Bekijk volle/desktop versie : Een ajax op zijn best...



24-12-2005, 21:26
... wint van iedereen

Linkermuisknop, opslaan als. En dan openen met winzip of winrar

Ajax - Barca 2-1
Ajax - Barca 2-2 + 3-2
Ajax - Barca 4-3

Ik heb nog beelden van ajax tegen manchester en PSV, je zegt het maar als je ze wilt

24-12-2005, 21:27



Citaat door Maroc_4_ever:
... wint van iedereen

Linkermuisknop, opslaan als. En dan openen met winzip of winrar

Ajax - Barca 2-1
Ajax - Barca 2-2 + 3-2
Ajax - Barca 4-3

Ik heb nog beelden van ajax tegen manchester en PSV, je zegt het maar als je ze wilt
En LaatsteGruchten, bedwing je tranen hé

Nu is Barcelona toch beter dan Ajax

25-12-2005, 13:01
Linkermuisknop, opslaan als. En dan openen met winzip of winrar

Ajax - PSV 1-1
Ajax - PSV 2-1
Ajax - PSV 3-1

Ajax - Man Unt 1-0
Ajax - Man Unt 2-0

Een ajax op zijn best, wint van iedereen

25-12-2005, 14:55
gebruik jij ajax en beste in 1 zin.
hahaha oeffffff dat gaat togh helemaal niet samen man.

ajax op zijn best, haha wannner is ajax voor het laatst op zijn best geweest..
haha das al zolang geleden dat mijn opa dat nie eens meer weet.......

25-12-2005, 15:00



Citaat door missmaghribia:
gebruik jij ajax en beste in 1 zin.
hahaha oeffffff dat gaat togh helemaal niet samen man.

ajax op zijn best, haha wannner is ajax voor het laatst op zijn best geweest..
haha das al zolang geleden dat mijn opa dat nie eens meer weet.......


Hij heeft het gelukkig ook over het verleden

Maar misschien dat Ajax ooit weer zo zal worden als dat het ooit is geweest (ooit)

25-12-2005, 15:19

Citaat door AZlady:


Hij heeft het gelukkig ook over het verleden

Maar misschien dat Ajax ooit weer zo zal worden als dat het ooit is geweest (ooit)
mesgien ooit weer jah.

25-12-2005, 16:45
Niet haten mensen.. ajax is en blijft de beste! al zit het ff in een dipje.. ajax komt altijd beter uit als het in een dipje zit!!

25-12-2005, 17:01
het komt wel goed met Ajax....stap voor stap hoger op komen..maar jah...de inkoop en verkoopbeleid mag wel stukken beter!!! want ze geven meer centen uit dan dat ze wat ontvangen...dat is zo in het heden en verleden..wat betreft is ajax zeer slecht in inkopen en verkopen...( als het om geld gaat)

25-12-2005, 17:37

Citaat door missmaghribia:
gebruik jij ajax en beste in 1 zin.
hahaha oeffffff dat gaat togh helemaal niet samen man.

ajax op zijn best, haha wannner is ajax voor het laatst op zijn best geweest..
haha das al zolang geleden dat mijn opa dat nie eens meer weet.......
Is je opa nu 10 jaar dan

25-12-2005, 17:38

Citaat door cheb_3elel:
het komt wel goed met Ajax....stap voor stap hoger op komen..maar jah...de inkoop en verkoopbeleid mag wel stukken beter!!! want ze geven meer centen uit dan dat ze wat ontvangen...dat is zo in het heden en verleden..wat betreft is ajax zeer slecht in inkopen en verkopen...( als het om geld gaat)
Nu je het toch zegt, ik vind het wel raar dat PSV juist degene is die rood staat, had het meer verw8 van Ajax

25-12-2005, 17:44
kluivert en davids zijn gratis vertrokken...dat zal nu waarschijnlijk ook gaan gebeuren met pienaar, de jong, maxwell en trabelsi....dat zijn de beste spelers in de selectie dit moment...bovendien is Zlatan vertrokken voor maar 16 miljoen..terwijl Chelsea bereid is om bijna 40 miljoen te leggen voor zlaten aan juventus.. ajax mag blij zijn dat sneijder heeft bijgetekend want die was anders ook gratis weggegaan..grygera zit ook al te twijvelen ( interesse van juventus) zo zie je maar..ajax is veel en veeel geld verloren...het gaat niet best...trouwens Chivu en van der meyde waren ook voor bijna niks vertrokken...

ennuuhh...ajax heeft weinig winst gemaakt afgelopen 2 jaar...

25-12-2005, 17:59
Ja dat wel, maar ze staan niet rood, terwijl PSV robben en kezman duur heeft verkocht en nog een paar spelers. En PSV staat wel rood. Daar draait het bij mij om

25-12-2005, 18:06



Citaat door cheb_3elel:
kluivert en davids zijn gratis vertrokken...dat zal nu waarschijnlijk ook gaan gebeuren met pienaar, de jong, maxwell en trabelsi....dat zijn de beste spelers in de selectie dit moment...bovendien is Zlatan vertrokken voor maar 16 miljoen..terwijl Chelsea bereid is om bijna 40 miljoen te leggen voor zlaten aan juventus.. ajax mag blij zijn dat sneijder heeft bijgetekend want die was anders ook gratis weggegaan..grygera zit ook al te twijvelen ( interesse van juventus) zo zie je maar..ajax is veel en veeel geld verloren...het gaat niet best...trouwens Chivu en van der meyde waren ook voor bijna niks vertrokken...

ennuuhh...ajax heeft weinig winst gemaakt afgelopen 2 jaar...
IK weet niet wat jij onder bijna niks verstaan maar tussen de 15 en 18 Mil voor Chivu en tussen de 5 en 8 mil voor Van Der Meijde vind ik niet niks hoor.

25-12-2005, 21:36

Citaat door Maroc_4_ever:
Is je opa nu 10 jaar dan
ja zoiets

25-12-2005, 21:49

Citaat door missmaghribia:
ja zoiets
Niet persoonlijk opvatten, het is maar een grapje