Bekijk volle/desktop versie : Ik vind het domme beslissing van pienaar, maar ik gun het hem wel...



24-12-2005, 15:15
dat ie naar een niet-betere-club-dan-ajax vertrekt.

In welke opzicht is dortmunt beter dan ajax, behalve dan dat ze in een sterkere competitie spelen. Dortmunt speelt geeneens europees, mohiem het is zijn beslissing

24-12-2005, 15:19


Alles gaat om geld tegenwoordig agie en ja als je dan ook nog op een basisplaats kan rekenen dan is het mooi..Ebi Smolarek heeft ook deze stap gemaakt en is uitgegroeit tot een waardevolle speler en Dortmund is een mooie club dus ik denk dat Pienaar niet slecht heeft gekozen..

24-12-2005, 15:35
Dortmund is in potentie een club met meer mogelijkheden dan Ajax....meer toeschouwers(tussen de 80 en 90000) meer inkomsten etc etc etc....probleem is dat ze nu uit een diepe dal komen.financieele problemen enzo....zal nog wel enkele jaren duren voordat zij zich weer met de top van Europa kunnen meten...

24-12-2005, 15:40
Ze spelen geen europpees toch?

24-12-2005, 15:41



Citaat door Maroc_4_ever:
Ze spelen geen europpees toch?
Nee ze zijn in de intertoto uitgeschakeld.

24-12-2005, 16:46
wat dacht je van Nigel de jong..die is ook in gesprek met dortmund...opzich wel een mooie club qua entourage...maar idd niet beter als Ajax..integendeel..

Ajax betaald 9 miljoen euro voor huntelaar..ppff om scheel van te worden..

24-12-2005, 16:54

Citaat door cheb_3elel:
wat dacht je van Nigel de jong..die is ook in gesprek met dortmund...opzich wel een mooie club qua entourage...maar idd niet beter als Ajax..integendeel..

Ajax betaald 9 miljoen euro voor huntelaar..ppff om scheel van te worden..
waarom?

P.S: Mag hij europees spelen?

24-12-2005, 16:57

Citaat door Maroc_4_ever:
waarom?

P.S: Mag hij europees spelen?
Nee dat zeker niet...maar Ajax zal toch wel snel uitgespeeld zijn want verwacht niet dat ze Inter kunnen pakken in 2 wedstrijden.

24-12-2005, 16:57
kifesh waarom?? heerenveen heeft ajax goed genakt..ajax bood eerst 4.5 miljoen dat was veel te laag...nu moeten ze 9 miljoen leggen...psv krijgt er een stukje van..een kleine percentage..anderhalf miljoen euro ofzo..dus tjah..

24-12-2005, 17:01

Citaat door cheb_3elel:
kifesh waarom?? heerenveen heeft ajax goed genakt..ajax bood eerst 4.5 miljoen dat was veel te laag...nu moeten ze 9 miljoen leggen...psv krijgt er een stukje van..een kleine percentage..anderhalf miljoen euro ofzo..dus tjah..
Nou dat valt dus reuze mee...er was intresse van vele clubs dus dan gaat de prijsvraag natuurlijk omhoog....Aajx betaalde tussen de 4 en 5 miljoen voor Charisteas maar we kunnen volgens mij wel zeggen dat Huntelaar veel en veel beter is dan hem plus op Huntelaar zouden ze als hij eenmaal goed gaat draaien bij Ajax(wat ik nog betwijfel)...enorm veel geld voor hem kunnen gaan vangen.

24-12-2005, 17:08
Zlatan draaide ook erg goed...en toch werd hij voor 16 miljoen euro verkocht....chelsea heeft bij juventus 38 miljoen euro aangeboden..zo zie je maar..ajax is zeer dom qua inkoop en verkoopbeleid...pienaar en de jong gaan gratis weg...trabelsi en maxwell misschien ook..( beste spelers van de selectie) en zo ging dat ook toen met kluivert en davids...allemaal gratis weg terwijl je aan hun zeer veel geld kon verdienen...dus zo zie je maar..
ja er was inderdaad veel interesse voor huntelaar....maar bijvoorbeeld feyenoord zou nooit veel geld kunnen betalen..dat hebben ze niet eens..charisteas was volgens mijn gegevens ruim 6.5 miljoen eurotjes....maar jah...hij mag ook al vertrekken...babel wil ook al weg ( eerst op huurbasis) het gaat niet echt lekker bij me cluppie..

24-12-2005, 17:13

Citaat door cheb_3elel:
Zlatan draaide ook erg goed...en toch werd hij voor 16 miljoen euro verkocht....chelsea heeft bij juventus 38 miljoen euro aangeboden..zo zie je maar..ajax is zeer dom qua inkoop en verkoopbeleid...pienaar en de jong gaan gratis weg...trabelsi en maxwell misschien ook..( beste spelers van de selectie) en zo ging dat ook toen met kluivert en davids...allemaal gratis weg terwijl je aan hun zeer veel geld kon verdienen...dus zo zie je maar..
ja er was inderdaad veel interesse voor huntelaar....maar bijvoorbeeld feyenoord zou nooit veel geld kunnen betalen..dat hebben ze niet eens..charisteas was volgens mijn gegevens ruim 6.5 miljoen eurotjes....maar jah...hij mag ook al vertrekken...babel wil ook al weg ( eerst op huurbasis) het gaat niet echt lekker bij me cluppie..
Hmm volgens mij kloppen jou gegevens wat charisteas betreft niet hoor.....dacht toch echt dat het bedrag rond de 4,5 Miljoen lag....

24-12-2005, 17:17


nee is echt zo...zeker 6 miljoen euro...het gerucht was 5 miljoen...maar zoals altijd wilt Ajax het nooit hebben over de financiele aspecten van tranfers..maar toen zijn ze verplicht gesteld om dit te doen door de aandeelhouders...en toen werd het bekend dat t 6 miljoen was..