Bekijk volle/desktop versie : Breaking news: SHARON opgenomen in ziekenhuis voor HARTOPERATIE!



26-12-2005, 13:23


Sharon will have 'minor heart op'

Israeli Prime Minister Ariel Sharon is to have an operation to repair a small hole in his heart, his doctors say.
They said the procedure was routine, and that Mr Sharon's condition was common and not life-threatening.

Their comments came at a news conference to discuss the prime minister's health following his mild stroke last week.

The stroke has raised concerns about the 77-year-old leader's ability to work as he runs for a third term.

Doctors have said Mr Sharon suffered no lasting damage, and he has resumed his full work load.

The heart condition was discovered following the stroke.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4560240.stm

26-12-2005, 13:25


Huh, heeft Sharon een hart dan?

26-12-2005, 13:25
Is dit dan toch z'n EINDE van zijn carriere?

26-12-2005, 13:26

Citaat door Archief:
Huh, heeft Sharon een hart dan?
Ja, die zit ergens verstopt in z'n VETKLEP!

26-12-2005, 13:37


hopen op een snel herstel

26-12-2005, 13:46
Als er toch zo weinig aan de hand is, is het ook niet bepaald breaking news :P

26-12-2005, 15:07
En nu moetie alleen nog doodgaan..

26-12-2005, 15:20

Citaat door Abu_Charafedine:
Ja, die zit ergens verstopt in z'n VETKLEP!

hoe lang zal die operatie in totaal duren dan

26-12-2005, 15:38

Citaat door Tauwfica__:
die jood is zo verdomd lelijk dat ik hem een eeuwig durende schoonheidsslaap wens
Zonder Sharon zal zijn nieuwe partij Kadima als een pudding in elkaar zakken .
Sharons partij haalt nu volgens peilingen 35-40 zetels deze partij zal vermoedelijk in coalitie stappen met Labor 30-33 zetels. Likud en andere rechtse partijen komen in de oppositie terrecht . Deze regering is de kans voor de PA om samen naar oplossingen te zoeken.
Indien sharon sterft gaan deze stemmen vermoedelijk terug naar Likud, Shiniu en NRP en deze regering zal véél slechter zijn voor de palestijnen.

26-12-2005, 16:23
ya j hebt wel gelyk lanterfanter maar toch zie ik sharon graag in pyn langzaam sterven..die vent is een rat met een smerig verleden..

26-12-2005, 16:24

Citaat door garf23:

Indien sharon sterft gaan deze stemmen vermoedelijk terug naar Likud, Shiniu en NRP en deze regering zal véél slechter zijn voor de palestijnen.
............................. Alsof het al die tijd met de regering van sharon wel goed ging met de palestijnen. als ie het overleeft dan wil ik wel zien of die z'n belofte na komt.

26-12-2005, 17:20

Citaat door Mo2005:
............................. Alsof het al die tijd met de regering van sharon wel goed ging met de palestijnen. als ie het overleeft dan wil ik wel zien of die z'n belofte na komt.
Free Gaza ..
Iets wat Barak, Rabin & Peres nooit gedaan hebben

26-12-2005, 17:34


Mocht ie dit overleven dan hoop ik dan ie alsnog de pijp uitgaat door een combinatie van zware longkanker, hersenkanker en een ongeneeslijke kankervorm in zijn zenuwstelsel.

Zou echt mooi zijn

26-12-2005, 18:16
haha cobraaatje... die handtekening vloekt zo ontzettend bij je bericht

ben jij nou moslim of doe je maar alsof? waarom bid je niet tot Allah of hij Sharon kanker wil bezorgen.. of geloof je niet dat hij leven geeft en neemt?