Bekijk volle/desktop versie : eewn vrouw die dealde...(het draait alleen om FLOES)



Pagina's : [1] 2 3 4

25-12-2005, 21:29
Langzaam opende ik me ogen zag het licht langzaam door me kier van het gordijn naar binnen glippen
ik keek op me telefoon zag dat het al laat was het was al 14.30, ik was echt een nachtmens vooral nu ik op me zelf woonde
kan me nog die periode thuis heringenen

ik had er zelf voor gekozen om het huis uit te gaan het ging niet meer
mijn vader was in mijn kinderjaren overleden en mijn moeder moets voor een groot gezin in der eentje zorgde
ik had twee broers boven me mohamed(28 jr) en youssef(23jr)
youssef zit al twee jaar vast en heeft nog 8 jaar te gaan hij had wraak genomen op de moordenaar van mohamed
mohamed is drie jaar geleden vermoord door zijn eigen beste vriend ze deden wat duistere zaken en mohamed had zij beste vriend geflasht en toen volgde er wraak van zijn kant en toen kwam mijn broer youssef met zijn wraak van zijn kant
ik zelf was 22 jaar en had twee zusjes ahlam 20jr en sanae 18 jr
en een broertje yassine van 16 jr

ik was het huis uit gegaan omdat het gewoon niet meer ging tussen mij en mijn moeder
we wilde allemaal uitgaan ik rookte drinkte gewoon kwam laat thuis
ik had nog geen eens een normale baan
dealde af en toe en had altijd wel geld nu ik het huis uit ben gegaan en ouder ben geworden doe ik het grote werk nou met het grote geld

25-12-2005, 21:32


ik draaide me nog een keer om en dahct na overmijn leven eigenlijk had ikalles bereikt wat ik wilde bereiken
ik had een leuke huisje met de nieuwst high-tech apperatuur ingericht
ik had een nieuwe auto voor de deur staan en wat voor een iedereen droomd over zo een auto
het was altijd lachen als ik voor het stoplicht sta en dan zag je altijd al die mannen kijken van wta doet zo een jongen dame in zo een bak
vooral bij het uitgaan zag ze altijd met scheven ogen kijken er waren zelfs roddels rond gegaan dat ik hem gehuurd zou hebben
moest heel erg lachen toen ik dat hoorde

ik keek nog een keer op me klok het was nu al 15.00
ik draaide me om naar me nachtkastje en pakte de foto van mijn vader
wat miste ik hem zo erg
mijn moeder zei altijd dat me vader nooit trots op mij zou zijn omdat ik niet als een getrouwde vrouw het huis heb verlaten woon als een ongetrouwde vrouw op me zelf me moeder kon het ook niet hebben dat ik geen normale baan had ze wist heus wel hoe ik aan me geld kwam me broers wisten het ook en zij deden het ook het zat gewoon in de familie
toen mohamed werd neergeschoten in mijn armen dat moment vergat ik nooit meer toen moets ik hem beloven dat mijn anders twee zussjes nooit dit werk mochten gaan doen dat ze gewoon een normala leven moesten gaan leiden
die belofte heb ik hem gedaan en ga ervoor zorgen dat mijn zusjes nooit zulk werk als mij zouden moeten doen



Ik staarde naar het plafond, mijn gedachten vlogen terug naar mijn grote broer mohamed die er niet meer was
en me vader mijn broer youssef die vast zat

ik stapte uit bed en rekte me uit het was weer heel erg laat geworden vannacht
mijn broer mohamed had twee coffeshops achter gelaten en ik runde ze samen met mijn neef moustafa ik noemde hem altijd moessie
gelukkig waren mijn neven heel super relaxed en accepteerde ze mij hoe ik was want als ik niet zulke neven had dan hadden ze het nooit geaccepteerd dta ik in dit wereldje zat
eigenlijk was het ook niet goed wat ik deed maar zat er eenmaal in en het is heel moeilijk om er uit te komen

ik liep door de gang door de keuken had honger maar ik was vergeten om wat in huis te halen
ik zette wat koffie en zat daar in me ondergoed an tafel in de keuken voor me uit te staren ik pakte me sigaretten en stak een peuk op
ik liep naar de badkamer en ging douchen en kleede me om

