigt op een gegeven moment in zo'n naakt blad haha ( nou zo snel zal dat ook niet gaan...maar toch!!! ik zelf vind je body is van jezelf en ik zou zker nooit naakt poseren HELL NO!!!!
mAARRE leuke grap hoor...... en pluurt volgens mij loop jij erover te denken om naakt model te worden he..... nou ik heb ergens gelezen dat ze naakte sexxy manne zochten dussss go for it wahahaha
beslama

16-05-2002, 19:44
waaajjooo

hier trapte je toch niet in.. welke achterlijke marokaan zou dit doen....
oofe hij wilt gebant worden uit zn familia..... nou toen ik em las dacht ik hahahaha wat zijn we weer grappig he.... pluurt.....

nou eigelijk is het geen grappige grap..... zo heb wij nu de eerste indruk over jou...
jaaaahhh
think about it....

17-05-2002, 12:28
je doet het toch ook voor free????????????? hahahahahaha het verschil is nu dat je er flappen voor krijgt.!!!!!

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mocros kom op zeg get real kan er nou nooit iemand een leuke topic openen?? Ik heb al es een keer een poging gewaagd maar kennenlijk kan niemand tegen een beetje niveau.

22-11-2004, 17:58

Citaat door pluurt:
Halllo ik heb een vraag ik ben pas geleden gevraagd voor een vrouwenblad om er in te poseren (naakt) ik wil het heel graag doen maar ik twijvel omdat ik bang ben voor tegenvallende reacties uit familiekring
Meid, ik kan een ding zeggen en dat is: Niet doen!! Je moet je lijf niet te koop stellen. En je moet niet aan je familie denken maar je moet maar zo denken. Je hebt er een extra grote zonde bij. Dat is niet echt fijn moe'k zeggen.

Ik vind het persoonlijk niet normaal om je lichaam te verkopen aan een of ander blad. Ik moet er niet aan denken om kwijlende mannen boven mn lichaam te hebben die me aan het bestuderen zijn.. Dat is niet het gedrag van de moslimvrouw..

Niet doen zou ik zeggen dus..

30-03-2008, 17:16
wejow, oude topic