Bekijk volle/desktop versie : henna...



23-12-2005, 23:50
ik wil zo graag op mijn henna dat er geen muziek word gedraait ofzo maar dat al die mensen die erzijn meezingen met bendier enz.
wij zijn djbella uit taounete dat s omgeving fes en we hebben echt van di eleuke liedjes als ellala moed jeddek moeddoe enz.. djbella onder jullie zullen dat wel kennen maar dat gewoon leuk en van die (3ajoe3) enz.
ik vind dat echt top.. en op bruidloft kan je nog altijd of band of dj huren maar henna is zo anders,,, zit gewoon wahed appart gevoel in.. k weet niet maar je voelt t gewoon...

24-12-2005, 00:14


hey meid is inderdaad heel leuk... alle jbella doen dat hoor niet alleen van taounet! wij in oued laou kunnen er ook wat van hahaha maar bij ons doen we dat alleen als er henna gezet word en als de bruid de lizar om krijgt dan gaan ze zo zingen en moet iedereen huilen allah msaliw 3la mohammed allah saliw 3lih etc etc.... wij hebben geen band die dag of dj.... maar el ghaita of labanda dat zijn trommels en toeters echt leuk is dat

24-12-2005, 00:22
ja dat bedoel ik alle jbella.. ja is echt topppppiieee!!!!!
ik heb zoiets vandaag meegemaakt maar hunw aren berbers en die deden het met ithran enz,, is ook leuk!!!
aaaah ik heb egt zin in zo n hennafeest als in marokko...
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
3okba lienaaaa!!!!