ik deed de deur achter me dicht en liep naar beneden ik zga de buurvrouw van drie hoog gluren door haar ramen ik wist heus wel wat voor naam ik hier had omdat ik zema als ongetrouwde vrouw alleen woonde
iedereen maakte me uit voor xxxx maarwat niemand wist of wilde geloven is dat ik nog nooit een vriend had gehad
en nog nooit was aangeraakt door een man
ik moest er niks van hebben was altijd al beschermd opgevoed door mijn broers en mijn neven niemand die er tussen kon komen
en ik wilde altijd alleen maar geld hebben
ik was een echte geldwolf
geld was het belangrijkste in me leven na me broers
ik stapte in de auto en reed het centrum van adam in
ik had trek en ging ff snel een broodje halen ik liet me auto op de stoep staan en liep snel naar binnen

25-12-2005, 21:32
Nou meid je mag wel verder gaaan ...gaat super..!!!

25-12-2005, 22:09
Lezer Erbij Ga gauwww Verder Zou ik Zeggen

25-12-2005, 22:26


toen ik weerterug kwam zag ik dat er een twee marokaanse jongens in me auto zaten
ik schrok me rot en pakte me tas ik had er een wapen in zitten voor het geval dat ik wist dta ik een gevaarlijk leven leidde
ik deed me portier open
en sprak de heren aan
zo jongens wat zijn we aan het doen
wat dacht je ervan meid dat je met ons een ritje gaat maken mijn vriend heeft een nieuwe auto wat vind je ervan
nou sorry jongens deze auto is van mij dus als jullie gewoon normaal uit stappen en mij me auto terug geven
nou dat dacht ik niet mevrouw
ik werd woest het wasrustig op straat ik trok me pistool uit me tas en richte die op het hoofd van de jongen die achter et stuur zat zijn vriend schrok ervan hij bleef me aankijken die ogen kwamen me bekend voor wist niet van waar
hij bleef me ook aan kijken en je zag hem schrikken
tarik tarik weet je wie dat is dat is fadoua het zusje van mohamed en youssef baichri je weet wel die jongen die doodgeschoten is uit noord die twee coffeshops heeft
je zag die jongen rood worden hi stapte uit en bood me zijn excusses aan en trok em pistool uit me handen
tarik die jongen die dus achter het stuur zat was gewoon bleek geworden van de schrik
het spijt me a gti smehli kan je het mij vergeven ik wist niet dat je het zusje van mohamed en youssef was
ik stond ze nog steeds aan tekijken en te koken van woede hoe hadden deze jongens het lef om mijn auto in te stappen
de een begon mijn hand te kussen hij vond het zo erg hij wist dat ik met gevaarlijke mensen om ging ik wist dat als mijn neven hierachter zouden komen dat er wraak op hun zouden gehouden


amin
ik en tarik waren echte dieven vooral dure autos waren onze specialiteit ik en tarik liepen in het centrum we zagen voor ons op de stoep een mercedes slk staan zilvermetallicwaarschijnlijk was de eigenaar ff ergens naar binnengelopen dit was onze kans we rende er heen alsof we twee kleine kinderen waren die in de verte een zak snoep zagen liggen
toen we erin zatten en bezig waren het contact te maken mt de auto kwam er een marokaanse jonge dame op ons afgelopen ik zag haar als eerste
ik zie tegen tarik dat die die auto snel moest starten zodat we die meid mee konden nemen voor een ritje
ze opende portier zo dat was wel heel erg makkelijk ze nodigde zich zelf uit
althans dat dacht ik
ze bleek de eigenarese van de auto te zijn
tarik was weer heel erg bijdehand tot ze opeens een pistool uit der tas trok en op zijn hoofd richte toen was het wel heel erg stil
wat een pittige tante was het ze bukte en keek in de auto ik keek in die ogen en ze kwamen me heel erg bekend voor
het was fadoua het zusje van mohames en youssef bachri
het waren zeg maar de bad boys van noord
mohamed was ook vermoord drie jaar terug en youssef had wraak genomen op zijn moordenaar
hun zusje zat ook in dat werk maar werd altijd geod beschermd door haar neven en broers
ze was een van de rijkste mocromeiden van adam maar heel moeilijk te bereiken
toen ik haar aansprak op fadoua schrok ze
ik stapte uit en leip naar haar toe en trok haar pistool uit der handen

25-12-2005, 22:42
top ga door meid!!!!

26-12-2005, 01:06
ga door

26-12-2005, 01:07
is het waargebeurt ????

26-12-2005, 01:56
ga verder je nieuwe fan

26-12-2005, 16:33
Nee Het Is Geen Waargebeurt Verhaal..

Vervolg

Hij stak zijn hand uit en stelde zich voor als amin
nou mijn weet je al maar waarom zou ik jou een hand moeten geven ik kan je kop er nog steeds van af knallen dat je dat maar weet meneer
ja ok mevrouw safi safi tarik kwam er tussen
het spijt ons mevrouw dat we jou hebben laten schrikken als we hadden geweten dat dit jou auto was dan hadden we er nog geen eens naar durven kijken
amin stond nog steeds met zijn hand uitgestrekt naar me toe
ik duwde tarik opzij en stapte in en trok me deur keihard dicht
ik starte de auto en reed keihard weg ik keek in me speigel en zag ze allebei er nog staan

amin
ik stak me hand uit om me voor te stellen maat die meid is zo bijdehand
ze dreigde nog steeds me hoofd eraf te knallen wel een pittige tante
tarik kwam er tussen met zijn slijmpraatjes je kon zien dat ze nog woest was ze duwde tarik opzij en voordat hij nog iets kon zeggen was ze al weggescheurd


vervolg

Ik parkeerde me auto en pakte me tas en liep de coffeshop binnen
mourad mijn kleine neefje zou noemde ik hem ( hij was al 19 jr )
runde de zaak vandaag
ahlan hbiba
hallo kleintje hoe is het
ja mezian en met jou wat kijk je boos
nou mijn wagen werd vandaag bijna meegenomen door twee debielen
waaat dat meen je niet waren ze marokaans
ja van die sukkeltjes met hun neppradas
wat heb je gedaan dan
ik heb me gun op hun getrokken
wahahahhahahah echt waar jij bent ghatar
ja lach maar straks krijg je die ook op je kop
ik liep door naar boven naar het kantoor ik zette de cd van ashanti op en opende alle brieven
rekeningen brieven van de gemeente er kwam veel bij kijken zo een shop runnen

26-12-2005, 16:35
ik zal vavond verder schrijven okee

Doeii allemaal

29-12-2005, 10:01

Ewa,
Je Verhaal Doet Em
Ga Snel Verder...
Saffi, Beslama
Boessa Lailax


29-12-2005, 10:08


dodelijk a mattie ga snel verder

31-12-2005, 11:34
gauw verder

31-12-2005, 22:10
mijn telefoon ging over het was mijn zusje ahlam, ze vroeg of ik me moeder een lift kon geven naar ghelti latifa ze woonde in amersfoort ze zouden daar een paar dagen blijven
was gelijk goed kon ik gelijk mijn neef naijm spreken over zaken
ik zei mourad gedag en reed naar me moeders huis
toen ik thuis aankwam waren me broertje en me zusje aan het bekvechten
ik gaf me moeder een kus op der hoofd
ik hielp me moeder nog fftjes met het opruimen van het huis en toen konden we eindelijk vertrekken
in de auto kreeg ik weer een preek waarom ik niet gewoon kon gaan trouwen en een normaal leven kon gaan leiden met een man aan me zijde en wat kinderen om me heen maar ik het ging er het ene oor in en de ander uit
gelukkig ging mijn telefoon over het was mijn neef moessy
saved by the bell
hij vroeg of we samen een weekje naar marokko konde om ff wat nieuw spul te halen
mohamed had grond in marokko achter gelaten met hectares vol met goud zo noemde hij het altijd
ik vertelde hem dat ik naar naijm ging dus ik zou hem ook meenemen trug naar adam om de zaken te bespreken
ik had nog nooit iets over de grens gesmokkeld dat mocht nooit van mijn broers en neven dat lieten we doen door onze jongetjes

we kwamen aan bij het huis van me tante ik liep mee naar binnen en groette iedereen
dronk ff thee met ze en wenkte naar naijm dat ik ff moest spreken onder vier ogen
naijm was een mooie jongen van 25 jr hij deed ook datzelfde werk wat wij deden

Pagina's : [1] 2 3 4